A

  • Adri Broos

    CEO

    Geannuleerd: Niet iedereen is je klant, "Als je iedereen wil aanspreken spreek je niemand aan"

  • Albert Kamphuis

    E-commerce Director

    Wat verdien je nu echt op een marketplace?

  • Alex Bloemendal

    Manager eCommerce

    Adyen | Zeeman: De kracht van eenvoud in veelvoud. Hoe innovatie bijdraagt aan het schaalbaar maken van je bedrijf.

  • Alex Wolfswinkel

    Oprichter Sleepfast

    Sleepfast stuurt de online oriënterende klant met veel succes naar een Sleepfast winkel

  • Alexandra Theofanakis

    Agency Partnership Manager

    De grootste trends in 2023 voor e-commerce op TikTok

  • Amos Kater

    Head of Products & Schemes (iDEAL, iDIN and eMandates)

    iDEAL breidt uit en wordt nog idealer voor ons allemaal

  • Anand Thakur

    Co-Founder

    Hoe creëer je een perfect gecentraliseerd e-commerce ecosysteem | e-tailize

  • Andreas Giese

    CEO

    10 groeikansen voor de Duitse markt. Los geht's!

  • Anika Siepel

    Senior Consultant

    How to accelerate growth via a test & learn mindset with consumer focus

  • Anja Schippers

    Team lead Marketing

    Personalized automations to Save the World

  • Anne van der Weerd

    Sales & New Business

    Goed voorraadbeheer is een belangrijk aspect bij groei van Greetz

  • Annette Verhoeven

    Lead site manager

    Hoe een textiel discounter webwinkel van het jaar geworden is

  • Anoek Vinke

    Lead Marketing

    Ontdek hoe je met Focus, Branding en Loyalty je omzetgroei versnelt

B

  • Baran Duman

    Digitaal Strateeg

    10x meer e-mailomzet door dataintegratie: de professionaliseringsslag van Fitwinkel.nl

  • Bart Kampschreur

    Managing Director

    De grootste trends in 2023 voor e-commerce op TikTok

  • Bart Koomen

    Strategy Director

    The Power of Retention: How to Keep Your Customers Coming Back

  • Bart Latenstein

    Mede-oprichter

    Inkoop: datagedreven forecasting is de sleutel naar succes in het buitenland

  • Bart Meerdink

    Managing Partner

    Dé 5 Digital Marketing Trends voor 2023

  • Bart Quispel

    Mede-eigenaar

    Ontdek de nieuwe manier van e-commerce met live shopping van Kijkshop.

  • Bart Santos

    Teamlead Client & Campaign Development

    Het Ecommerce succes van Intersport Twinsport: E-mailmarketing automation als groeikatalysator

  • Bart Vintcent

    CEO

    Wat verdien je nu echt op een marketplace?

  • Bas Bouwhuis

    Eigenaar

    SEO in 2023 aan de hand van de grootste online bakwinkel Baktotaal Bouwhuis

  • Bas Dekker

    Head of marketing Benelux

    Het gevaar van aannames: risico's voor een marketeer

  • Bas Hellendoorn

    Head of e-commerce

    PMG: 6 fietsenmerken, 700 verkooppunten. Framework voor de beste (online) ervaring voor onze B2B en B2C klanten

  • Bas Kroontje

    CEO

    In 7 concrete stappen naar 5 miljoen online omzet

  • Bas Linders

    CRO/CXO Specialist

    Next level CRO: de volgende stap naar inzichtgedreven optimalisatie

  • Benne Kerver

    Technical Account Manager E-Commerce

    Meegroeien met de heropleving van vinyl: hoe Sound Factory het D2C-magazijn succesvol optimaliseerde

  • Bernice Goudt

    Omnichannel Marketing Manager

    Op weg naar een duurzame e-commerce keten

  • Berry de Snoo

    Manager Bedrijfsvoering / Marketing

    CRO Succescase Lobbes: altijd het juiste speelgoed, op het juiste moment, voor de juiste persoon

  • Bert Berkers

    Eigenaar

    E-franchise: nieuwe strategie voor het online verkopen van producten

  • Bert van Son

    CEO/Founder

    Voorraadoptimalisatie speelt een belangrijke rol bij duurzame missie MUD Jeans

  • Bojhan Somers

    Lead Product Manager Marktplaats Pro

    Zo blijf jij succesvol met je advertenties

  • Boudewijn Pieters

    New Business Manager

    Boost je conversie en retentie met nShift Delivery Checkout en nShift Returns portal

  • Boudewijn Raessens

    associate Lector Marketing

    Het internet van morgen! Is de Metaverse een bedreiging of kans?

