A
-
Adri Broos
CEO
Geannuleerd: Niet iedereen is je klant, "Als je iedereen wil aanspreken spreek je niemand aan"
-
Albert Kamphuis
E-commerce Director
Wat verdien je nu echt op een marketplace?
-
Alex Bloemendal
Manager eCommerce
Adyen | Zeeman: De kracht van eenvoud in veelvoud. Hoe innovatie bijdraagt aan het schaalbaar maken van je bedrijf.
-
Alex Wolfswinkel
Oprichter Sleepfast
Sleepfast stuurt de online oriënterende klant met veel succes naar een Sleepfast winkel
-
Alexandra Theofanakis
Agency Partnership Manager
De grootste trends in 2023 voor e-commerce op TikTok
-
Amos Kater
Head of Products & Schemes (iDEAL, iDIN and eMandates)
iDEAL breidt uit en wordt nog idealer voor ons allemaal
-
Anand Thakur
Co-Founder
Hoe creëer je een perfect gecentraliseerd e-commerce ecosysteem | e-tailize
-
Andreas Giese
CEO
10 groeikansen voor de Duitse markt. Los geht's!
-
Anika Siepel
Senior Consultant
How to accelerate growth via a test & learn mindset with consumer focus
-
Anja Schippers
Team lead Marketing
Personalized automations to Save the World
-
Anne van der Weerd
Sales & New Business
Goed voorraadbeheer is een belangrijk aspect bij groei van Greetz
-
Annette Verhoeven
Lead site manager
Hoe een textiel discounter webwinkel van het jaar geworden is
-
Anoek Vinke
Lead Marketing
Ontdek hoe je met Focus, Branding en Loyalty je omzetgroei versnelt
B
-
Baran Duman
Digitaal Strateeg
10x meer e-mailomzet door dataintegratie: de professionaliseringsslag van Fitwinkel.nl
-
Bart Kampschreur
Managing Director
De grootste trends in 2023 voor e-commerce op TikTok
-
Bart Koomen
Strategy Director
The Power of Retention: How to Keep Your Customers Coming Back
-
Bart Latenstein
Mede-oprichter
Inkoop: datagedreven forecasting is de sleutel naar succes in het buitenland
-
Bart Meerdink
Managing Partner
Dé 5 Digital Marketing Trends voor 2023
-
Bart Quispel
Mede-eigenaar
Ontdek de nieuwe manier van e-commerce met live shopping van Kijkshop.
-
Bart Santos
Teamlead Client & Campaign Development
Het Ecommerce succes van Intersport Twinsport: E-mailmarketing automation als groeikatalysator
-
Bart Vintcent
CEO
Wat verdien je nu echt op een marketplace?
-
Bas Bouwhuis
Eigenaar
SEO in 2023 aan de hand van de grootste online bakwinkel Baktotaal Bouwhuis
-
Bas Dekker
Head of marketing Benelux
Het gevaar van aannames: risico's voor een marketeer
-
Bas Hellendoorn
Head of e-commerce
PMG: 6 fietsenmerken, 700 verkooppunten. Framework voor de beste (online) ervaring voor onze B2B en B2C klanten
-
Bas Kroontje
CEO
In 7 concrete stappen naar 5 miljoen online omzet
-
Bas Linders
CRO/CXO Specialist
Next level CRO: de volgende stap naar inzichtgedreven optimalisatie
-
Benne Kerver
Technical Account Manager E-Commerce
Meegroeien met de heropleving van vinyl: hoe Sound Factory het D2C-magazijn succesvol optimaliseerde
-
Bernice Goudt
Omnichannel Marketing Manager
Op weg naar een duurzame e-commerce keten
-
Berry de Snoo
Manager Bedrijfsvoering / Marketing
CRO Succescase Lobbes: altijd het juiste speelgoed, op het juiste moment, voor de juiste persoon
-
Bert Berkers
Eigenaar
E-franchise: nieuwe strategie voor het online verkopen van producten
-
Bert van Son
CEO/Founder
Voorraadoptimalisatie speelt een belangrijke rol bij duurzame missie MUD Jeans
-
Bojhan Somers
Lead Product Manager Marktplaats Pro
Zo blijf jij succesvol met je advertenties
-
Boudewijn Pieters
New Business Manager
Boost je conversie en retentie met nShift Delivery Checkout en nShift Returns portal
-
Boudewijn Raessens
associate Lector Marketing
Het internet van morgen! Is de Metaverse een bedreiging of kans?
