Groeien binnen de Duitse online markt?

WOE 11:15 - 11:45

Lezingenzaal 6

Met de grootste bevolking en een sterke economie binnen Europa is Duitsland interessant voor Nederlandse e-commerce ondernemers. Bovendien behoren Duitse afnemers tot de meest gewilde klanten van Europa. Een belangrijke reden om de "Duitse klant centraal te stellen" in uw online marketingstrategie. Het aantal Duitse internetgebruikers bevindt zich vooral op Amazon, Facebook en Google. Om van deze kanalen optimaal te profiteren is het zaak om binnen Duitsland aan uw merk te bouwen. Welke rol kan influencers marketing hierbij spelen? Hoe wint u de klant en maakt u de marketingbelofte waar? Andreas Giese geeft met diverse praktijkvoorbeelden een antwoord op deze vragen.

De spreker/organisatie heeft de presentatie (nog) niet gedeeld.

  • Thema
    Cross Border

    Ondanks de Brexit-voorbereidingen nemen de mogelijkheden voor grensoverschrijdend handelen toe. Cross border verkopen betekent extra afzetgebieden aanboren. Tijdens de themasessie cross border komen belangrijke aspecten van het internationaal zakendoen aan bod. De EU probeert drempels voor internationaal zakendoen weg te nemen, maar er zijn wel degelijk nog belangrijke verschillen tussen landen.