  • Bram van Eck

    Chief Product Owner

    De digitale transformatie van NS en de impact op reisinformatie

  • Brechtje van Houtum

    Content marketeer

    Onderzoek: wat jouw klanten nu echt van klantenservice verwachten

C

  • Caspar Klinkhamer

    CEO

    De grote omnichannel spelshow! Over strategische keuzes, de kanaalconflicten, transformatie en een beetje BCC

  • Cathelijne Lania

    Eigenaar

    A Beautiful Story deelt ook online hun merkverhaal en sociale missie

  • Chantal Schinkels

    Auteur

    Het Koopinfuus: Hoe we verslaafd worden gemaakt aan online bestellen

  • Charly Toni

    CEO

    Responsibly offering a BNPL payment product by Tinka

  • Chiel Spruitenburg

    Operationeel Eindpindabaas

    “Een winkel met alléén maar pindakaas? Dat gaat geheid mis!”

  • Chris Brughuis

    Business Development Manager

    Hoe kan een digitale supply chain bedrijfsresultaten en klanttevredenheid verbeteren?

  • Chris Takkenberg

    Vice President Digital Product

    Tommy Hilfiger in de metaverse – van digitale mode tot nieuwe klantervaringen

  • Constantijn van Oranje

    Special Envoy

    Constantijn van Oranje, special envoy Techleap.nl

D

  • Daan Engelen

    Eigenaar

    Zo bepaal je jouw groeipad als startende ondernemer

  • Daniel Gonzales

    Digital Director

    Ontdek hoe Petrol Industries haar marketplace omzet bijna verdubbelde in 2022.

  • Daniëlle Stougje

    Vice President Operations EMEA

    Alles-in-één systeem, kan dat echt? Ja, en Spinning.eu legt uit waarom.

  • Daria Berdnikova

    DACH & CEE Lead - Open Banking

    How making sense of Open Banking data can power your business

  • Dennis Akkerman

    CEO

    Internationale SEO: Groeien Binnen en Buiten Nederland

  • Dennis Touw

    E-commerce manager

    Digitaal een boxspring verkopen van €5000,-? Geen probleem! Breng de offline ervaring online.

  • Dex van Hofwegen

    Director of Sales EMEA

    Ontdek hoe Petrol Industries haar marketplace omzet bijna verdubbelde in 2022.

  • Dimitri Samaras

    E-commerce & omnichannel consultant

    B2B E-commerce: Tips&Tricks voor meer conversie op jouw webshop

  • Dominique Gloudemans

    E-Commerce Manager

    Hoe terStal omnichannel heeft omarmt en nog steeds weet te groeien, zowel online als offline

  • Dyon Metselaar

    Director

    Maximaal groeien met de perfecte branding- & performancestrategie

E

  • Edwin Vlieg

    Oprichter

    Adyen | Moneybird: Jouw bedrijf laten groeien door financiële technologie.

  • Egbert Veldhuijzen

    Directeur

    Magento catalogus in recordtempo beheren, verrijken en vertalen? Easy peasy met Elovate!

  • Elke Naber

    e-Commerce Manager

    Marketplaces; Een handleiding voor beginners

  • Ellyne Bierman

    Founder

    Reflower, de duurzame bloemenbieb - het abonnement op kunstbloemen

  • Eric Lippens

    Zaakvoerder

    50 tips om betere Marketing te doen in België

  • Erik de Koning

    eCommerce lead Benelux

    Tony’s Chocolonely: Impact maken samen met bedrijven (B2B) dmv personalisatie.

  • Erik-Jan Koense

    Director Marketing & E-commerce

    Ontdek hoe HelloTV met een krachtige multichannel mediacampagne een nieuw merk in de markt zet.

  • Evy Breen

    Key Partner Manager Manufacturing

    Samen eten redden: op duurzame missie met Too Good to Go en PostNL!