-
Bram van Eck
Chief Product Owner
De digitale transformatie van NS en de impact op reisinformatie
-
Brechtje van Houtum
Content marketeer
Onderzoek: wat jouw klanten nu echt van klantenservice verwachten
C
-
Caspar Klinkhamer
CEO
De grote omnichannel spelshow! Over strategische keuzes, de kanaalconflicten, transformatie en een beetje BCC
-
Cathelijne Lania
Eigenaar
A Beautiful Story deelt ook online hun merkverhaal en sociale missie
-
Chantal Schinkels
Auteur
Het Koopinfuus: Hoe we verslaafd worden gemaakt aan online bestellen
-
Charly Toni
CEO
Responsibly offering a BNPL payment product by Tinka
-
Chiel Spruitenburg
Operationeel Eindpindabaas
“Een winkel met alléén maar pindakaas? Dat gaat geheid mis!”
-
Chris Brughuis
Business Development Manager
Hoe kan een digitale supply chain bedrijfsresultaten en klanttevredenheid verbeteren?
-
Chris Takkenberg
Vice President Digital Product
Tommy Hilfiger in de metaverse – van digitale mode tot nieuwe klantervaringen
-
Constantijn van Oranje
Special Envoy
Constantijn van Oranje, special envoy Techleap.nl
D
-
Daan Engelen
Eigenaar
Zo bepaal je jouw groeipad als startende ondernemer
-
Daniel Gonzales
Digital Director
Ontdek hoe Petrol Industries haar marketplace omzet bijna verdubbelde in 2022.
-
Daniëlle Stougje
Vice President Operations EMEA
Alles-in-één systeem, kan dat echt? Ja, en Spinning.eu legt uit waarom.
-
Daria Berdnikova
DACH & CEE Lead - Open Banking
How making sense of Open Banking data can power your business
-
Dennis Akkerman
CEO
Internationale SEO: Groeien Binnen en Buiten Nederland
-
Dennis Touw
E-commerce manager
Digitaal een boxspring verkopen van €5000,-? Geen probleem! Breng de offline ervaring online.
-
Dex van Hofwegen
Director of Sales EMEA
Ontdek hoe Petrol Industries haar marketplace omzet bijna verdubbelde in 2022.
-
Dimitri Samaras
E-commerce & omnichannel consultant
B2B E-commerce: Tips&Tricks voor meer conversie op jouw webshop
-
Dominique Gloudemans
E-Commerce Manager
Hoe terStal omnichannel heeft omarmt en nog steeds weet te groeien, zowel online als offline
-
Dyon Metselaar
Director
Maximaal groeien met de perfecte branding- & performancestrategie
E
-
Edwin Vlieg
Oprichter
Adyen | Moneybird: Jouw bedrijf laten groeien door financiële technologie.
-
Egbert Veldhuijzen
Directeur
Magento catalogus in recordtempo beheren, verrijken en vertalen? Easy peasy met Elovate!
-
Elke Naber
e-Commerce Manager
Marketplaces; Een handleiding voor beginners
-
Ellyne Bierman
Founder
Reflower, de duurzame bloemenbieb - het abonnement op kunstbloemen
-
Eric Lippens
Zaakvoerder
50 tips om betere Marketing te doen in België
-
Erik de Koning
eCommerce lead Benelux
Tony’s Chocolonely: Impact maken samen met bedrijven (B2B) dmv personalisatie.
