A

  • Adri Broos

    CEO

    Meer omzet met minder artikelen. De relatie tussen omzet en productaanbod.

  • Albert Blom

    Lead Data Science

    Bijna 100 en nog steeds relevant: Hoe HEMA AI gebruikt om flexibel te blijven in onzekere tijden

  • Alexander Aelberts

    directeur

  • Alexander Van Slooten

    Managing Partner

    V&D Marketplaces - Buy & Build strategie

  • Alexander Wijninga

    CEO

    Hoe Logistiekconcurrent tot 70% van hun klantcontact automatiseerde met een AI-chatbot.

  • Alexis Priftis

    CEO

    Why consumer choice in the checkout leads to better ecommerce business.

  • Alon Ben Joseph

    CEO

    15 jaar van online pionieren in de luxewereld

  • Anne Van Breen

    Lead Concessions

    Hunkemöller accelerates international growth via online platforms

  • Annemarie Buitelaar

    CEO Marktplaats & 2dehands.be

    Profiteer van de kracht van een miljoenenpubliek

  • Anthony Moonen

    Manager operations

  • Anton Kounitsyn

    Chief Technology Officer

    Adyen | Mantel: Vergeet grenzen tussen kanalen; zet de klant centraal

B

  • Barry D'Arcy

    VP of Partners

    Reinvention in the face of Brexit: How Functional Nutrition entered a new eCommerce market using Storyblok.

  • Bart Vintcent

    CEO

    Tech-stack: tech-wat? Hoe jij je data slim inzet en jouw marketplace orderflow door de hele digitale keten optimaliseert

  • Bas Hendrix

    Directeur Compass Pools Nederland

    Meetbaar meer (zwembaden) verkopen met meer tevredenheid dankzij online optimalisatie!

  • Bas Linders

    CRO Specialist

    'Laten we het testen': De grootste misvattingen bij A/B testen en hoe het dan wel moet

  • Bas Verhoogt

    Oprichter

    Print-on-demand platform maakt kunst toegankelijk voor iedereen.

  • Belal Safdar

    CEO/Founder

    Binnen 2 jaar een miljoenenomzet: de gebundelde kracht van e-mail- en influencermarketing

  • Bert berkers

    Eigenaar

    E-franchise, ontdek deze volledig nieuwe strategie voor het online verkopen van producten.

  • Bram Bos

    CTO

    Internationale groei met focus op schaalbaarheid

C

  • Casper Bakker

    CEO

    Nieuw magazijn? Zo deel je de ruimte slim in!

  • Ciska Gooskens

    E-commerce manager

    Charlie Temple: een glasheldere digitale strategie met SEO als basis

D

  • Daniel Ruff

    CEO

    B2B+B2C: Andere functionaliteiten, gedeelde oplossing

  • Danny Dijkzeul

    Solution Architect

  • Dennis Akkerman

    CEO

    Internationale SEO met Bakker.com | Hoe bouw je autoriteit buiten de Nederlandse markt.

  • Dennis Stokman

    Mede-oprichter en eigenaar

    Online e-commerce strategie in 2022: zo versla jij de concurrentie!

  • Desirée Boon

    Online Marketeer

    Verhoog je omzet uit e-mail marketing met de inzet van een CDP

  • Django de Vreng

    Owner Ovvis.nl

    Scaling your business with an outsourced team? Introducing Team-as-a-service

  • Dries Cuiijpers

    Coördinator Digitale Economie

    Zorgt goed voor uw klanten. Weet wat mag.

E

  • Elias van der Linden

    Co-Founder & COO

    Hoe jij als nieuw merk vertrouwen kan winnen in de abonnements business

  • Elske Hesen

    Conversie Optimalisatie Consultant

    Webshop redesign: voorkom de meest gemaakte fouten.