F

  • Fanar Al-Obaidy

    Oprichter

    Van hype naar succes. De struggles van een startend bedrijf.

  • Ferdy Lindhout

    Country Manager BE/NL

    Hoe je een winnende leadgeneratie strategie opzet

  • Florien Harmsma

    Senior Consultant | Display & Social

    Maximaal groeien met de perfecte branding- & performancestrategie

G

  • Gwen van Wijk

    Online Advertising Consultant

    TikTok: alleen maar gekke dansjes of een enorme kans? Leer waarom steeds meer bedrijven op TikTok adverteren!

H

  • Hajo Wielinga

    Product Owner

    Hoe RTL relevant blijft in het veranderende medialandschap

  • Hans Molenaar

    Directeur

    De marketing & CX skills die jij nodig hebt

  • Harco van Polen

    Chief Alliance Officer

    'Anderen bekeken ook...' | Inzicht in de ERP en CRM selectiekeuzes van e-commerce bedrijven

  • Hasan Çevik

    Digital Marketing Manager

    SHIMANO's strategie voor lokale en gepersonaliseerde campagnes

  • Henk de Gier

    Directeur

    Magento catalogus in recordtempo beheren, verrijken en vertalen? Easy peasy met Elovate!

I

  • Imco van Elk

    Marketplaces Specialist

    Hulp bij meer groei met bol.com's netwerk van apps en diensten

  • Inge Demoed

    Business Innovation manager

    Duurzaamheid als kans voor je webshop: 6 manieren om te excelleren

J

  • Jaap Dijkstra

    Strategic Partnership Manager

    Onmisbare trends op het gebied van e-commerce en online betalen

  • Jaime Windt

    Account Director

    LOOkX Group case study: Multichannel groeien, zonder vastlopen met systemen

  • Jakob Scheidel

    International Sales Manager

    How to expand your business to Germany with Kaufland.de and grow internationally with Kaufland Global Marketplace

  • Jan Wijn

    CEO en co-founder

    Hoe je de stijgende kosten van pakketbezorging overleeft. Zo creëer je een toekomstbestendige webshop

  • Jan-Willem van der Knoop

    CEO en mede eigenaar

    Phone-Factory: van schoolopdracht naar 500.000 brievenbuspakketjes per jaar

  • Jan-Willem van der Schoot

    Country Manager NL

    Online aankopen sneller en veiliger dankzij nieuwe betaalmogelijkheden.

  • Janco Klijnstra

    CCO

    Van blije klanten naar beste Webwinkel van NL

  • Jasper Boudewijns

    Head of Sales

    Waarom conversie niet de “holy grail’ is bij B2B leadgeneratie

  • Jasper Stevens

    Sales Manager

    Zo bepaal je jouw groeipad als startende ondernemer

  • Jay-Jay Slikker

    Product owner & E-commerce manager

    Headless B2B e-commerce opnieuw uitgevonden.

  • Jefta van der Woerd

    Senior Sales Executive

    Elke dag een beetje beter in je magazijn: hoe Go-in-style.nl flexibel blijft om hard te kunnen groeien

  • Jeroen Bonnemaijers

    Eigenaar

    De autoriteit worden in je branche met behulp van reviews

  • Jeroen Meijer

    Head of Growth

    Hoe vertaal je search data van macro- naar microniveau?

  • Jeroen van der Eerden

    E-Commerce Director

    Hoe Passa Sports klanten bindt en kansen over de grens aangrijpt om te groeien?

  • Jeroen Adriaans

    CEO

    Succesvol online ondernemen met verschillende groeistrategiëen

  • Jeroen Kimmel

    Eigenaar van DM Bureau PSI Vransen,

    10 direct mail hacks voor meer impact op de deurmat​

  • Jeroen Overweg

    Ecommerce Manager

    Van retouren naar herhaalaankopen: ontdek de krachtige retourstrategie van Filling Pieces

  • Jeroen van Leeuwen

    Sales Manager

    Hoe Passa Sports klanten bindt en kansen over de grens aangrijpt om te groeien?

  • Jeroen van Meel

    Country & Sales lead, BeNeLux

    Headless B2B e-commerce opnieuw uitgevonden.

  • Jeroen Vinkesteijn

    Researcher

    Hoe gaan we om met Reviews in het Fake-tijdperk?

