Lezingenzaal

Jouw kans om te presenteren tijdens Webwinkel Vakdagen!

Op 27 & 28 januari 2021 is de Jaarbeurs weer een ontmoetingsplek voor ruim 13.500 e-commerce professionals op zoek naar kennis, inspiratie en nieuwe contacten. Het uitgebreide, inhoudelijke lezingenprogramma is al jaren dé publiekstrekker van de Webwinkel Vakdagen. Voor de komende editie bieden we onze bezoekers opnieuw ruim 100 uur aan content, verdeeld over 1 keynotezaal en 11 lezingenzalen, waarbij het aantal bezoekers per lezing vorige editie op 102 personen lag.

Aangezien alle bezoekers van jouw lezing voor jou gescand worden, is dit de ideale gelegenheid om direct waardevolle leads te genereren. Gewoon door jouw kennis en ervaringen te delen! Heb jij een case vol learnings, verrassende inzichten of best practices die onze bezoekers kan inspireren? Dien jouw aanvraag in en wie weet krijg jij de kans om jouw verhaal in 30 minuten te presenteren tijdens de Webwinkel Vakdagen. 

De waarde van kennis delen

Door te spreken op de Webwinkel Vakdagen profileer je jouw organisatie als autoriteit of thought leader binnen de e-commerce. Bovendien genereer je leads door jouw kennis, inzichten of een case study te delen op de WWV. Elke bezoeker van jouw lezing wordt immers gescand. 

Wij bieden exposanten tijdens de Webwinkel Vakdagen een kans om om bezoekers te inspireren. ISM eCompany en PostNL maken hier graag gebruik van. Wil je weten waarom? Bekijk dan de video!

Lezing aanvraag indienen

Vult jouw organisatie de lijst van sprekers aan? 

Als spreker van Webwinkel Vakdagen bevind je je in goed gezelschap. Ruim 200 experts van toonaangevende (internationale) bedrijven delen met jou het podium. Bekijk hier de sprekers van de Webwinkel Vakdagen 2020. Gaat jouw organisatie deze imposante lijst aanvullen in 2022?

Waar moet jouw aanvraag aan voldoen?

  • Dien een voorstel in op basis van jouw expertise, niet wat jij denkt dat we willen zien. We zijn op zoek naar praktische tips die door de bezoekers direct kunnen worden toegepast.
  • Een sales- of productlezing is niet toegestaan en bij twijfel kan OGZ je verzoeken de presentatie op voorhand door te sturen.
  • Ben specifiek over de inhoud van de lezing zodat de bezoeker met de juiste verwachtingen kan deelnemen. Deel zo veel mogelijk cijfers.
  • Geef een unieke lezing, speciaal gemaakt voor de Webwinkel Vakdagen.
  • De aanleverdeadline voor de volledige omschrijving van de lezing is uiterlijk 2 november 2020.
  • Alle velden dienen ingevuld te zijn.
  • Het niet voldoen aan bovenstaande criteria is reden om jouw aanvraag af te wijzen.

Alle criteria

Zo dien je een lezingaanvraag in

Leg in het formulier uit wat je hebt gedaan, hoe je bepaalde zaken hebt aangepakt hebt, wat je daarvoor hebt gebruikt en wat het je heeft opgeleverd. Ga de diepte in, geef specifieke feiten, advies, inzichten, resultaten, strategieën en tactieken op hoog niveau.

Lezingen aanvragen worden zorgvuldig behandeld. Kennis delen staat centraal en wij doen er alles aan de juiste cases uit te zoeken om onze bezoekers tijdens de beurs volop te kunnen inspireren.

Met een aanvraag ben je niet zeker van een plek in het programma. Heb je vragen hierover? Neem dan contact op met info@webwinkelvakdagen.nl.

Aanvraag indienen

Maak jouw deelname compleet met een stand

Door je te presenteren met een stand ontmoet je potentiële klanten, vergroot je jouw naamsbekendheid, lanceer je effectief nieuwe producten of diensten en netwerk je gericht met bestaande en nieuwe relaties.

Standruimte wwv

Mogelijkheden standruimte

Persoonlijke gegevens
Gegevens lezing

Kunnen wij je helpen?

Kunnen wij je helpen met meer informatie of een advies op maat?

Hulp nodig?

Of neem telefonisch contact op: +31 (0)40 - 280 8409