Ontdek hoe Babboe meer conversie haalt uit e-mailmarketing binnen de omnichannel-strategie!

DON 14:00 - 14:30

Dit is een presentatie van 2019

Spotler Nederland

Teresa Lobosco (Coördinator Marketing Babboe) en Tim Bout (Spotler) geven je in deze gezamenlijke presentatie een inkijk binnen de omnichannel strategie van Babboe. Door de webshop en andere systemen te koppelen aan Spotler verzamelt Babboe relevante data om meer conversie te halen uit e-mailmarketing. Diverse e-mail marketing campagnes, die gericht zijn op leadgeneratie, personalisatie en segmentatie, staan tijdens deze sessie centraal. Wil je weten hoe deze campagnes en de resultaten eruit zien? Dan is deze presentatie een absolute must-see tijdens de Webwinkel Vakdagen 2019. Na afloop van de sessie krijg je een kennisbundel mee met praktische tips en trick over e-mailmarketing in combinatie met een webshop waarmee je als (e-mail)marketeer direct aan de slag kan!

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door Spotler Nederland

  • Thema
    Conversie

    Het trekken van veel bezoekers naar een website of webshop is één aspect van online zakendoen. Deze bezoekers iets laten kopen of een dienst laten afnemen is een minstens even belangrijk aspect. In de huidige online wereld is de conversieratio van veel ondernemingen nog té laag. Een groot voordeel van de Webwinkel Vakdagen is dat het thema Conversie overloopt van de goede voorbeelden van hoe het wel moet.