  • Jesaja Alberto

    Business Development Manager

    The Power of Retention: How to Keep Your Customers Coming Back

  • Jesse Bergshoeff

    Shopmanager

    Elke dag een beetje beter in je magazijn: hoe Go-in-style.nl flexibel blijft om hard te kunnen groeien

  • Jimé Hoen

    CEO

    Positioneer jezelf met een 360º marketingstrategie

  • Jimmy van der Pas

    Digital Manager Operations

    Logistieke modellen Marketplaces & de opkomst van Multi-channel-fulfillment

  • Jochen Mikesz

    Head of Growth

    Waarom conversie niet de “holy grail’ is bij B2B leadgeneratie

  • Joery Straatsma

    E-commerce Manager

    Zó sluit jouw webshop aan op je fysieke winkel

  • Joey Buys

    Chief BBQ Officer

    Van 1 naar 10 miljoen en de groeipijnen die daarbij komen kijken

  • Johan Smits

    Founder

    Een data-based roadtrip bij Traveldeal om de lifetime value te verhogen

  • Johan van der Meer

    Manager Digital Commerce

    Digitaal succes in een traditionele B2B wereld.

  • John Lin

    China e-commerce expert and speaker

    We zijn ingehaald door China, het wordt tijd dat we ze gaan kopiëren!

  • John Mouthaan

    Head of Digital Sales

    Digitaliseren van de Route to Market (B2B)

  • john Rensink

    Head of Growth

    Responsibly offering a BNPL payment product by Tinka

  • John van Haren

    directeur / eigenaar

    Hoe ik mijn webwinkel in het coronajaar van 0 naar 2 miljoen omzet kreeg

  • Joli Seelen

    Account Manager E-commerce

    Tony’s Chocolonely: Impact maken samen met bedrijven (B2B) dmv personalisatie.

  • Joop Scheer

    CEO

    Onmisbare trends op het gebied van e-commerce en online betalen

  • Joost De Jong

    Customer Success Manager

    SHIMANO's strategie voor lokale en gepersonaliseerde campagnes

  • Joost Kempe

    Retour reductie specialist

    Hoe Malelions het retourprobleem transformeerde naar betere klantreis, omzetbehoud en slimme dashboarding.

  • Jop Lavrijssen

    Online marketeer

    6 (harde) lessen van starten met online verkopen in de dynamische markt van veranda's en glazen schuifwanden.

  • Jorden Jansen

    B2B Manager Malelions

    Hoe Malelions het retourprobleem transformeerde naar betere klantreis, omzetbehoud en slimme dashboarding.

  • Jorden Lentze

    Senior Product Manager

    Solving customer problems at scale at Booking.com: using app experimentation to make sure we keep adding customer value

  • Jordie van Rijn

    email marketing expert

    E-mail Marketing en AI: Ontdek de Nieuwe Mogelijkheden

  • Jordy Holthuijsen

    Marketing Manager

    De checkout van XXL Nutrition: strategieën voor maximale conversie.

  • Jorgos Thravalos

    Business Developer

    Alles-in-één systeem, kan dat echt? Ja, en Spinning.eu legt uit waarom.

  • Jorin van de Ven

    Marketing Intelligence Manager

    Hoe Catawiki marketingeffectiviteit omarmt om groei te versnellen

  • Jorin Van Doorn

    SEO manager

    Online e-commerce strategie in 2023: zo win jij van de concurrentie!

  • Jorinda de Klerk

    Head of PPC

    Google Ads: Een succesvolle SEA strategie met de juiste inzet van automatisering

  • Joris Roelink

    CEO

    De route van een nieuwe startup in de bouw

  • Jules Steultjens

    Account Executive

    5 concrete tips voor het succesvol verkopen op Marketplaces

  • Julia Timmermann

    Project Manager Business Development

    Hulp bij meer groei met bol.com's netwerk van apps en diensten

  • Julie Munneke

    CEO

    Circulariteit als business model - hoe zorgt het Tiny Library platform voor hogere omzet per product

  • Juliette Aiken

    Global Marketing Director

    De verbeterde klantbeleving – mogelijk gemaakt door data

  • Jurgen Verheijen

    Field Marketing Manager

    Onderzoek: wat jouw klanten nu echt van klantenservice verwachten

  • Jurjen Jongejan

    Director of Innovation

    De grootste e-Commerce innovaties van nu, en de toekomst!