-
Erik-Jan Koense
Director Marketing & E-commerce
Ontdek hoe HelloTV met een krachtige multichannel mediacampagne een nieuw merk in de markt zet.
-
Evy Breen
Key Partner Manager Manufacturing
Samen eten redden: op duurzame missie met Too Good to Go en PostNL!
F
G
H
-
Hajo Wielinga
Product Owner
Hoe RTL relevant blijft in het veranderende medialandschap
-
Hans Molenaar
Directeur
De marketing & CX skills die jij nodig hebt
-
Harco van Polen
Chief Alliance Officer
'Anderen bekeken ook...' | Inzicht in de ERP en CRM selectiekeuzes van e-commerce bedrijven
-
Hasan Çevik
Digital Marketing Manager
SHIMANO's strategie voor lokale en gepersonaliseerde campagnes
-
Henk de Gier
Directeur
Magento catalogus in recordtempo beheren, verrijken en vertalen? Easy peasy met Elovate!
I
J
-
Jaap Dijkstra
Strategic Partnership Manager
Onmisbare trends op het gebied van e-commerce en online betalen
-
Jaime Windt
Account Director
LOOkX Group case study: Multichannel groeien, zonder vastlopen met systemen
-
Jakob Scheidel
International Sales Manager
How to expand your business to Germany with Kaufland.de and grow internationally with Kaufland Global Marketplace
-
Jan Wijn
CEO en co-founder
Hoe je de stijgende kosten van pakketbezorging overleeft. Zo creëer je een toekomstbestendige webshop
-
Jan-Willem van der Knoop
CEO en mede eigenaar
Phone-Factory: van schoolopdracht naar 500.000 brievenbuspakketjes per jaar
-
Jan-Willem van der Schoot
Country Manager NL
Online aankopen sneller en veiliger dankzij nieuwe betaalmogelijkheden.
-
Janco Klijnstra
CCO
Van blije klanten naar beste Webwinkel van NL
-
Jasper Boudewijns
Head of Sales
Waarom conversie niet de “holy grail’ is bij B2B leadgeneratie
-
Jasper Stevens
Sales Manager
Zo bepaal je jouw groeipad als startende ondernemer
-
Jay-Jay Slikker
Product owner & E-commerce manager
Headless B2B e-commerce opnieuw uitgevonden.
-
Jefta van der Woerd
Senior Sales Executive
Elke dag een beetje beter in je magazijn: hoe Go-in-style.nl flexibel blijft om hard te kunnen groeien
-
Jeroen Bonnemaijers
Eigenaar
De autoriteit worden in je branche met behulp van reviews
-
Jeroen Meijer
Head of Growth
Hoe vertaal je search data van macro- naar microniveau?
-
Jeroen van der Eerden
E-Commerce Director
Hoe Passa Sports klanten bindt en kansen over de grens aangrijpt om te groeien?
-
Jeroen Adriaans
CEO
Succesvol online ondernemen met verschillende groeistrategiëen
-
Jeroen Kimmel
Eigenaar van DM Bureau PSI Vransen,
10 direct mail hacks voor meer impact op de deurmat
-
Jeroen Overweg
Ecommerce Manager
Van retouren naar herhaalaankopen: ontdek de krachtige retourstrategie van Filling Pieces
-
Jeroen van Leeuwen
Sales Manager
Hoe Passa Sports klanten bindt en kansen over de grens aangrijpt om te groeien?
-
Jeroen van Meel
Country & Sales lead, BeNeLux
Headless B2B e-commerce opnieuw uitgevonden.
-
Jeroen Vinkesteijn
Researcher
Hoe gaan we om met Reviews in het Fake-tijdperk?
