Conversational commerce: het traditionele verkoopgesprek via chatbots en voice

WOE 11:15 - 11:45

Dit is een presentatie van 2018

ShoppingTomorrow

Als je denkt dat voice en chat een belangrijker rol gaan spelen in het bestelproces van consumenten, dan hoor je in deze presentatie de kansen, bedreigingen en wat er allemaal bij komt kijken. EEG-metingen tonen het emotionele effect van chatbots op consumenten in de customer journey van Amac.

Deze lezing wordt verzorgd door ShoppingTomorrow expertgroep Conversational Commerce.

De presentaties van ShoppingTomorrow worden op deze website gedeeld.

  • Thema
    Conversie

    Het trekken van veel bezoekers naar een website of webshop is één aspect van online zakendoen. Deze bezoekers iets laten kopen of een dienst laten afnemen is een minstens even belangrijk aspect. In de huidige online wereld is de conversieratio van veel ondernemingen nog té laag. Een groot voordeel van de Webwinkel Vakdagen is dat het thema Conversie overloopt van de goede voorbeelden van hoe het wel moet.