A

  • Rob Aalders

    Eigenaar van Rob Aalders Coaching

    Wat kan internet marketing voor uw online winkel betekenen?

B

  • John Beerens

    CEO van JohnBeerens.com

    De evolutie van JohnBeerens.com – Delivering Beauty: Valkuilen en tips

  • Marten Blankesteijn

    Oprichter Blendle en Universiteit van Nederland

    Hoe Blendle uit het niets uitgroeide tot een succesvolle startup

  • Peter Bocken

    Directeur Slimstock Retail

    Geen voorraad, geen deal! Hoe haal je meer rendement uit voorraad?

  • Mitchell Bokhove

    Service Marketeer Plugins

    Do or die: flexibele bezorgopties in de check-out is de nieuwe standaard!

  • Mark Bos

    CEO van MotorKledingCenter

    Hoe MotorkledingCenter een groei van 70% realiseerde middels een omnichannel strategie.

  • Thijs Bosgoed

    Founder – Managing Director BuyBay

    Retourenverwerking en optimale herverkoop door BuyBay

  • Patrick van Buuren

    Brand Director Fashionchick & STYLETODAY & Schoolbank.nl en voormalig Kieskeurig.nl.

    Digital Engagement … bestaat dat eigenlijk wel?

  • Mark van den Berg

    Manager Marketing & Partners

    De omnichannel personal touch van Cosmo Hairstyling

  • Vincent van den Boogert

    CEO ING Nederland

    Digitaal als kannibaal?

  • Gerhard van der Bijl

    Chief Digital Officer and CIO

    Digital Ecosystem Strategies for Two-Sided-Markets

C

  • Danny Casimir

    Founder

  • Marco Coninx

    Auteur van het Boek Verover Europa via Amazon, Amazon expert en eigenaar van diverse internationaal opererende webshops

    Succesvol verkopen in het buitenland doe je zo! Het alternatief voor een webshop

L

  • Linda de Lange

    B2B e-commerce manager

    In data we trust… B2B marketing aan de hand van data science

  • Bas Linders

    Senior online marketeer bij Evoworks

    10 tips voor meer conversie uit Google Shopping

  • Roel Linssen

    Directeur Isatis Online Results

    Net zo’n succes in Duitsland behalen als in Nederland?

  • Elles van Leeuwen

    Online marketing coördinator

    Datagedreven conversie-optimalisatie bij Lucardi: Aanpak, learnings, resultaten en roadmap

D

  • Eric-Jan Dijks

    Senior SEO consultant BZTRS

    Boost je SEO Rendement: Case Sneakerstores The Athlete’s Foot

  • Paul van Dijk

    Business Unit Manager Industry bij Moonen Packaging

    Box on Demand: Op maat kosten reduceren in een groeiende e-commerce wereld

  • Olivier van Duijn

    Chief Executive Officer Marktplaats b.v., General Manager eBay Classifieds Group Benelux

    17 miljoen Marktplaatsen.

  • Stefan van Duin

    Director Data Analytics bij Deloitte Consulting

    Zeven redenen waarom uw data liggen te slapen

E

  • Frank Engelen

    Senior online marketeer

    Hoe behaal je binnen 6 maanden een omzetstijging van 90%?

F

  • Dennis Figge

    Digital Business Manager

    Een vliegende start voor iedere online marketeer om je (online) kanalen te optimaliseren op basis van kwalitatieve en kwantitatieve feedback, en je eigen ervaringen.

G

  • Daniel Gebler

    CTO

    From Big Data to Right Data – How Picnic became the Supermarket in your Pocket

  • Jitse Groen

    Oprichter en CEO Thuisbezorgd.nl

    Beursgang van een start-up

  • Sjoerd van Geelen

    Senior Consultant Zeo

    Adverteren in YouTube. 10 redenen waarom je nú moet starten.

  • René van Gorp

    IT-directeur, Pelican Rouge

    De perfecte koffiebeleving met e-commerce

H

  • Rik Harmsen van der Vliet

    Global Sales Director Sana Commerce

    De eerste stappen richting een succesvolle B2B e-commerce strategie.

  • Marcel Heijboer

    eCommerce & Digital Marketing, Atkins (The Simply Good Foods Company)

    Implementatie van e-commerce binnen een offline georiënteerd brand

  • Rob Helderman

    e-commerce manager

    Hoe implementeert u een succesvolle B2B e-commerce strategie?

  • Michiel Henneke

    Marketing Manager bij SIDN

    Domeinnamen: het vinden, vastleggen en beschermen van jouw merk online

  • Kim Hoogenberg

    CEO van Comercia Connect

    Makkelijk en geautomatiseerd koppelen met marketplaces, fulfillment, feeds en meer!