-
Jesaja Alberto
Business Development Manager
The Power of Retention: How to Keep Your Customers Coming Back
-
Jesse Bergshoeff
Shopmanager
Elke dag een beetje beter in je magazijn: hoe Go-in-style.nl flexibel blijft om hard te kunnen groeien
-
Jimé Hoen
CEO
Positioneer jezelf met een 360º marketingstrategie
-
Jimmy van der Pas
Digital Manager Operations
Logistieke modellen Marketplaces & de opkomst van Multi-channel-fulfillment
-
Jochen Mikesz
Head of Growth
Waarom conversie niet de “holy grail’ is bij B2B leadgeneratie
-
Joery Straatsma
E-commerce Manager
Zó sluit jouw webshop aan op je fysieke winkel
-
Joey Buys
Chief BBQ Officer
Van 1 naar 10 miljoen en de groeipijnen die daarbij komen kijken
-
Johan Smits
Founder
Een data-based roadtrip bij Traveldeal om de lifetime value te verhogen
-
Johan van der Meer
Manager Digital Commerce
Digitaal succes in een traditionele B2B wereld.
-
John Lin
China e-commerce expert and speaker
We zijn ingehaald door China, het wordt tijd dat we ze gaan kopiëren!
-
John Mouthaan
Head of Digital Sales
Digitaliseren van de Route to Market (B2B)
-
john Rensink
Head of Growth
Responsibly offering a BNPL payment product by Tinka
-
John van Haren
directeur / eigenaar
Hoe ik mijn webwinkel in het coronajaar van 0 naar 2 miljoen omzet kreeg
-
Joli Seelen
Account Manager E-commerce
Tony’s Chocolonely: Impact maken samen met bedrijven (B2B) dmv personalisatie.
-
Joop Scheer
CEO
Onmisbare trends op het gebied van e-commerce en online betalen
-
Joost De Jong
Customer Success Manager
SHIMANO's strategie voor lokale en gepersonaliseerde campagnes
-
Joost Kempe
Retour reductie specialist
Hoe Malelions het retourprobleem transformeerde naar betere klantreis, omzetbehoud en slimme dashboarding.
-
Jop Lavrijssen
Online marketeer
6 (harde) lessen van starten met online verkopen in de dynamische markt van veranda's en glazen schuifwanden.
-
Jorden Jansen
B2B Manager Malelions
Hoe Malelions het retourprobleem transformeerde naar betere klantreis, omzetbehoud en slimme dashboarding.
-
Jorden Lentze
Senior Product Manager
Solving customer problems at scale at Booking.com: using app experimentation to make sure we keep adding customer value
-
Jordie van Rijn
email marketing expert
E-mail Marketing en AI: Ontdek de Nieuwe Mogelijkheden
-
Jordy Holthuijsen
Marketing Manager
De checkout van XXL Nutrition: strategieën voor maximale conversie.
-
Jorgos Thravalos
Business Developer
Alles-in-één systeem, kan dat echt? Ja, en Spinning.eu legt uit waarom.
-
Jorin van de Ven
Marketing Intelligence Manager
Hoe Catawiki marketingeffectiviteit omarmt om groei te versnellen
-
Jorin Van Doorn
SEO manager
Online e-commerce strategie in 2023: zo win jij van de concurrentie!
-
Jorinda de Klerk
Head of PPC
Google Ads: Een succesvolle SEA strategie met de juiste inzet van automatisering
-
Joris Roelink
CEO
De route van een nieuwe startup in de bouw
-
Jules Steultjens
Account Executive
5 concrete tips voor het succesvol verkopen op Marketplaces
-
Julia Timmermann
Project Manager Business Development
Hulp bij meer groei met bol.com's netwerk van apps en diensten
-
Julie Munneke
CEO
Circulariteit als business model - hoe zorgt het Tiny Library platform voor hogere omzet per product
-
Juliette Aiken
Global Marketing Director
De verbeterde klantbeleving – mogelijk gemaakt door data
-
Jurgen Verheijen
Field Marketing Manager
Onderzoek: wat jouw klanten nu echt van klantenservice verwachten
-
Jurjen Jongejan
Director of Innovation
De grootste e-Commerce innovaties van nu, en de toekomst!
