A

  • Alain van den Donk

    Social Media Advertising Consultant

    Gelaagde campagnes: dé strategie voor meer resultaat met social media ads

  • Alex Baar

    E-commerce Manager

    De unusual suspect e-commerce landen van Europa

  • Amos Kater

    Head of Online

    Met iDIN QR een betere klantreis en hogere conversie!

  • Andre Walter

    Executive Advisor Data Privacy

    Next Level E-commerce with Responsible Artificial Intelligence

  • Andreas Giese

    Founder & CEO

    De Duitse markt veroveren met Amazon en influencers

  • Anna Paulides

    Projectleider Stadslogistiek

    PostNL – Onderweg naar duurzame en congestiearme stadslogistiek

  • Anne van Haeften

    Director Advertising

    Hoe een retailer groeit van verkoop van producten naar een volwaardig mediakanaal

  • Anne-Marie Nelck

    Expert stadslogistiek

    Klaar voor de start? Voorbereid op weg naar de stadslogistiek van de toekomst!

  • Arjan Levisson

    business development manager

    Verhoog uw marges door beter assortimentsbeheer

  • Axel Augustinus

    E-commerce Director

    5 kenmerken van succesvolle direct-to-consumer (D2C) organisaties

B

  • Barbara de Jong

    Co-founder SchattigeBabykleertjes.nl

    40% conversiestijging door personalisatie met Datatrics

  • Bart Goedknegt

    Last Mile Leader

    Ship from Store: optimaliseren met data en personalisatie

  • Bart Knijnenberg

    Online Performance & Marketing Manager

    Datafeed management: geef je producten meer online zichtbaarheid

  • Bart van de Casteel

    Paid channels

    De inzet van een Data Management Platform (DMP) bij data science van Bax Music

  • Bart Zegers

    Directeur

    De stappen die je moet zetten om maximaal te profiteren van het groeipotentieel dat B2B e-commerce biedt

  • Bas van der Putten

    B(a)as van Go Lemon

    Hoe overleef je de top 10 start up failures? Building & funding the next Coolblue Swapfiets: Go Lemon.

  • Berry de Snoo

    Manager Bedrijfsvoering

    Hoe ontwikkel je je als pure player in een disruptieve markt?

  • Bob Rockland

    Shopify Plus partner

    Van on-premise software, naar een SaaS oplossing als Shopify Plus: Wat zijn de ervaringen en de eerste resultaten?

C

  • Carolina van den Hoven

    Business owner online service en chatbot

    De conversational (design)-reis van ANWB

  • Celia Lapoutre

    Customer Success BeNeLux

    Datafeed management: geef je producten meer online zichtbaarheid

  • Charlotte Vermeul

    Display & Video Advertising Consultant

    In vijf stappen naar een succesvolle display advertisingstrategie

  • Chi Shing Chang

    Co-founder

    Niets vergeten? Warmteservice verhoogt de service en online omzet met 1-op-1 e-mail

  • Chris van Dongen

    Country Manager Benelux

    Reviews anno 2020: meer dan sterren alleen

  • Christiaan Bekker

    Oprichter

    Van on-premise software, naar een SaaS oplossing als Shopify Plus: Wat zijn de ervaringen en de eerste resultaten?

D

  • Dennis Visschedijk

    E-commerce Manager

    Black Friday & Cyber Monday binnen B2B E-commerce

  • Dennis Visschedijk

    E-commerce Manager

    Online fraude en wanbetalers tegenhouden doe je zo (B2B)

