Hoe Goodiebox zich als online membership differentieert van haar concurrentie: de gouden formule.

DON 10:30 - 11:00

Lezingenzaal 3

Adyen

Goodiebox, een online membership verdrievoudigde binnen een jaar van 40.000 naar 150.000 actieve members en lanceerde in totaal in 9 landen binnen Europa. 

Hoe Goodiebox zich als online membership differentieert van concurrentie: de member staat altijd op nummer 1 (geen loze woorden, maar daden), een sterk Growth team en inspelen op de psychische en fysieke behoefte van de consument. Nederland telt inmiddels meer dan 28.000 members door deze gouden formule. Mieke, Country Manager Benelux vertelt je hier in haar presentatie alles over.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door Adyen.

  • Thema
    Strategy & growth

    In een moordende markt bewegen die in een moordend tempo verandert, is niet altijd makkelijk. Maar in 2021 verwacht de E-commerce markt een omzet te draaien van $4,5 triljoen wereldwijd - dat zijn achttien nullen. De markt is veranderd van een aanbod- naar vraaggestuurde economie. Digitaal is daarom allang geen trucje meer, maar een integraal onderdeel van de bedrijfsvoering. Strategy & Growth focust op de technologie die nodig is om het bedrijf te laten groeien.