-
Justin Sandee
Director Commercial Development
De impact van Retail Media en de kansen die het biedt voor merken en ondernemers
K
-
Karen Vanstaen
Marketing & Business Development Director
De digitale en branding transformatie van CASA
-
Kiki Wijnen
Teamlead Design
Overstap naar Shopify voor fashionmerk Aaiko
-
Kim Hiemstra
CMO
Duurzaamheid en transparantie als voorwaarde voor subscription succes
-
Kitty Koelemeijer
Hoogleraar
De Toekomst van Retail is Out of the Box
-
Klaas Schuijt
Operationeel Manager - Mede-eigenaar
SNURK: Online groeien met een single brand marketingstrategie!
L
-
Laura Verstegen
Business Development Manager
Samen eten redden: op duurzame missie met Too Good to Go en PostNL!
-
Leon Bosman
Co-Founder
Hoe creëer je een perfect gecentraliseerd e-commerce ecosysteem | e-tailize
-
Letty de Nijs
Online Persuasion Specialist
Checkout-proces; van vriespunt naar warm bad met next level persuasion.
-
Lisa-Marie Klap
Brand Manager
Let's get social met Karwei - het belang van social
-
Lisanne Vuik
PR & Influencer Coördinator
My Jewellery: de succesvolle combinatie van off- en online media inzet
-
Lonneke Wijkmans
Customer Success Manager
Meer winst op Marketplaces! Met tips & Tricks
-
Lorenzo van Galen
Co-founder
F*ck New Buy Pre-Loved met WEAR
-
Luc Bastiaens
E-commerce & Lead Generation
De achtbaan die je tijdens een B2B e-commerce transitie ervaart
M
-
Maarten Snijder
Product Owner E-Commerce
Hoe definieer je succes van een e-commerce transitie binnen een traditionele B2B markt
-
Maikel Ninaber
Director, Products and Solutions of Cyber & Intelligence Benelux
Mindset van een hacker
-
Manon van Leeuwen
Founder
Duurzaam Ondernemen. DAMN, It's that easy.
-
Marc Koopmans
online strateeg/teamlead
SEO in 2023 aan de hand van de grootste online bakwinkel Baktotaal Bouwhuis
-
Marc van den Helder
Marketing Manager Benelux
Het NK Muisklikken. De campagne met de hoogste click ratio allertijden!
-
Marcel Douma
E-commerce Manager
Exponentiele groei: eerst draaien en dan verfraaien
-
Marco Aarnink
Captain
Van marktkoopman tot marktleider tot hoogvlieger
-
Marianne van Leeuwen
Circular team lead
De toekomst is circulair. Circulaire businessmodellen bij Decathlon
-
Marieke van der Heijden
Programma manager sustainability
Herbruikbare verpakkingen, de sleutel naar duurzame e-commerce?
-
Marin Wiellersen
Opleidingskundige en e-learningconsultant
Leren is innoveren: hoe creëer je een innovatiecultuur met Learning & Development?
-
Marjolein Vendrig
Marketing Director
Groei realiseren door focus op (buiten)specialisme
-
Mark van Hattum
Directeur
2023: Data warehouse als onmisbaar fundament voor jouw SEO en SEA strategie
-
Marlou Mulders
Commercial Director
Een omnichannelstrategie mét D2C verkopen zonder kanaalconflict, kan dat? Prins Petfoods heeft het antwoord
-
Marly van de Ven - Brons
E-commerce Development Manager
Succesvol verkopen van low-priced items op Marketplaces door Bolsius
-
Mårten Bokedal
Director Product Strategy
3 ways to maximize ROI on your e-commerce investments
-
Martijn Kleij
Chief Commercial Officer
Ken uw klant in Europa. Inzicht in de onderzoeksresultaten van 24 duizend e-shoppers in Europa.
-
Martijn Versteeg
Customer Journey Consultant
De 5 stappen naar hyperpersoonlijk e-mailcampagnes in 2023: optimaliseer jouw online klantreis!