  • Justin Sandee

    Director Commercial Development

    De impact van Retail Media en de kansen die het biedt voor merken en ondernemers

K

  • Karen Vanstaen

    Marketing & Business Development Director

    De digitale en branding transformatie van CASA

  • Kiki Wijnen

    Teamlead Design

    Overstap naar Shopify voor fashionmerk Aaiko

  • Kim Hiemstra

    CMO

    Duurzaamheid en transparantie als voorwaarde voor subscription succes

  • Kitty Koelemeijer

    Hoogleraar

    De Toekomst van Retail is Out of the Box

  • Klaas Schuijt

    Operationeel Manager - Mede-eigenaar

    SNURK: Online groeien met een single brand marketingstrategie!

L

  • Laura Verstegen

    Business Development Manager

    Samen eten redden: op duurzame missie met Too Good to Go en PostNL!

  • Leon Bosman

    Co-Founder

    Hoe creëer je een perfect gecentraliseerd e-commerce ecosysteem | e-tailize

  • Letty de Nijs

    Online Persuasion Specialist

    Checkout-proces; van vriespunt naar warm bad met next level persuasion.

  • Lisa-Marie Klap

    Brand Manager

    Let's get social met Karwei - het belang van social

  • Lisanne Vuik

    PR & Influencer Coördinator

    My Jewellery: de succesvolle combinatie van off- en online media inzet

  • Lonneke Wijkmans

    Customer Success Manager

    Meer winst op Marketplaces! Met tips & Tricks

  • Lorenzo van Galen

    Co-founder

    F*ck New Buy Pre-Loved met WEAR

  • Luc Bastiaens

    E-commerce & Lead Generation

    De achtbaan die je tijdens een B2B e-commerce transitie ervaart

M

  • Maarten Snijder

    Product Owner E-Commerce

    Hoe definieer je succes van een e-commerce transitie binnen een traditionele B2B markt

  • Maikel Ninaber

    Director, Products and Solutions of Cyber & Intelligence Benelux

    Mindset van een hacker

  • Manon van Leeuwen

    Founder

    Duurzaam Ondernemen. DAMN, It's that easy.

  • Marc Koopmans

    online strateeg/teamlead

    SEO in 2023 aan de hand van de grootste online bakwinkel Baktotaal Bouwhuis

  • Marc van den Helder

    Marketing Manager Benelux

    Het NK Muisklikken. De campagne met de hoogste click ratio allertijden!

  • Marcel Douma

    E-commerce Manager

    Exponentiele groei: eerst draaien en dan verfraaien

  • Marco Aarnink

    Captain

    Van marktkoopman tot marktleider tot hoogvlieger

  • Marianne van Leeuwen

    Circular team lead

    De toekomst is circulair. Circulaire businessmodellen bij Decathlon

  • Marieke van der Heijden

    Programma manager sustainability

    Herbruikbare verpakkingen, de sleutel naar duurzame e-commerce?

  • Marin Wiellersen

    Opleidingskundige en e-learningconsultant

    Leren is innoveren: hoe creëer je een innovatiecultuur met Learning & Development?

  • Marjolein Vendrig

    Marketing Director

    Groei realiseren door focus op (buiten)specialisme

  • Mark van Hattum

    Directeur

    2023: Data warehouse als onmisbaar fundament voor jouw SEO en SEA strategie

  • Marlou Mulders

    Commercial Director

    Een omnichannelstrategie mét D2C verkopen zonder kanaalconflict, kan dat? Prins Petfoods heeft het antwoord

  • Marly van de Ven - Brons

    E-commerce Development Manager

    Succesvol verkopen van low-priced items op Marketplaces door Bolsius

  • Mårten Bokedal

    Director Product Strategy

    3 ways to maximize ROI on your e-commerce investments

  • Martijn Kleij

    Chief Commercial Officer

    Ken uw klant in Europa. Inzicht in de onderzoeksresultaten van 24 duizend e-shoppers in Europa.

  • Martijn Versteeg

    Customer Journey Consultant

    De 5 stappen naar hyperpersoonlijk e-mailcampagnes in 2023: optimaliseer jouw online klantreis!

