Hoe Landal GreenParks een verdubbeling van het aantal online bestellingen heeft gerealiseerd

DON 14:45 - 15:15

Dit is een presentatie van 2019

CCV

Landal GreenParks is toonaangevend is in het managen en beheren van de meer dan 13.000 bungalows op ruim 80 bungalowparken. Dagelijks maken honderden Landal GreenParks gasten gebruik van diverse parkfaciliteiten. Door haar parkfaciliteiten te blijven uitbreiden wil Landal GreenParks te allen tijde inspelen op de veranderende klantbehoeften. Om deze reden is Landal GreenParks op zoek gegaan naar een leverancier die een online (cloud)oplossing kan leveren waarmee gasten (en medewerkers) ondersteund worden in het proces rondom online boodschappen bestellen.
Hoe fijn is het voor parkgasten om vóór een parkbezoek online boodschappen te bestellen, en deze bij aankomst in het park aan te treffen in de accommodatie? Of om op een later moment alvast een ontbijt te bestellen dat op een tijdstip naar keuze wordt bezorgd? 
Sinds de livegang van de boodschappenomgeving van CCV Shop is het aantal bestellingen bij Landal GreenParks verdubbeld, en het gemiddelde orderbedrag is gestegen met maar liefst 25%. Ben jij benieuwd hoe de online boodschappenomgeving de customer journey heeft beinvloedt? En op welke manier deze omgeving meerwaarde biedt voor Landal GreenParks? Je hoort dit en meer in deze lezing. 

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door CCV Shop.

  • Thema
    Customer Journey

    Elke consument wil op maat worden bediend. Het is heel eenvoudig: dat is op dit moment gewoon mogelijk. Ondernemingen die weten hoe ze moeten inspelen op de customer journey van klanten, zullen dat terugzien in hun resultaten. Toch is er best een overlap te vinden in een op het oog unieke boodschap aan een klant. Het thema Customer Journey tijdens de WWV staat in het teken van het geven van tips en inzicht in de beschikbare mogelijkheden.