  • Eric Idema

    CEO

    Het geheim van slimme marketing en een beetje lef: het ongekende succes van Easytoys

  • Eric Waterschoot

    Digitaal strateeg

    20% meer offline verkoop door het inzetten van online personalisatie

  • Erik de Kock

    Marketing Manager

    Blaas jouw funnel nieuw leven in. Met deze 7 stappen verrijk je jouw funnel met personalisatie.

  • Erik de Koning

    Ecommerce Manager

    20% meer offline verkoop door het inzetten van online personalisatie

F

  • Feiko Bierman

    Data Analyst

    Data Science binnen e-commerce: van mega trend naar praktische aanpak

G

  • Gayan Teubel

    Teamlead Accountmanagement

    JBL: van lokale datagedreven inzichten naar wereldwijde omzetgroei

  • Geert Van der Heijden

    Senior Digital Marketing Specialist

    Meetbaar meer (zwembaden) verkopen met meer tevredenheid dankzij online optimalisatie!

  • Gerard den Bakker

    Accountmanager e-commerce

    Jouw businessmodel: ben jij een dropshipbaas of stock-king?

H

  • Heidi van Eijk

    Founder Reductify

    Case: Hoe 1% van het productassortiment bij Travelbags voor 17% van de retouren zorgt

  • Hugo de Bie

    Algemeen directeur

    Hoe Logistiekconcurrent tot 70% van hun klantcontact automatiseerde met een AI-chatbot.

  • Hugo Eijkelkamp

    CEO

    Clicks & Bricks, HET model van de toekomst!

J

  • Jack Solcer

    CRO Strateeg

    Zo verkoopt Staatsloterij 50% meer abonnementen door conversie optimalisatie

  • Jairo David Guerrero Vasquez

    Founder & Chief Strategy

    Scaling your business with an outsourced team? Introducing Team-as-a-service

  • Jan-Willem Harmsen

    CEO

    Clicks & Bricks, HET model van de toekomst!

  • Janneke Strebus

    Senior Marketeer E-commerce

    Benieuwd naar wat kleiner verpakken allemaal oplevert voor VodafoneZiggo?

  • Jasper Stevens

    Manager Ondernemers

    Hoe je als ondernemer kunt groeien zonder het zelf te doen.

  • Jefta van der Woerd

    Senior Sales Executive

    Robots en automatisering in het magazijn. Zo is Haarspullen.nl laagdrempelig begonnen

  • Jeremiah Albinus

    CEO

    Geef je huis wat fonQ: bouwen aan dé online woonboulevard van Nederland en Vlaanderen

  • Jeroen Adriaans

    Co-Founder / CEO

    De juiste stappen om met je webshop te groeien in Europa

  • Jeroen Bonnemaijers

    Eigenaar

    Van zolderkamer naar marktleider: de driejarige reis van Brandpreventiewinkel

  • Jeroen de Koning

    Managing Director

    Multichannel & Internationaal: hoe heeft Fosby, met Channable, de promotie strategie voor Kamera-Express aangepakt?

  • Jeroen De Zeeuw

    Campaign Engineer

    Binnen 2 jaar een miljoenenomzet: de gebundelde kracht van e-mail- en influencermarketing

  • Jeroen Van Meel

    Country & Sales Lead, BeNeLux

  • Jesse Weltevreden

    Professor Digital Commerce

    De invloed van de Coronapandemie op de (online) retail

  • Job Tasche

    Strategic Partnerships

    Het online afrekenproces in 2022

  • Joey Buys

    Chief BBQ Officer

    Hoe we bij BBQ Experience Center 500% zijn gegroeid door een partner te worden van onze klanten

  • John Beerens

    Founder/CEO

    Shopstreaming: een doorbraak in thuiswinkelen

  • John Mouthaan

    Head of Digital Marketing & E-Commerce

    Hoe een familie brouwerij E-commerce inzet om groei te realiseren

  • Joost van der Goot

    Founder & Mede eigenaar

    Binnen 3 jaar van 0 naar 240.000 vloerkleden per jaar.

  • Joost Esser

    Co-founder

    Good "fresh", hello frozen. It's time for Plant B

  • Joost Janssens

    Senior Alliance Manager

    Van Omnichannel als buzzword naar hoe het wel werkt!