  • Martijn Zey

    Global Business Development Manager

    Content That Converts: Unlocking the Power of Product Data and Syndication

  • Martin van Ginkel

    Coördinator Evenementen KNVB

    Integrated Fan Experience voor het Nederlands elftal en de OranjeLeeuwinnen (KNVB)

  • Martin van Kranenburg

    Auteur en neuromarketeer

    Laat live je website roasten! Gratis fileer-sessie om je conversie weer strak te trekken

  • Maurice Beerthuyzen

    Director Marketing&Sales

    8 inspirerende A/B testen die je ook gedaan moet hebben

  • Maykel Willemsen

    E-commerce manager

    Slow e-commerce: geluk zit niet in korting

  • Mel van Lieshout

    Country Lead Benelux

    Overstap naar Shopify voor fashionmerk Aaiko

  • Melissa Buijens

    Directeur

    Van 100% offline, naar 100% online - Een transformatie van een zandbedrijf

  • Michael Petit

    Manager Marketing

    De impact van de JA-JA sticker: Hoe kun je als adverteerder jouw doelgroep tóch bereiken?

  • Michel Wams

    Senior Account Executive

    Wovar: De uitdagingen en strategische keuzes binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf

  • Michiel Bestebroer

    CEO/Owner

    Zo vergroot je jouw multichannel verkoop succes met behulp van een OMS

  • michiel kroon

    eigenaar

    Vloerkleden, Winkels en E-commerce,de ups en downs van een familiebedrijf.

  • Michiel Vos

    Oprichter

    “Een winkel met alléén maar pindakaas? Dat gaat geheid mis!”

  • Mikaylou Diakhate

    Senior Sales Associate

    Secure processes in cross-border e-commerce - What do companies need to know about VAT and financial accounting?

  • Mike Hendrixen

    Managing Director

    Het NK Muisklikken. De campagne met de hoogste click ratio allertijden!

  • Mirjam Karmiggelt

    CEO

    De barcode (EAN-13): het paspoort voor je product!

  • Monique Vorst-Winters

    Manager Digital Development

    Digitaal succes in een traditionele B2B wereld.

  • mr. A.W. Tieman

    advocaat

    'De kleine lettertjes': Voldoet jouw webshop aan de regels?

N

  • Nick Buddingh

    Senior Partner Manage

    De checkout van XXL Nutrition: strategieën voor maximale conversie.

  • Nicole De Boer

    Senior Marketeer Marktmanagement Mail

    My Jewellery: de succesvolle combinatie van off- en online media inzet

  • Niek van Pijkeren

    Advertising Marketeer

    Hoe wij de ROAS verhoogd hebben door slimmer om te gaan met productdata met een dynamische campagne opzet voor Top 1 Toys

  • Niek Veendrick

    CEO

    On a mission to warm 100 million people (not the planet): Hoe Stoov® met een direct-to-consumer strategie Europa verovert

  • Nike Festen

    Growth manager eCommerce

    How to accelerate growth via a test & learn mindset with consumer focus

  • Nino van Tour

    Growth Teamlead

    5 tips om met je webwinkel hoger te ranken in Google en je concurrenten voor te blijven

O

  • Olaf Zwijnenburg

    Sectormanager Retail- en Groothandel

    Onmisbare trends op het gebied van e-commerce en online betalen

  • Olivier Muller

    CEO

    Van retouren naar herhaalaankopen: ontdek de krachtige retourstrategie van Filling Pieces

P

  • Patrick Slavenburg

    Entrepreneur, Product Leader, Advisor to EU and OECD

    This time it's different! Artificial Intelligence: Hype or Reality?

  • Peggy Van Neer

    Eigenaar

    SNURK: Online groeien met een single brand marketingstrategie!

  • Peter de Bruin

    CEO

    'Anderen bekeken ook...' | Inzicht in de ERP en CRM selectiekeuzes van e-commerce bedrijven

  • Peter van Schaik

    Ondernemer

    Het belang van goede API-koppelingen - SHIT-IN = SHIT-OUT

  • Pieter Wensveen

    eCommerce Trading Manager

    Betere resultaten in elk aspect van de e-commerce sales funnel

  • Pim Roggeveen

    Co-founder

    F*ck New Buy Pre-Loved met WEAR

R

  • Rahman Çelik

    E-commerce Manager

    The Power of Retention: How to Keep Your Customers Coming Back

  • Ralph Ewalds

    Managing Director

    Hoe een online en offline campagne samen voor 50% meer sollicitanten zorgt

  • Ralph Poldervaart

    Story Strategist

    Storytelling: welk verhaal vertelt je merk?

