Black Friday & Cyber Monday binnen B2B E-commerce

DON 12:00 - 12:30

Lezingenzaal 2

Black Friday en Cyber Monday worden steeds populairder in Nederland. Veel consumenten webshops schreeuwen kortingen, maar ook als B2B organisatie kun je hier online flink van profiteren.

Makro Kerstpakketten zet de Black Friday en Cyber Monday periode succesvol in om de verkoopresultaten flink te boosten. Hoe we dit doen? Door gerichte communicatie, gelikte vormgeving en overal dezelfde boodschap te communiceren.

Uiteraard geven we ook korting, maar niet zo veel als je tijdens deze periode gewend bent bij consumentenwebshops. Een korting hoeft namelijk niet altijd hoog te zijn om goede resultaten te behalen.

In deze presentatie kom je alles te weten over hoe Makro Kerstpakketten als echte B2B speler online deze periode inzet. Uiteraard kun je veel van onze learnings en tips ook meenemen als je een B2C webshop hebt!

  • Thema
    B2B E-commerce

    De relatie tussen de B2B verkoper en zijn klant is gebaseerd op veelvuldig en intensief contact tussen beide partijen. B2B klanten zijn bedrijven die beslissingen maken op rationele gronden. Daarom is het van belang dat de transacties efficiënt en frictieloos verlopen.