  • Mark van Hattum

    Directeur

    Zó haal je meer resultaat uit je SEO in 2018

J

  • Dave Jansman

    Online Marketeer SEO & SEA bij The Athlete's Foot

    Boost je SEO Rendement: Case Sneakerstores The Athlete’s Foot

  • Jurjen Jongejan

    Senior Conversie-Optimalisatie Consultant ISM eCompany

    Datagedreven conversie-optimalisatie bij Lucardi: Aanpak, learnings, resultaten en roadmap

  • Chris Jongeling

    CEO van Zeo

    Hoe MotorkledingCenter een groei van 70% realiseerde middels een omnichannel strategie.

K

  • Richard Klomp

    Business Development Manager

    Consumer driven delivery: Wat vinden ontvangers belangrijk en hoe springt PostNL hierop in?

  • Evelien Knippers

    Account Strategist - Adwise

    Implementatie van e-commerce binnen een offline georiënteerd brand

M

  • Michiel Mulder

    Head of CRM & Promotions bij HEMA

    Meer HEMA: het leukste loyaliteitsprogramma van Europa

N

  • René Nieuwmans

    Head of Commercial Central Europe bij Expedia

    Technologie voor de optimale reiservaring: de klant centraal

P

  • Marc Perik

    Manager IT & Facilities, Coulisse B.V.

    Digitale brancheleider door geïntegreerde e-commerce

  • Roald Ploegmakers

    Commercieel manager Orbitvu Benelux

    De zin en onzin van productfoto's.

S

  • Michiel Schipperus

    CEO en Managing partner, Sana Commerce

    Het geheim van een ijzersterke B2B klantbeleving. Ontdek het belang van geïntegreerde e-commerce voor Microsoft Dynamics en SAP

  • Frank Scholte

    IT Manager

    Auping zet de klant centraal door digitale transformatie van fabrikant naar omnichannel retailer.

  • Annelot Sorel

    e-Business Manager Douwe Egberts

    Douwe Egberts in digitale transitie

  • Laurens Spiele

    E-commerce Manager bij Decathlon

    “Een omnichannel klantervaring: hoe realiseer ik dit?”

  • Hendrik-Jan Staal

    eCommerce Manager

    De conversie machine

  • Ellis van der Slikke

    Digital Marketing Manager

    De omnichannel personal touch van Cosmo Hairstyling

W

  • Andre ten Wolde

    CEO Domino’s Pizza Netherlands & Belgium

    Innovaties van een pizzaboer

  • Mariska van de Wiel - van den Berg

    Senior Consultant Zeo

    Adverteren in YouTube. 10 redenen waarom je nú moet starten.

  • Daan Wassink

    Head of eCommerce T-Mobile

    Personalisatie bij T-Mobile: “one size fits no one”

  • Gerard Wijma

    Operationeel Directeur bij Broekhof

    B2B e-commerce in een tradionele sector: Implementatie en groei van een webshop voor bloemisten

  • Luuk Wijnhold

    Product & Business Developer

    Mooie kans voor elke webshop: gratis en eenvoudig verse bloemen en planten verkopen!

  • Wout Woldringh

    Manager Marketing Intelligence & Product Management bij DHL Parcel

    Box on Demand: Op maat kosten reduceren in een groeiende e-commerce wereld

T

  • Rick Thomas

    Sales Director at Hatch

    Creating a seamless path to purchase for the future consumer

  • Mark Tilstra

    Operationeel Directeur

  • Marc Tollens

    Digital Analytics Manager KLM

    Think you know your customer? Think again.

  • Tim Treurniet

    e-marketeer

    Hoe implementeert u een succesvolle B2B e-commerce strategie?

U

  • Claudia Ullers

    Business Analist bij HotelSpecials en BungalowSpecials

    KPI’s; from looking to the past to looking to the future

R

  • Robert van Rooijen

    Account Director at Hatch

    Creating a seamless path to purchase for the future consumer

V

  • Bernedien Verburg

    Social media en e-mailmarketing manager bij Warmteservice

    5 tips om social media succesvol in te zetten in een technische sector!

  • Stefan Verhoeven

    Algemeen Directeur Miele Nederland B.V.

    De digitale transformatie van Miele Nederland – #ImmerBesser

  • Ludo Verlinden

    Business Developer Salesupply

    Net zo’n succes in Duitsland behalen als in Nederland?

  • Huub Vermeulen

    Algemeen directeur bol.com

    Nederlands/Vlaamse e-commerce landschap

  • Jeroen Verrydt

    Directeur Betalen

    Dagelijkse bankzaken; een last of lust?

  • Ivo Vis

    Manager Partnerships Admarkt

    Versnel je groei door slim te automatiseren

  • Evelijn Vissers

    Consultant & Trainer Retail bij Q&A

    Store of the Future: hoe kan technologie de customer journey optimaliseren?

Z

  • Catharina Zientz

    Senior Online Marketer Sissy-Boy

    How to cater your campaigns to an omnichannel client / Who wants to be an omnichannel hero

  • Pieter Zwart

    Founder en CEO

    Pieter Zwart, Coolblue