Bezoek de Webwinkel Vakdagen 2022 gratis in de Jaarbeurs Utrecht

Exposanten aan het woord

Hoe zorg je ervoor dat je kwalitatieve leads genereert en de juiste partners vindt om jouw digital commerce business succesvol te runnen? Volgens een aantal van de grote Nederlandse e-commerce bedrijven moet je in ieder geval als exposant aanwezig zijn op de Webwinkel Vakdagen. Lees en kijk snel verder om er achter te komen wat onze exposanten iedere editie uit de grootste e-commerce vakbeurs van de Benelux halen en waarom zij de beurs aanraden aan andere digital commerce bedrijven.

Returnless

‘Door jezelf hier te profileren is mega waardevol.’

Marijn Prijs - Co-Founder bij Returnless

Lees de hele klantcase van Returnless >

Pay.

‘De kwaliteit van de bezoekers wordt elk jaar beter. Het aantal is mooi en het is precies de doelgroep.’

Priscilla-Fleur Hellemons - Head of Marketing bij Pay.

Lees de hele klantcase van Pay. >

Marktplaats

‘Het is eigenlijk zonde om hier niet te komen. Het is een gratis evenement met heel veel relevante partijen als je een startende ondernemers bent.’

Anouk Bezemer - Marketing Manager MKB bij Marktplaats en Tweedehands

Lees de hele klantcase van Marktplaats >

Happy Horizon

‘Het is voor ons een mooie plek om onszelf te presenteren en ook om op een heel laagdrempelige manier in contact te komen met potentiële klanten.’

Bart Viveen - Marketing Manager bij Happy Horizon

Lees de hele klantcase van Happy Horizon >

GoedGepickt

‘Er zijn zoveel verschillende lezingen waar je op allerlei gebieden in de e-commerce branche kennis op kan doen. Dat is echt fantastisch om bij te wonen en weer nieuwe energie uit te halen.’

Marleen Triebel - Medewerker Sales & Support bij GoedGepickt

Lees de hele klantcase van GoedGepickt >

orderchief

‘Als je in de e-commerce actief bent, moet je hier wel gewoon aanwezig zijn om met partners te kunnen praten. Om ook te horen waar de klanten meezitten.’

Niek Ressing - Eigenaar en Partner Manager bij OrderChief

Lees de hele klantcase van OrderChief>

Spotler

‘De Webwinkel Vakdagen onderscheidt zich in mijn ogen eigenlijk op het gebied van kennisdelingscomponent.’

Stefan Roelen - Head of Sales & Partner Management bij Spotler

Lees de hele klantcase van Spotler>

Oriëntatiegesprek plannen

Benieuwd of deelname aan de Webwinkel Vakdagen past bij jouw organisatie en doelstellingen? Vraag een oriëntatiegesprek aan met een van onze account managers, leg jouw situatie voor en ga samen op zoek naar een voorstel dat aan jouw wensen voldoet.

 

Kunnen wij je helpen?

Kunnen wij je helpen met meer informatie of een advies op maat? Plan een 1:1 of neem direct contact op.

Ylona en Bo

Ylona Rooijakkers
Commercieel
Manager
ylona@ogz.nl
040 - 280 8409

Bo van Tongeren
Account Manager

bo@ogz.nl
040 - 280 8409