Waarom consumenten van bezorgopties houden

WOE 11:10 - 11:30

Lezingenzaal 11

Postnl

Consumenten vinden het belangrijk om grip te hebben op de bezorging van online aankopen. Zo blijkt dat meer dan de helft van de consumenten vaker voor een webwinkel kiest waar ze zelf het gewenste bezorgmoment kunnen aangeven. Bied je geen (extra) bezorgopties bij het afrekenen? Dan breken consumenten de bestelling eerder af.

Meer flexibiliteit bieden in het bezorgmoment zorgt voor een betere klantervaring. Van het doorgeven van je bezorgvoorkeuren bij het afrekenen tot aan het wijzigen van je bezorgmoment via de PostNL-app. De klanttevredenheid neemt toe bij een optimale bezorgervaring. Benieuwd wat (extra) bezorgopties kunnen betekenen voor jouw webwinkel?

  • Thema
    Logistics & fulfillment

    Of het nu onderdelen logistiek, aan-huis-leveringen of voorraadoptimalisatie betreft, een klant wil weten waar hij of zij aan toe is. Bezorgopties zijn een belangrijke factor bij de keuze van een consument voor de ene of de andere webshop. Duidelijkheid moet te allen tijde voorop staan. Daar hoort betrouwbare en real-time informatie bij. En natuurlijk hoort daar betrouwbare bezorging bij.