Online beïnvloeden: conversion is in the brain

WOE 16:15 - 16:45

Lezingenzaal 10

Martin van Kranenburg is een veelgevraagd docent, spreker en dagvoorzitter. Zijn expertise ligt op het gebied van conversieoptimalisatie en neuromarketing. Martin heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en het succesvolle vakantiehuizen verhuurplatform Micazu. Hij is een gepassioneerd spreker die je laat zien hoe je websitebezoekers subtiel kunt overtuigen. Hij laat je ervaren hoe je met kleine aanpassingen, grote resultaten boekt.

Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door Thuiswinkel.org.

De spreker/organisatie heeft de presentatie (nog) niet gedeeld.