De inspirerende online toverformule van Dille & Kamille

DON 15:30 - 16:00

Lezingenzaal 10

Terwijl in de online wereld alles alleen maar sneller gaat, neemt Dille & Kamille gas terug. En niet zonder reden; klanten vragen erom.

De klanten van Dille & Kamille komen heel graag in een van de 31 winkels. Zo graag zelfs dat ze liever niet online shoppen in de Dille & Kamille-webwinkel. Een heerlijke geur, een kopje thee, even de stof voelen, muziekje op de achtergrond; Die fysieke ervaring willen ze niet missen. 

De uitdaging is om die ideale winkelomgeving naar de e-commerce wereld te vertalen. Dat kan natuurlijk met mooie Instagram-foto's, heerlijke recepten en online magazines. Die online inspiratie heeft Dille & Kamille wordt samengevat in een online inspiratie toverformule vol KPI's en engagement. Op ieder moment kan zo bij worden gehouden hoe inspirerend alles is wat er online gebeurt. Ideaal, maar wat als klanten zo graag rust willen dat ze zelfs extra lang willen wachten op hun pakje? Het snelle bezorgen (voor 23.59u besteld, morgen in huis) wordt als te gehaast en niet duurzaam ervaren. Moet de postbode dan maar even wachten met bezorgen?
En wat als die leuke online inspiratie waar veel klanten om vragen, leiden tot een dip in je conversie?

Een lezing over langzame e-commerce en praktische valkuilen.

Vorig jaar werd Arnout's lezing gewaardeerd met een 8,3 en behoorde daarmee tot de 10 beste van de Webwinkel Vakdagen.

  • Thema
    Customer Experience

    Customer experience is één van de toverwoorden van online verkoop, daarover is iedereen het wel eens. Maar hoe bereik je klanten effectief en hoe hou je ze tevreden? De diversiteit die soms nodig is om klanten goed te bedienen is enorm. De reeks presentaties binnen het thema Customer Experience is even divers. Van bedrijven die volledig online actief zijn tot organisaties in de zorgsector die voor een omslag staan.