De onvergetelijke reis van Vacanceselect naar customer engagement met een personal touch

DON 10:30 - 11:00

Dit is een presentatie van 2017

In de afgelopen jaren is Vacanceselect van een traditioneel touroperator model getransformeerd in een nieuwetijde e-commerce organisatie en actief in acht landen. De resultaten van de investeringen in multichannel oplossingen waren zo positief, dat de strategie van het contact center is doorgetrokken in de rest van de organisatie. Zo ontstaat een 360 graden-klantbeeld en worden de consument én de agent optimaal ontzorgd. De frontoffice stimuleert bovendien andere afdelingen om niet te blijven hangen in legacy-systemen en applicaties, maar om juist te durven investeren en mee te groeien met een oplossing. En die aanbevelingen beperken zich niet tot de muren van de eigen organisatie.

  • Thema
    Big Data

    Een onderneming of organisatie die weet hoe ze om moet gaan met big data, maakt ook de weg vrij naar succes. Een strategie bij het starten met big data is wel een noodzaak. Elke onderneming wil profiteren van gegevens die al beschikbaar zijn maar nog verstopt zitten in een systeem. Hetzelfde geldt voor data die consumenten achterlaten. Maar waarop moet je als organisatie nu letten als je aan de slag gaat met data? Het is een van de vragen die passeren tijdens de themasessie big data.