Filter op thema:
Eerste dag WWV 2022 voelde als vanouds!
Webwinkel Vakdagen 2022-06-29
Eerste dag WWV 2022 voelde als vanouds!
Een grote bezoekersstroom, goedgevulde lezingenzalen en volop enthousiasme: de eerste dag van de Webwinkel Vakdagen voelde weer als vanouds. Zoals Jeroen Magnus van bol.com, keynotespreker op dag 1, al zei: "Wat fijn dat dit weer kan op de normale manier."
‘Ook je merk kan groeien op een platform’
Webwinkel Vakdagen 2022-06-21
‘Ook je merk kan groeien op een platform’
Met Adverteren via bol.com kunnen verkooppartners hun producten in de schijnwerpers zetten, waarmee ze ook organisch beter vindbaar worden. Zo kunnen ze een impuls geven aan hun verkopen. Maar er is meer: ‘We helpen verkooppartners niet alleen bij het realiseren van omzetdoelstellingen, maar ook van merkdoelstellingen. Brands kunnen groeien via bol.com.’
advertising display advertising social advertising bol.com platformeconomie
‘Met advertising kom je dichter bij het aankoopmoment’
bol.com 2022-05-16
‘Met advertising kom je dichter bij het aankoopmoment’
Hoe bereik je optimale zichtbaarheid op een marketplace? Tijdens de WWV-lezing van bol.com op 29 juni ontdek je dat ondernemers die slim en gericht adverteren via bol.com relevant, zichtbaar en succesvoller zijn. Om alvast een tipje van de sluier op te lichten hoe dat zit, spreken we in aanloop naar de beurs met Justin Sandee, Head of Retail Media Management bij bol.com.
marketplaces platformeconomie advertising bol.com
Snelgroeiers in Nederland e-commerce land
Webwinkel Vakdagen 2022-03-21
Snelgroeiers in Nederland e-commerce land
De e-commerce bestedingen hebben de afgelopen coronajaren een flinke groei doorgemaakt. Consumenten zijn – ook noodgedwongen – meer online gaan kopen, en de verwachting is dat ze niet meer teruggaan naar het ‘oude normaal’. Welke soorten bedrijven boeren het best?
groei
Hoe blijven we gericht adverteren?
Webwinkel Vakdagen 2022-03-17
Hoe blijven we gericht adverteren?
De uitfasering van third party cookies door browsers en besturingssystemen maakt het moeilijker voor online adverteerders om de juiste doelgroep te (blijven) targeten. Er wordt gezocht naar nieuwe wegen om klanten naar websites te trekken. Een overzicht van de ontwikkelingen en alternatieven.
advertising cookies tracking cookieless era
Webwinkel Vakdagen verplaatst naar 29 & 30 juni!
Webwinkel Vakdagen 2021-12-16
Webwinkel Vakdagen verplaatst naar 29 & 30 juni!
Gezien de ontwikkelingen van deze week hebben wij helaas moeten besluiten om de Webwinkel Vakdagen te verplaatsen naar 29 en 30 juni 2022. Er zijn momenteel te veel onzekerheden over de duur en inhoud van de coronamaatregelen om een succesvolle beurs in januari te garanderen.
Groeikansen in een groene toekomst
Webwinkel Vakdagen 2021-12-09
Groeikansen in een groene toekomst
Duurzaamheid is de afgelopen jaren een dominant thema geworden. Overheden proberen bedrijven milieubewuster te laten opereren, en duurzaamheid wordt voor consumenten bepalender om wel of juist niet bij een webwinkel te kopen. Er valt in de hele keten nog een groene wereld te winnen, maar er liggen ook veel nieuwe kansen voor ondernemers. Lees snel verder....
duurzaamheid sustainability retouren packaging bezorging