-
Martijn Zey
Global Business Development Manager
Content That Converts: Unlocking the Power of Product Data and Syndication
-
Martin van Ginkel
Coördinator Evenementen KNVB
Integrated Fan Experience voor het Nederlands elftal en de OranjeLeeuwinnen (KNVB)
-
Martin van Kranenburg
Auteur en neuromarketeer
Laat live je website roasten! Gratis fileer-sessie om je conversie weer strak te trekken
-
Maurice Beerthuyzen
Director Marketing&Sales
8 inspirerende A/B testen die je ook gedaan moet hebben
-
Maykel Willemsen
E-commerce manager
Slow e-commerce: geluk zit niet in korting
-
Mel van Lieshout
Country Lead Benelux
Overstap naar Shopify voor fashionmerk Aaiko
-
Melissa Buijens
Directeur
Van 100% offline, naar 100% online - Een transformatie van een zandbedrijf
-
Michael Petit
Manager Marketing
De impact van de JA-JA sticker: Hoe kun je als adverteerder jouw doelgroep tóch bereiken?
-
Michel Wams
Senior Account Executive
Wovar: De uitdagingen en strategische keuzes binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf
-
Michiel Bestebroer
CEO/Owner
Zo vergroot je jouw multichannel verkoop succes met behulp van een OMS
-
michiel kroon
eigenaar
Vloerkleden, Winkels en E-commerce,de ups en downs van een familiebedrijf.
-
Michiel Vos
Oprichter
“Een winkel met alléén maar pindakaas? Dat gaat geheid mis!”
-
Mikaylou Diakhate
Senior Sales Associate
Secure processes in cross-border e-commerce - What do companies need to know about VAT and financial accounting?
-
Mike Hendrixen
Managing Director
Het NK Muisklikken. De campagne met de hoogste click ratio allertijden!
-
Mirjam Karmiggelt
CEO
De barcode (EAN-13): het paspoort voor je product!
-
Monique Vorst-Winters
Manager Digital Development
Digitaal succes in een traditionele B2B wereld.
-
mr. A.W. Tieman
advocaat
'De kleine lettertjes': Voldoet jouw webshop aan de regels?
N
-
Nick Buddingh
Senior Partner Manage
De checkout van XXL Nutrition: strategieën voor maximale conversie.
-
Nicole De Boer
Senior Marketeer Marktmanagement Mail
My Jewellery: de succesvolle combinatie van off- en online media inzet
-
Niek van Pijkeren
Advertising Marketeer
Hoe wij de ROAS verhoogd hebben door slimmer om te gaan met productdata met een dynamische campagne opzet voor Top 1 Toys
-
Niek Veendrick
CEO
On a mission to warm 100 million people (not the planet): Hoe Stoov® met een direct-to-consumer strategie Europa verovert
-
Nike Festen
Growth manager eCommerce
How to accelerate growth via a test & learn mindset with consumer focus
-
Nino van Tour
Growth Teamlead
5 tips om met je webwinkel hoger te ranken in Google en je concurrenten voor te blijven
O
P
-
Patrick Slavenburg
Entrepreneur, Product Leader, Advisor to EU and OECD
This time it's different! Artificial Intelligence: Hype or Reality?
-
Peggy Van Neer
Eigenaar
SNURK: Online groeien met een single brand marketingstrategie!
-
Peter de Bruin
CEO
'Anderen bekeken ook...' | Inzicht in de ERP en CRM selectiekeuzes van e-commerce bedrijven
-
Peter van Schaik
Ondernemer
Het belang van goede API-koppelingen - SHIT-IN = SHIT-OUT
-
Pieter Wensveen
eCommerce Trading Manager
Betere resultaten in elk aspect van de e-commerce sales funnel
-
Pim Roggeveen
Co-founder
F*ck New Buy Pre-Loved met WEAR
R
-
Rahman Çelik
E-commerce Manager
The Power of Retention: How to Keep Your Customers Coming Back
-
Ralph Ewalds
Managing Director
Hoe een online en offline campagne samen voor 50% meer sollicitanten zorgt
-
Ralph Poldervaart
Story Strategist
Storytelling: welk verhaal vertelt je merk?
