Webwinkel Vakdagen 2019-06-11
Evoworks nieuwe Gold Sponsor Webwinkel Vakdagen

Evoworks is de komende drie jaar de nieuwe Gold Sponsor van de Webwinkel Vakdagen. De Webwinkel Vakdagen is het grootste e-commerce event van de Benelux. Deze tweedaagse beurs, gericht op oplossingen voor webshops, trekt jaarlijks ruim 12.500 bezoekers. Als Gold Sponsor zal Evoworks prominent aanwezig zijn in alle communicatie van de Webwinkel Vakdagen. Uiteraard neemt Evoworks zelf ook deel aan dit event als exposant én als spreker. 

Evoworks sponsor
Webwinkel Vakdagen, bol.com 2019-02-20
Retail is continu in ontwikkeling. Hoe groei je mee?

Het retaillandschap is in de laatste decennia rigoureus veranderd. De opkomst van het internet, social media en online platformen vragen om continue innovatie. Hoe groei je als zelfstandig ondernemer mee met de snelle ontwikkelingen in de retailbranche?

platformeconomie
Webwinkel Vakdagen 2019-01-31
Webwinkel Vakdagen bron van inspiratie

Een massaal toestromend publiek betekende de aftrap voor wederom een succesvolle editie van de Webwinkel Vakdagen. 270 exposanten, 12.715 bezoekers, visionaire keynotes en vele themasessies. De WWV2019 was opnieuw voor 2 dagen het epicentrum van de e-commerce branche. Of zoals een exposant het omschrijft: “De beurs is een grote bron van inspiratie en een enorme leerschool.”

Webwinkel Vakdagen
Webwinkel Vakdagen, bol.com 2019-01-22
Krachten bundelen is samen groeien

Sander Roex en Tina Gosravani zijn echte rasondernemers. Met meerdere online bedrijven hebben zij veel ervaring in e-commerce. Naast een partnerschap met bol.com richtten ze een jaar geleden ‘Business Doe Je’ op. Een inspiratie- en kennisplatform voor startende én ervaren ondernemers met tips, blogs, video’s en coaching. Ze bundelden al hun kennis over het verkopen via online platformen in het boek ‘Geld verdienen via bol.com’. Hoe zijn ze begonnen met online ondernemen, wat was hun aanpak en welke tips hebben ze voor andere ondernemers? Sander en Tina delen hun verhaal.

platformeconomie