  • Jorgos Thravalos

    Business Developer

    Tech-stack: tech-wat? Hoe jij je data slim inzet en jouw marketplace orderflow door de hele digitale keten optimaliseert

  • Jorinda de Klerk

    Head of PPC

    5 Tips voor een future-proof Google Ads strategie met inzet van automatisering

  • Judith de Rooij

    Lead Social Media

    Social media & Privacy: in 3 stappen een future proof strategie

  • Jurjen Hallegraeff

    Owner

    Italië: wees op tijd, de E-commerce markt explodeert. Ontdek nu wat de kansen zijn voor jouw branche!

  • Jurjen Jongejan

    Director of Innovation

    Dé succesfactoren voor conversie-optimalisatie in de gehele customer journey!

  • Justin Sandee

    Head of Retail Media Management

    Groeien via platforms – Justin Sandee bol.com

K

  • Kayo Klein Obbink

    CEO

    Best practices uit de meertalige content strategie van Moma Beauty.

  • Kemal Tas

    CEO

    Van marktplaatshandel naar een miljoenenbedrijf

  • Kim Hiemstra

    CMO

    Hoe jij als nieuw merk vertrouwen kan winnen in de abonnements business

  • Koen Egberts

    SEO specialist

    Charlie Temple: een glasheldere digitale strategie met SEO als basis

  • Koen Kaman

    E-commerce manager

    Case: Hoe 1% van het productassortiment bij Travelbags voor 17% van de retouren zorgt

L

  • Lara Pap

    Marketplace Consultant

    De vermarktplaatsing van het e-commercelandschap

  • Larissa Goorhuis Oude Sanderink

    Lead Online Marketing

    Hoe fonQ 160% ROAS verbetering realiseerde met persuasion en branding in hun dynamische Facebook advertenties

  • Leila Govers

    Sales Consultant

    Duurzaamheid en e-commerce: inspirerende voorbeelden om zelf impact te maken

  • Lisa van Veelen

    Productmanager Retouren

    Decathlon en PostNL delen quick wins om retouren strategisch in te zetten

M

  • Maarten Coumans

    Founder

    Is het einde van de winkelstraat in zicht?

  • Maarten van der Gugten

    CRO Manager

    Zo verkoopt Staatsloterij 50% meer abonnementen door conversie optimalisatie

  • Marc Koopmans

    Senior Digital Marketeer

    Hoe Maxiaxi.com van 2 naar 10 miljoen omzet groeide in 5 jaar

  • Marcel Oosterhoff

    Eigenaar

    Hoe je als ondernemer kunt groeien zonder het zelf te doen.

  • Marco Suurland

    Ecommerce Capability Leader

    The Beauty of Ecommerce - De online activatie van cosmetica en parfums

  • Margaret Versteden

    Algemeen directeur

    Een blik op de toekomst van bol.com – Margaret Versteden

  • Margreet Brenkman

    Head of Northern Europe

    Het online afrekenproces in 2022

  • Marieke van den Hoek

    E-mailmarketeer

    Hoe Smartphonehoesjes.nl met relevante contactmomenten 200% meer e-mailomzet genereerde

  • Marijn Bulthuis

    CEO

    Robots en automatisering in het magazijn. Zo is Haarspullen.nl laagdrempelig begonnen

  • Marjet Pels

    Customer Success Manager

    Multichannel & Internationaal: hoe heeft Fosby, met Channable, de promotie strategie voor Kamera-Express aangepakt?

