Adyen | Mantel: Vergeet grenzen tussen kanalen; zet de klant centraal

WOE 14:45 - 15:15

Lezingenzaal 6

Adyen

De grenzen tussen online en offline vervagen. Consumenten weten de weg naar zowel winkel als webshop steeds makkelijker te vinden. Maar hoe ziet deze nieuwe customer journey er precies uit? De (online) fietsenwinkel Mantel doet er alles aan om de klant in één keer te laten slagen. Het bedrijf denkt niet langer in oude patronen, maar creëert een ultieme klantreis die vloeiend verloopt over alle kanalen. Samen met Adyen vertelt Mantel hoe ze haar klanten online en offline bedient, welke uitdagingen er overwonnen moesten worden en welke rol betalingen en data spelen in het geheel. Klaar voor de winkelervaring van de toekomst? 

 

Wil jij deze en meer inspirerende lezingen volgen? Schrijf je gratis in voor de Webwinkel Vakdagen op 29 & 30 juni 2022 in Jaarbeurs Utrecht.