Bezoek de Webwinkel Vakdagen 2022 gratis in de Jaarbeurs Utrecht

Exposanten aan het woord

Hoe zorg je ervoor dat je kwalitatieve leads genereert en de juiste partners vindt om jouw digital commerce business succesvol te runnen? Volgens een aantal van de grote Nederlandse e-commerce bedrijven moet je in ieder geval als exposant aanwezig zijn op de Webwinkel Vakdagen. Lees en kijk snel verder om er achter te komen wat onze exposanten iedere editie uit de grootste e-commerce vakbeurs van de Benelux halen en waarom zij de beurs aanraden aan andere digital commerce bedrijven.

Blauwe Monsters

‘De Webwinkel Vakdagen is het enige moment in het jaar dat je zoveel mensen bij elkaar kan krijgen, die allemaal nadenken over hun e-commerce strategie. Als wij die kunnen bereiken en ons verhaal kunnen vertellen, dan is het voor ons geslaagd!’

Dennis Stokman - CEO bij Blauwe Monsters

Lees de hele klantcase van Blauwe Monsters >

Adyen

‘Veel van onze partners lopen hier rond. Als ze vragen hebben kunnen ze bij ons langskomen en dan proberen we uit te leggen hoe we ze kunnen helpen.’

Sebastiaan Ferman - Business Development Manager bij Adyen

Lees de hele klantcase van Adyen >

Returnless

‘Door jezelf hier te profileren is mega waardevol.’

Marijn Prijs - Co-Founder bij Returnless

Lees de hele klantcase van Returnless >

Pay.

‘De kwaliteit van de bezoekers wordt elk jaar beter. Het aantal is mooi en het is precies de doelgroep.’

Priscilla-Fleur Hellemons - Head of Marketing bij Pay.

Lees de hele klantcase van Pay. >

Marktplaats

‘Het is eigenlijk zonde om hier niet te komen. Het is een gratis evenement met heel veel relevante partijen als je een startende ondernemers bent.’

Anouk Bezemer - Marketing Manager MKB bij Marktplaats en Tweedehands

Lees de hele klantcase van Marktplaats >

Happy Horizon

‘Het is voor ons een mooie plek om onszelf te presenteren en ook om op een heel laagdrempelige manier in contact te komen met potentiële klanten.’

Bart Viveen - Marketing Manager bij Happy Horizon

Lees de hele klantcase van Happy Horizon >

GoedGepickt

‘Er zijn zoveel verschillende lezingen waar je op allerlei gebieden in de e-commerce branche kennis op kan doen. Dat is echt fantastisch om bij te wonen en weer nieuwe energie uit te halen.’

Marleen Triebel - Medewerker Sales & Support bij GoedGepickt

Lees de hele klantcase van GoedGepickt >

orderchief

‘Als je in de e-commerce actief bent, moet je hier wel gewoon aanwezig zijn om met partners te kunnen praten. Om ook te horen waar de klanten meezitten.’

Niek Ressing - Eigenaar en Partner Manager bij OrderChief

Lees de hele klantcase van OrderChief>

Spotler

‘De Webwinkel Vakdagen onderscheidt zich in mijn ogen eigenlijk op het gebied van kennisdelingscomponent.’

Stefan Roelen - Head of Sales & Partner Management bij Spotler

Lees de hele klantcase van Spotler>

DHL Logo

"Het aantal afspraken wat ik over twee dagen heb, is echt gigantisch."

Martijn Kleij - Vice President Marketing & Retail bij DHL

Lees de hele klantcase van DHL >

Evoworks logo

"Of je nou leads wil genereren, je merk meer exposure wil geven of je als thought leader wil profileren: het kan allemaal."

Bert Cillessen - E-commerce Consultant bij Evoworks

Lees de klantcase van Evoworks >

Sendcloud logo

"Alle trends in de e-commerce markt komen hier heel snel naar boven.”

Niels Bergmans - Partner Manager bij Sendcloud

Lees de klantcase van Sendcloud >

Yellowgrape logo

"Dit is de enige beurs waar bezoekers daadwerkelijk komen om te kopen."

Johan Smits & Rik van den Wijngaard - Managing Director & Creative Director bij Yellowgrape

Lees de klantcase van Yellowgrape >

Ook enthousiast geworden? Plan een 1:1 met een account manager

Ben jij benieuwd of exposeren op de Webwinkel Vakdagen ook iets voor jou is? Vraag dan een oriëntatiegesprek aan met een van onze accountmanagers door onderstaand formulier in te vullen. Nog steeds niet overtuigd? Lees dan snel verder voor nog meer verhalen van exposanten. 

Shopify logo

"Als jij een serieuze e-commerce partner bent in de Benelux, dan hoor je op de Webwinkel Vakdagen te staan."

Mel van Lieshout - Country Manager Netherlands bij Shopify

Lees de klantcase van Shopify >

PostNL logo

"Dit is natuurlijk een prachtige kans om meer bewustzijn van je merk te creëren."

Janneke Strebus - Marketing Manager E-commerce bij PostNL

Lees de klantcase van PostNL >

ISM logo

"We halen elk jaar heel veel klanten uit de Webwinkel Vakdagen."

Jurjen Jongejan - Online Marketing Director bij ISM eCompany

Lees de klantcase van ISM eCompany >

Orderchamp logo

"De beurs is echt goed georganiseerd."

Joost Brugmans - CEO & Founder van Orderchamp

Lees de klantcase van Orderchamp >

Copernica logo

"Webwinkel Vakdagen brengt vraag en aanbod uit webwinkelbranche bij elkaar."

Michael Linthorst - CEO bij Copernica

Lees de klantcase van Copernica >

Shopworks logo

"Webwinkel Vakdagen leidt tot meer leads en een hogere top of mind bij opdrachtgevers."

Tomas Hesseling - Directeur van ShopWorks

Lees de klantcase van Shopworks >

Oriëntatiegesprek plannen

Benieuwd of deelname aan de Webwinkel Vakdagen past bij jouw organisatie en doelstellingen? Vraag een oriëntatiegesprek aan met een van onze account managers, leg jouw situatie voor en ga samen op zoek naar een voorstel dat aan jouw wensen voldoet.

 

Kunnen wij je helpen?

Kunnen wij je helpen met meer informatie of een advies op maat? Plan een 1:1 of neem direct contact op.

Ylona en Bo

Ylona Rooijakkers
Commercieel
Manager
ylona@ogz.nl
040 - 280 8409

Bo van Tongeren
Account Manager

bo@ogz.nl
040 - 280 8409