  • Remco Zuidbroek

    Online strateeg

    Zet je online marketing op z'n kop: In 8 stappen koploper in je branche

  • René Van Steen

    SEO manager

    Online e-commerce strategie in 2023: zo win jij van de concurrentie!

  • Rens Jacobs

    Supply Chain Engineer

    Meegroeien met de heropleving van vinyl: hoe Sound Factory het D2C-magazijn succesvol optimaliseerde

  • Riana Wassing

    Programmamanager e-Academy

    Leren is innoveren: hoe creëer je een innovatiecultuur met Learning & Development?

  • Rick van Zon

    Ecommerce manager

    6 (harde) lessen van starten met online verkopen in de dynamische markt van veranda's en glazen schuifwanden.

  • Rick Zuidbroek

    Online strateeg

    Zet je online marketing op z'n kop: In 8 stappen koploper in je branche

  • Rik van den Wijngaard

    Creative Director

    De 5 stappen naar hyperpersoonlijk e-mailcampagnes in 2023: optimaliseer jouw online klantreis!

  • Rob Schalker

    CIO

    Storytelling The Fred Way - The 1st 10 years.

  • Robin van Golen

    Head of Product

    5 key customer support metrics om te meten & hoe je deze kunt verbeteren

  • Rochelle Van de Looij

    Product Manager site & shops

    Op weg naar een duurzame e-commerce keten

  • Rolf Westgeest

    Directeur Eigenaar

    Status Automotive E-commerce in Nederland: wie verkoopt straks de auto?

  • Romy Zaal

    Buyer

    Hoe een textiel discounter webwinkel van het jaar geworden is

  • Rosemarijn Groenink

    Hoofd Marketing Oranje

    Integrated Fan Experience voor het Nederlands elftal en de OranjeLeeuwinnen (KNVB)

  • Rowena van Staveren

    eCommerce Manager

    Hoe N Brands een ijzersterk omnichannel loyaliteitsprogramma heeft kunnen opzetten.

  • Roza Francken

    Teamlead Social Advertising

    Full-funnel growth marketingstrategie van Aaiko

  • Ruben van Olst

    Supply chain manager

    Goed voorraadbeheer is een belangrijk aspect bij groei van Greetz

  • Ruud Martens

    CCO Sunweb Group

    We houden van vakantie. Maar nog meer van onze algoritmes!

  • Ruud van der Veer

    Teamlead CRO/CXO

    Next level CRO: de volgende stap naar inzichtgedreven optimalisatie

S

  • Sander Berlinski

    Director of Propositions & Strategic Growth

    Futureproofing your Digital Commerce: Technologies to stay ahead of the curve

  • Sander Niezen

    Marketing Coordinator

    Personalisation has increased our average order value

  • Sander Schadenberg

    Senior Developer

    Personalized automations to Save the World

  • Sander van Duijn

    StoryDigger

    Storytelling: welk verhaal vertelt je merk?

  • Sandra Nota

    CRM Marketeer

    Het succes achter het memberprogramma van Norah & more

  • Sarah Longour

    Partner Account Manager

    The Power of Retention: How to Keep Your Customers Coming Back

  • Serge Barnhoorn

    Product Owner eCommerce

    AGU's zoekoptimalisatie en hoe deze verschilt per klantreis

  • Sharon Hilgers

    CEO en founder

    My Jewellery – The future is exciting

  • Sherwin Resida

    Customer Success Manager

    De autoriteit worden in je branche met behulp van reviews

  • Sophie Nijhout

    Head of Partner & Ecosystem Development

    Hulp bij meer groei met bol.com's netwerk van apps en diensten

  • Stefan Lorenz Olsen

    Product Evangelist

    Personalisation has increased our average order value

  • Stefan van Opstal

    Founder

    CRO Succescase Lobbes: altijd het juiste speelgoed, op het juiste moment, voor de juiste persoon

  • Steven Koopmans

    Managing Director

    Duurzaamheid en transparantie als voorwaarde voor subscription succes

  • Steven Lubbers

    Directeur

  • Stijn Bergmans

    Head of SEO & Data

    SEO & AI: hoe Artificial Intelligence voor kansen én bedreigingen zorgt voor jouw SEO-strategie

  • Stijn Martens

    Founder

    Learnings en next steps van de eerste online supermarkt van België

  • Suzanne Debrichy

    Programmamanager ESG PostNL

    Herbruikbare verpakkingen, de sleutel naar duurzame e-commerce?