-
Remco Zuidbroek
Online strateeg
Zet je online marketing op z'n kop: In 8 stappen koploper in je branche
-
René Van Steen
SEO manager
Online e-commerce strategie in 2023: zo win jij van de concurrentie!
-
Rens Jacobs
Supply Chain Engineer
Meegroeien met de heropleving van vinyl: hoe Sound Factory het D2C-magazijn succesvol optimaliseerde
-
Riana Wassing
Programmamanager e-Academy
Leren is innoveren: hoe creëer je een innovatiecultuur met Learning & Development?
-
Rick van Zon
Ecommerce manager
6 (harde) lessen van starten met online verkopen in de dynamische markt van veranda's en glazen schuifwanden.
-
Rick Zuidbroek
Online strateeg
Zet je online marketing op z'n kop: In 8 stappen koploper in je branche
-
Rik van den Wijngaard
Creative Director
De 5 stappen naar hyperpersoonlijk e-mailcampagnes in 2023: optimaliseer jouw online klantreis!
-
Rob Schalker
CIO
Storytelling The Fred Way - The 1st 10 years.
-
Robin van Golen
Head of Product
5 key customer support metrics om te meten & hoe je deze kunt verbeteren
-
Rochelle Van de Looij
Product Manager site & shops
Op weg naar een duurzame e-commerce keten
-
Rolf Westgeest
Directeur Eigenaar
Status Automotive E-commerce in Nederland: wie verkoopt straks de auto?
-
Romy Zaal
Buyer
Hoe een textiel discounter webwinkel van het jaar geworden is
-
Rosemarijn Groenink
Hoofd Marketing Oranje
Integrated Fan Experience voor het Nederlands elftal en de OranjeLeeuwinnen (KNVB)
-
Rowena van Staveren
eCommerce Manager
Hoe N Brands een ijzersterk omnichannel loyaliteitsprogramma heeft kunnen opzetten.
-
Roza Francken
Teamlead Social Advertising
Full-funnel growth marketingstrategie van Aaiko
-
Ruben van Olst
Supply chain manager
Goed voorraadbeheer is een belangrijk aspect bij groei van Greetz
-
Ruud Martens
CCO Sunweb Group
We houden van vakantie. Maar nog meer van onze algoritmes!
-
Ruud van der Veer
Teamlead CRO/CXO
Next level CRO: de volgende stap naar inzichtgedreven optimalisatie
S
-
Sander Berlinski
Director of Propositions & Strategic Growth
Futureproofing your Digital Commerce: Technologies to stay ahead of the curve
-
Sander Niezen
Marketing Coordinator
Personalisation has increased our average order value
-
Sander Schadenberg
Senior Developer
Personalized automations to Save the World
-
Sander van Duijn
StoryDigger
Storytelling: welk verhaal vertelt je merk?
-
Sandra Nota
CRM Marketeer
Het succes achter het memberprogramma van Norah & more
-
Sarah Longour
Partner Account Manager
The Power of Retention: How to Keep Your Customers Coming Back
-
Serge Barnhoorn
Product Owner eCommerce
AGU's zoekoptimalisatie en hoe deze verschilt per klantreis
-
Sharon Hilgers
CEO en founder
My Jewellery – The future is exciting
-
Sherwin Resida
Customer Success Manager
De autoriteit worden in je branche met behulp van reviews
-
Sophie Nijhout
Head of Partner & Ecosystem Development
Hulp bij meer groei met bol.com's netwerk van apps en diensten
-
Stefan Lorenz Olsen
Product Evangelist
Personalisation has increased our average order value
-
Stefan van Opstal
Founder
CRO Succescase Lobbes: altijd het juiste speelgoed, op het juiste moment, voor de juiste persoon
-
Steven Koopmans
Managing Director
Duurzaamheid en transparantie als voorwaarde voor subscription succes
-
Steven Lubbers
Directeur
-
Stijn Bergmans
Head of SEO & Data
SEO & AI: hoe Artificial Intelligence voor kansen én bedreigingen zorgt voor jouw SEO-strategie
-
Stijn Martens
Founder
Learnings en next steps van de eerste online supermarkt van België
-
Suzanne Debrichy
Programmamanager ESG PostNL
Herbruikbare verpakkingen, de sleutel naar duurzame e-commerce?
