Webwinkel Vakdagen 2020-01-17
Dag twee van het keynote-programma: Platformeconomie, strategie en conversational commerce

Zonder keynote programma is er geen Webwinkel Vakdagen. Ieder jaar spreken de grootsten uit de (e-)commerce (uitsluitend C-level) over hun bedrijfsstrategie en hun visie op de ontwikkelingen binnen de digital commerce. Dit jaar is het podium wederom gevuld door inspirerende sprekers. In deel twee van de tweedelige blog geven we je een overzicht van het keynote-programma. Dit kan je verwachten op dag twee van de Webwinkel Vakdagen. Alles over dag één kun je hier vinden

CM Alibaba bol.com Marktplaats.nl Balr 433
Webwinkel Vakdagen 2020-01-15
Het keynote-programma van 29 januari: groei, visie en Sustainable leadership

Zonder keynote programma is er geen Webwinkel Vakdagen. Ieder jaar spreken de grootsten uit de (e-)commerce (uitsluitend C-level) over hun bedrijfsstrategie en hun visie op de ontwikkelingen binnen de digital commerce. Dit jaar is het podium wederom gevuld door inspirerende sprekers. In deze tweedelige blog geven we je een overzicht van het keynote-programma. Dit kan je verwachten op dag één van de Webwinkel Vakdagen.

Keynote Webwinkel Vakdagen ISM Roland Kahn Jumbo Supermarkten Adyen Tony's Chocolonely
Webwinkel Vakdagen 2020-01-14
Ook dit jaar is er oog voor bijzondere presentaties

Elke editie van de Webwinkel Vakdagen is er een aantal lezingen die in het oog springen om verschillende redenen. Een vaak voorkomende reden is dat het geen typisch e-commerce bedrijf is. Dat maakt de Webwinkel Vakdagen juist een interessante beurs voor een breed publiek. Die presentaties worden in deze blog uitgelicht. Het zijn namelijk altijd interessante partijen met net een andere kijk op zaken. Vandaar deze blog met bijzondere presentaties. 

Webwinkel Vakdagen Brownies&downieS LINDA.foundation Maersk Q-dance
Webwinkel Vakdagen 2020-01-13
Dit zijn de B2B e-commerce ontwikkelingen volgens exposanten en sprekers

De B2B markt is sterk aan het veranderen. Dat gebeurt mede onder de invloed van de B2C, maar ook nieuwe technologieën hebben hier een aandeel in. Maar wat zijn de ontwikkelingen waar de sector het komende jaar (of komende jaren) op moet gaan letten? Aan de hand van drie van de exposanten en sprekers van de Webwinkel Vakdagen uit de B2B e-commerce geven wij daar antwoord op.

B2B Webwinkel Vakdagen 2020 Progressive Web App Sana Commerce Adyen Makro Kerstpakketten
Webwinkel Vakdagen 2020-01-13
Makro Kerstpakketten gaat voor het totale waarderingsverhaal

Als je als marktleider in kerstpakketten een derde van de markt in handen hebt, op het drukste moment 300 medewerkers in dienst hebt, kun je stellen dat het goed gaat. Dat is precies wat Makro Kerstpakketten doet – het opvallende is dat de helft van de online omzet in een tijdbestek van vier weken verdiend wordt. In gesprek met Dennis Visschedijk, E-commerce Manager Makro Kerstpakketten spreekt de redactie van de Webwinkel Vakdagen over het succes van het bedrijf, het aandeel van e-commerce en de toekomst van Makro Kerstpakketten.

Makro Kerstpakketten Webwinkel Vakdagen 2020 Black Friday Fraude