Customer Engagement: ‘Hoe bereik je de optimale klantbeleving en verbondenheid’?

WOE 10:30 - 11:00

Lezingenzaal 10

Thuiswinkel.org

Onder druk van de concurrentie zien steeds meer bedrijven zich genoodzaakt om persoonlijk en relevant te zijn in elke stap van de Customer Journey.  Klantgegevens worden daarbij door steeds meer bedrijven erkend als het fundament voor een optimale Customer Engagement. Data-analyses op deze klantdata geven inzicht in wat klanten wensen en verwachten. Op basis van deze inzichten kunnen bedrijfsprocessen, proposities, klant interacties en belevingen worden verbetert  met als resultaat een optimale klantbeleving en verbondenheid met het bedrijf en merk! Welke tools en middelen kunnen we hiervoor inzetten om dit te bereiken? Aan de hand van een interessante case laten we u zien hoe bedrijven hier succesvol in kunnen zijn.       

De presentaties van ShoppingTomorrow worden op deze website gedeeld.

  • Thema
    Content & Branding

    Informatie is de sleutel tot succes. Het resultaat is dat websites en webshops content in de laatste paar jaar een stuk serieuzer zijn gaan nemen. Het is niet alleen Google die daar de motor van is, maar content speelt ook een sleutelrol in het binden van klanten. Daarnaast is het neerzetten van een merk, de branding, een klus op zich. Het is niet eenvoudig hierin succesvol te zijn, maar wie erin slaagt is spekkoper. Tijdens de Webwinkel Vakdagen vinden er diverse presentaties plaats die dieper ingaan op dit thema.