  • Mark van Hattum

    Directeur

    Online marketing én Big Data: 5 tips om dit succesvol toe te passen in 2022

  • Martijn van Peer

    Business Development Manager

    Succesvol in E-commerce binnen een traditionele B2B omgeving

  • Martin van Kranenburg

    Conversie- en neuromarketing spreker

    Copywriting & gedragspsychologie voor e-commerce teams

  • Mascha Soors

    CCO

    Van zolderkamer naar marktleider: de driejarige reis van Brandpreventiewinkel

  • Maurice Beerthuyzen

    Director Marketing & Sales

    De #1 valkuil bij het opstarten van een Conversie Optimalisatie (CRO) programma

  • Maurice van Son

    Customer Success Manager

    Hoe fonQ 160% ROAS verbetering realiseerde met persuasion en branding in hun dynamische Facebook advertenties

  • Mei Ling Tan

    CEO

    Verhoog klantloyaliteit met online personal shopping

N

  • Naud Frese

    Head of E-Commerce Logistics Europe

    E-Commerce Logistiek als onderdeel van de totale supply chain – van de fabriek tot de voordeur.

  • Nelis van de Wiel

    Head of sales / partnerships

    Case: Hoe 1% van het productassortiment bij Travelbags voor 17% van de retouren zorgt

  • Niels Floors

    Head of Partnerships & Sales

    Hunkemöller accelerates international growth via online platforms

  • Niels Meijssen

    Co-founder & CEO

    Moonback - Van LinkedIn-bericht naar eerlijke boekingssite in 12 maanden

  • Niko Saris

    E-commerce & Business development manager

    Hoe 3D klantervaring de verkoop van een aanhangwagenbedrijf transformeert

O

  • Olaf Bussink

    Owner

    Italië: wees op tijd, de E-commerce markt explodeert. Ontdek nu wat de kansen zijn voor jouw branche!

  • Olivier Muller

    CEO

    Stieglitz & Returnista: hoe je waarde creeert in je retourproces

P

  • Patty Bastiaansen 

    Personalisatie Consultant

    Zo personaliseer je je klantreis voor iedere individuele bezoeker: Van Strategie tot Executie.

  • Peter Kup

    Sales Manager

    Hoe 3D klantervaring de verkoop van een aanhangwagenbedrijf transformeert

  • Peter Nederstigt

    E-commerce manager

    Verhoog je omzet uit e-mail marketing met de inzet van een CDP

  • Pieter Schalk

    Director of Sales Innovation Continental Europe

    Habufa – Hoe checkout en delivery de afstand tot de consument verkleinen.

R

  • Remco Molendijk

    Business Developer

    Best practices uit de meertalige content strategie van Moma Beauty.

  • Remco Zuidbroek

    Online marketing strateeg

    Binnen 3 jaar koploper in de branche: Hek de customer journey met SEO, SEA en Social media

  • René Van Steen

    SEO specialist

    Online e-commerce strategie in 2022: zo versla jij de concurrentie!

  • Rens Drost

    Marketing & E-commerce manager

    Bouwen aan de toekomst van het web. Wat is de beste omnichannel strategie?

  • Rian Faaij

    Directeur

    Voor welke uitdagingen staat een online versplatform?

  • Rick Zuidbroek

    Online marketing strateeg

    Binnen 3 jaar koploper in de branche: Hek de customer journey met SEO, SEA en Social media

  • Rik Burgersdijk

    CEO & mede-oprichter Proforto

    Van jongensdroom naar online B2B marktleider

  • Rik Harmsen van der Vliet

    Sales Director

    Hoe Krombacher Brauerei en Scout24 de customer journey optimaliseren door slim gebruik van de in CRM beschikbare klantdata

  • Rob van den Dool

    Founder & CEO

    Duurzame e-commerce als bedrijfsstrategie

  • Robbert de Smit

    E-Commerce specialist

    Duifhuizen case: migratie naar Shopware

  • Robert Brizar

    Manager Supply Chain & Logistics

    Benieuwd naar wat kleiner verpakken allemaal oplevert voor VodafoneZiggo?

  • Robert van Hunsel

    CEO

    Reinvention in the face of Brexit: How Functional Nutrition entered a new eCommerce market using Storyblok.

  • Robin Hendriksen

    E-mailmarketing Specialist

    Hoe verhoog je klantloyaliteit met first party klantdata?