-
Suzanne Gilbert
Senior Customer Success Manager
5 key customer support metrics om te meten & hoe je deze kunt verbeteren
-
Sven van der Steeg
E-commerce & Marketing manager
Starten met een Customer Data Platform: are you ready?
-
Sven Braam
CEO
De grootste geheimen van sneleentaxi - van 0M naar 10M in 5 jaar tijd.
-
Sven De Waele
CEO
van 40M naar 150M door focus op retentie en abonnementen
-
Sybren Bos
Teamlead Tech
T
-
Theo Su
Marketing Specialist Benelux
Hoe ons bedrijf veranderde tijdens de pandemie
-
Thom Ruiter
VP Banking and Financial Products
Adyen | Moneybird: Jouw bedrijf laten groeien door financiële technologie.
-
Tim Notenboom
Senior Online marketeer
De kracht van een CDP en e-mailmarketing: van 25% minder klantvragen tot 53% toename in conversie.
-
Timo Wiefferink
Eigenaar
E-commerce 2023: maximaliseer winst en groei met datagedreven inkoop.
-
Tjarko Dijkstra
e-commerce manager
Hoe AgrarGiganten en AgriSpeelgoed boven de concurrentie uitstijgen met slimme prijsdata van Bigshopper
-
Tom Olthof
CFO
Hoe ons bedrijf veranderde tijdens de pandemie
-
Tom van Putten
Partnership Manager
Hoe AgrarGiganten en AgriSpeelgoed boven de concurrentie uitstijgen met slimme prijsdata van Bigshopper
-
Toon Borren
People Lead
Het vinden en binden van talent in een krappe arbeidsmarkt
-
Tristan Albersen
E-mail Marketing Automation Specialist
Starten met een Customer Data Platform: are you ready?
-
Twan van Essen
Managing Director
10x meer e-mailomzet door dataintegratie: de professionaliseringsslag van Fitwinkel.nl
V
-
Vince Haak
Operationeel Manager
Wovar: De uitdagingen en strategische keuzes binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf
-
Vincent de Wit
Business Controller
Hoe Maxilia méér conversie realiseert in minder tijd
-
Vincent Romviel
Head legal affairs
Wetgeving om rekening mee te houden als je cross border gaat verkopen
-
Vitor Gabriel
Solution Consultant
The next generation of shopping experiences
-
Vivian Jansen Schoonhoven
Head of Digital Marketing
Full-funnel growth marketingstrategie van Aaiko
W
-
Wiebe Konter
Founder
E-commerce 2023: maximaliseer winst en groei met datagedreven inkoop.
-
Wim van der Starre
Verkoopdirecteur
Phone-Factory: van schoolopdracht naar 500.000 brievenbuspakketjes per jaar
-
Wouter Hol
Platform E-commerce Manager
Composable Commerce by Suitsupply - Lessen uit de praktijk
Y
-
Yannick Röling
E-commerce Consultant
Zó sluit jouw webshop aan op je fysieke winkel
-
Yannick van der Ven
SEA Specialist
Praktijkcase: winstgedreven campagnestrategie in Google Shopping door automatisering en schaalbaarheid voor Voltes.
-
Yarrik van Breukelen
Online Marketeer
Het Ecommerce succes van Intersport Twinsport: E-mailmarketing automation als groeikatalysator
-
Yasin Koreman
Data & Analytics Specialist
Google Analytics 4: dé gouden tips om klaar te zijn voor het einde van UA
-
Yoran van Bezooijen
Data Scientist
Minder retouren & hogere winst door een datadriven productaanbod