E-mail is de verbindende schakel tussen offline en online reviews bij Mitra drankenspeciaalzaken

THU 11:40 - 12:00

Lecture hall 11

Spotler

Voor Mitra zijn reviews van de verschillende dranken die zij in meer dan 100 winkels én een webshop verkopen een belangrijke factor om de online vindbaarheid van juist die dranken te bevorderen. Door de integratie van Kassa, POS, Webshop en E-mailmarketing oplossing lukt het Mitra om na iedere verkoop een automatische review-campagne te versturen naar klanten. Wil jij weten wat dit voor Mitra heeft gedaan sinds de start in 2019 en wil jij weten welke e-mailmarketing activiteiten Mitra nog meer ontplooit? Kom dan naar deze aansprekende presentatie van Mitra en Spotler!

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door Spotler. 

  • Theme
    Marketing automation & email

    Marketing automation en e-mail zijn in de afgelopen jaren met elkaar vergroeid geraakt. Hierbij bestaat marketing automation uit het creëren contactmomenten tussen jou en de klant waarbij automatisch relevante content wordt gestuurd met als doel de lead conversie te verhogen. E-mail marketing is daar met der jaren onderdeel van geworden. Het gaat hier om de combinatie tussen dynamische e-mails als onderdeel van marketing automation ten behoeve van een verhoogde conversieratio.