  • Roderick Muller

    CEO

    Stieglitz & Returnista: hoe je waarde creeert in je retourproces

  • Roos Praamstra

    Senior Marketeer

    Zo verleid je de klant op elk touchpoint in de customer journey met neuromarketing, psychologie en de marketingmix

  • Rose Nottingham

    Return Leader

    Decathlon en PostNL delen quick wins om retouren strategisch in te zetten

  • Ruud Giebels

    Head of E-Commerce Platform Success

    De kracht van het koopblok – Ruud Giebels

  • Ruud van der Veer

    Teamlead Insights & Optimization

    Hoe verhoog je klantloyaliteit met first party klantdata?

S

  • Sally Bakker

    Web Optimization Lead

    JBL: van lokale datagedreven inzichten naar wereldwijde omzetgroei

  • Sam Engel

    Directeur

  • Sander Berlinski

    Strategy Lead

    Disruption playbook: volg deze stappen voor een exponentieel groeiplan.

  • Sander Lems

    Digital Marketing Strateeg & E-commerce Manager a.i.

    Datagedreven assortiments-optimalisatie: zo realiseer je een hogere conversie en omzet

  • Shari Jalimsing

    Senior SEO specialist

    Hoe je door automatisering met beperkt budget exponentiële groei kunt realiseren in de automotive industrie

  • Simon Kikken

    Online Business Manager

    Adyen | Mantel: Vergeet grenzen tussen kanalen; zet de klant centraal

  • Stephan Bosman

    Head of E-Commerce & Omnichannel

    Stormachtige marktontwikkelingen in online-boodschappen en de rol van PLUS

  • Stephanie Kuijstermans

    COO

    Print-on-demand platform maakt kunst toegankelijk voor iedereen.

  • Stevanija Zecevic

    Founder

    Exposure for free? Hoe pas je storytelling succesvol toe.

  • Stijn Bergmans

    Head of SEO & Innovatie

    Local SEO in 2022: succesvolle tips voor lokale zichtbaarheid in Google

  • Suzanne Smal

    Eigenaar

    B2B+B2C: Andere functionaliteiten, gedeelde oplossing

  • Sven van Laar

    Algemeen directeur

    Hoe Maxiaxi.com van 2 naar 10 miljoen omzet groeide in 5 jaar

T

  • Tim Geerdinck

    Solution Architect

    20% meer offline verkoop door het inzetten van online personalisatie

  • Tim Hoefnagel

    Founder & Managing Director

    Blaas jouw funnel nieuw leven in. Met deze 7 stappen verrijk je jouw funnel met personalisatie.

  • Tim Jansen

    Ecommerce Marketing Manager

    VanMoof - Hoe marketing en e-commerce hun krachten bundelen tijdens de hypergrowth van het merk

  • Tim Schouten

    Customer Success Manager

  • Tim Zuidgeest

    Mede-oprichter Unravel Research

    Zo verleid je de klant op elk touchpoint in de customer journey met neuromarketing, psychologie en de marketingmix

  • Twan van Essen

    E-commerce Manager

    Fitwinkel en Gorilla Wear: van € 40.000 naar € 400.000 e-mailomzet door datakoppeling

V

  • Vicky Teeuwisse

    Customer Success Representative

    De race voor de buy-box: hoe werken repricers en hoe kan je ze het beste inzetten?

W

  • Walter Morriën

    Oprichter

    De kracht van herhaling hoe je met een abonnementsmodel (en een een beetje lef) de markt voor koffiecups op zijn kop zet

  • Willemien Vos

    Manager Digital Marketing & E-commerce

    Hoe ‘verwen’ je jouw klanten met een headless webshop?

  • William Sprakel

    Directeur

    Van Omnichannel als buzzword naar hoe het wel werkt!

Y

  • Yannick Röling

    CCO

    Hoe ‘verwen’ je jouw klanten met een headless webshop?

  • Youri van Prooijen

    E-Commerce Architect

    Duifhuizen case: migratie naar Shopware