MOOI Parfumerie; Retailer met kennis van de klant

WOE 14:00 - 14:30

Dit is een presentatie van 2018

MOOI Parfumerie laat zien waarom de technologie om klantdata te verkrijgen zo belangrijk is. Gepersonaliseerde marketing automation is tegenwoordig een must. Maar de extra lokale ondersteuning vanuit een centrale organisatie voor meer store traffic zowel online als offline maakt de hele marketing aanpak nog krachtiger.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door RetailBox+.

  • Thema
    E-mailmarketing Automation

    E-mailmarketing Automation is enorm succesvol. Hoewel de scheidslijn tussen irritatie en aangenaam een dunne is, werpt het onderwerp voor de succesvolste bedrijven absoluut vruchten af. Ondanks dat bijvoorbeeld nieuwsbrieven een van de oudste middelen zijn om klanten te informeren, blijven organisaties ze met goed resultaat inzetten. Mits er uiteraard achter de schermen in de juiste technologie is geïnvesteerd. De themasessie E-mailmarketing Automation geeft u inzicht in de belangrijkste ontwikkelingen om mensen te bedienen, maar ook om bedrijfsprocessen te verbeteren.