Beurs overzicht

Het #1 e-commerce event

In 2020 vindt de 14e editie van de Webwinkel Vakdagen plaats. Met een alsmaar stijgend aantal exposanten en een bezoekersaantal dat inmiddels de 12.500 ruim gepasseerd is, worden de Webwinkel Vakdagen met recht hét e-commerce event van de Benelux genoemd. De Webwinkel Vakdagen zijn een must voor jou als e-commerce leverancier.

De beurs biedt een compleet overzicht van oplossingen die nodig zijn voor blijvend e-commerce-succes.

Wat maakt de Webwinkel Vakdagen uniek?

 

  • Een unieke doelgroep
     
  • Gericht bezoek op jouw stand
     
  • Hoogwaardig redactioneel lezingenprogramma

DEELNEMEN AAN WEBWINKEL VAKDAGEN 2020?

Deelname aan de Webwinkel Vakdagen is een zeer efficiënte en effectieve vorm van marketing. De krachtige combinatie van een vakbeurs en een uitgebreid congres biedt informatie, interactie en innovatie.

JE KUNT JOUW BEDRIJF OP DE VOLGENDE MANIEREN PRESENTEREN TIJDENS DE WEBWINKEL VAKDAGEN 2020:

Standruimte

standruimte

Door je te presenteren met een stand tijdens de Webwinkel Vakdagen ontmoet je potentiële klanten, vergroot je jouw naamsbekendheid, lanceer je effectief nieuwe producten of diensten en netwerk je gericht met bestaande en nieuwe relaties.

Mogelijkheden standruimte

Lezing geven

spreken

Als exposant heb je de mogelijk om een van jouw succesvolle case studies te presenteren aan een grote groep geïnteresseerde bezoekers.

 

Spreken op WEBWINKEL VAKDAGEN 

 

Sponsoring

extra exposure

Behoefte aan meer zichtbaarheid? Naast de standruimte zijn er diverse manieren om extra op te vallen en meer zichtbaarheid voor je organisatie te creëren.

 

Bekijk de sponsorpakketten

Exposanten aan het woord

Copernica: "Webwinkel Vakdagen brengt vraag en aanbod uit webwinkelbranche bij elkaar"


Michael Linthorst - CEO Copernica 

In de tien jaar dat Copernica deel uitmaakt van de WWV is de beurs volgens de Copernica CEO uitgegroeid tot een plek waar vraag en aanbod in de thuiswinkelbranche elkaar ontmoet. “Een bezoek aan de WWV brengt je veel inspiratie, interessante leveranciers en concrete tips waarmee je zelf weer aan de slag kunt. Er is een indrukwekkend aanbod aan lezingen, maar de absolute toegevoegde waarde van het event is dat vraag en aanbod uit de webwinkelbranche bij elkaar komen.” 

Lees meer

SHOPWORKS: "WEBWINKEL VAKDAGEN WILL ENSURE AN INCREASE OF LEADS AND A HIGHER TOP OF MIND AT CLIENTS"


Tomas Hesseling - Director Shopworks

Hesseling describes the WWV as a pleasantly crowded and dynamic exhibition. "There is enough action. For Shopworks it's a beautiful platform to get in touch with leads for new projects. Apart from that, our participation has already lead to new collaborations with other suppliers from the industrie. It's also an ideal moment to speak to peers. Obviously, participation to the WWV contributes to our brand awareness. I find it difficult to say exactly how much revenue we've generated from the exhibitions, but we definitely reach a higher top of mind at potential clients. The are better able to find us after the event, even without talking to them."

Lees meer