  • Suzanne Gilbert

    Senior Customer Success Manager

    5 key customer support metrics om te meten & hoe je deze kunt verbeteren

  • Sven van der Steeg

    E-commerce & Marketing manager

    Starten met een Customer Data Platform: are you ready?

  • Sven Braam

    CEO

    De grootste geheimen van sneleentaxi - van 0M naar 10M in 5 jaar tijd.

  • Sven De Waele

    CEO

    van 40M naar 150M door focus op retentie en abonnementen

  • Sybren Bos

    Teamlead Tech

T

  • Theo Su

    Marketing Specialist Benelux

    Hoe ons bedrijf veranderde tijdens de pandemie

  • Thom Ruiter

    VP Banking and Financial Products

    Adyen | Moneybird: Jouw bedrijf laten groeien door financiële technologie.

  • Tim Notenboom

    Senior Online marketeer

    De kracht van een CDP en e-mailmarketing: van 25% minder klantvragen tot 53% toename in conversie.

  • Timo Wiefferink

    Eigenaar

    E-commerce 2023: maximaliseer winst en groei met datagedreven inkoop.

  • Tjarko Dijkstra

    e-commerce manager

    Hoe AgrarGiganten en AgriSpeelgoed boven de concurrentie uitstijgen met slimme prijsdata van Bigshopper

  • Tom Olthof

    CFO

    Hoe ons bedrijf veranderde tijdens de pandemie

  • Tom van Putten

    Partnership Manager

    Hoe AgrarGiganten en AgriSpeelgoed boven de concurrentie uitstijgen met slimme prijsdata van Bigshopper

  • Toon Borren

    People Lead

    Het vinden en binden van talent in een krappe arbeidsmarkt

  • Tristan Albersen

    E-mail Marketing Automation Specialist

    Starten met een Customer Data Platform: are you ready?

  • Twan van Essen

    Managing Director

    10x meer e-mailomzet door dataintegratie: de professionaliseringsslag van Fitwinkel.nl

V

  • Vince Haak

    Operationeel Manager

    Wovar: De uitdagingen en strategische keuzes binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf

  • Vincent de Wit

    Business Controller

    Hoe Maxilia méér conversie realiseert in minder tijd

  • Vincent Romviel

    Head legal affairs

    Wetgeving om rekening mee te houden als je cross border gaat verkopen

  • Vitor Gabriel

    Solution Consultant

    The next generation of shopping experiences

  • Vivian Jansen Schoonhoven

    Head of Digital Marketing

    Full-funnel growth marketingstrategie van Aaiko

W

  • Wiebe Konter

    Founder

    E-commerce 2023: maximaliseer winst en groei met datagedreven inkoop.

  • Wim van der Starre

    Verkoopdirecteur

    Phone-Factory: van schoolopdracht naar 500.000 brievenbuspakketjes per jaar

  • Wouter Hol

    Platform E-commerce Manager

    Composable Commerce by Suitsupply - Lessen uit de praktijk

Y

  • Yannick Röling

    E-commerce Consultant

    Zó sluit jouw webshop aan op je fysieke winkel

  • Yannick van der Ven

    SEA Specialist

    Praktijkcase: winstgedreven campagnestrategie in Google Shopping door automatisering en schaalbaarheid voor Voltes.

  • Yarrik van Breukelen

    Online Marketeer

    Het Ecommerce succes van Intersport Twinsport: E-mailmarketing automation als groeikatalysator

  • Yasin Koreman

    Data & Analytics Specialist

    Google Analytics 4: dé gouden tips om klaar te zijn voor het einde van UA

  • Yoran van Bezooijen

    Data Scientist

    Minder retouren & hogere winst door een datadriven productaanbod