  • Diana Belfor

    Customer Support Quality Coordinator

    Dichterbij de klant door outsourcing - Klantcase Intertoys & Alembo

  • Dijana Dimitrosvka

    MD Marketing EU

    Marley Spoon - Expanding in other markets

  • Dimitri Samaras

    Founder

    Schalen door middel van expertise, durf en persoonlijke service

E

  • Eduard Brenninkmeijer

    Head of Marketing and E-Commerce

    AGU Story - Experiencing Product Management

  • Edward Stapel

    Teamlead Acquisition

    Handmatig werk in een digital age: where the story ends

  • Erik Nesselaar

    SEA Specialist

    De de voor- en nadelen van automatisch bieden via Google Ads

F

  • Frank Veldhuizen

    CEO

    Dichterbij de klant door outsourcing - Klantcase Intertoys & Alembo

  • Frank Rengenhart

    Head of Sales

    Checkout innovatie - presentatie van MultiSafepay

G

  • Gayan Teubel

    Business Development Manager

    Groeien van één product naar een wereldwijd merk: zo behaalt XD Design succes

  • Gerco van Leeuwen

    Senior E-business Consultant

    Waar liggen de kansen voor een B2B met online innovaties? – Een praktische gids om als bedrijf te groeien d.m.v. E-commerce

  • Gerwin Zomer

    Senior Business Consultant

    Get Rid of Returns, de retourenproblematiek in fashion- en schoenenbranch

H

  • Hans Siebum

    Managing Director Global

    De unusual suspect e-commerce landen van Europa

  • Harry van der Zee

    CEO

    Digitalisering: Reversing the Chain

  • Heleen Prins

    Eigenaar

    Meer verkopen. Hoe maak je jouw producten nog relevanter voor jouw potentiële klanten.

  • Hendrik Kleinsmiede

    Senior Vice President Customer Experience, Data and Services

    Van B2C naar Me2B: Een loyale klant vertelt het jou!

I

  • Ingmar Hensbergen

    Manager Data Management

    Fygital, de volgende stap in omnichannel commerce

  • Ingrid van Ruiswijk

    Manager Customer Service E-commerce

    De livechat bemannen voor Under Armour in vijf landen, hoe komt zoiets tot stand? (case)

  • Ivo Bronsveld

    Head of Integrations

    De rol van headless in de omnichannel omgeving van morgen: theorie en praktijk

J

  • Jan Baan

    COO

    Hoe Omoda slimmer en groener bezorgt

  • Jan Willem van der Sterre

    Eigenaar

    Crossborder verkopen en Marketplace strategie

  • Jasper Minnee

    CMO

    In een overvolle markt 1 miljoen euro per jaar groeien door digitale marketing

  • Jasper Stevens

    Relatiemanager ondernemers

    Meer verkopen. Hoe maak je jouw producten nog relevanter voor jouw potentiële klanten.

  • Jeffrey Fröling

    consultant digital commerce

    De rol van headless in de omnichannel omgeving van morgen: theorie en praktijk

  • Jeffrey Cabaret

    PIM Consultant

    Case L-Kasius: de uitdagingen van een B2B-organisatie op het gebied van productinformatiemanagement

  • Jelmer Pepping

    Senior Account Manager

    Een conversiestijging van 26% voor Colourful Rebel door het toepassen van personalisatie met Datatrics.

  • Jeroen Te Wierik

    CEO

    Azerty excelleert in productverrijking met feeds - Google Shopping Award nominatie

  • Jeroen Vinkesteijn

    Social Media researcher

    Mystery research toont aan: Social Media response bedrijven blijft een mega challenge!

  • Jesse Weltevreden

    Professor of Digital Commerce

    De meerwaarde van innovatieve technologie in de retail

  • Jessica van Haaster

    Groeimanager ondernemers

  • Joost van den Bogert

    E-commerce ondernemer

    Ik wil ook op Bol.com! Alles over succesvol verkopen op een marktplaats

  • Joost Vugts

    International Business Development Executive

    A Futureproof Retail Formula - Hoe word ik als retail formule "Furtureproof"?

  • Joris Roelink

    Directeur

    Platformstrategie in een traditionele branche

K

  • Kay Vossenaar

    E-commerce Manager

    Case L-Kasius: de uitdagingen van een B2B-organisatie op het gebied van productinformatiemanagement

  • Kees Beckeringh

    Online Marketingstrateeg

    Stappenplan: hoe kom je tot een goede online marketingroadmap?

  • Kees Beckeringh

    Online Marketing Consultant

    SEO in 2020: zo bereikt u de top en verslaat u de e-commercereuzen in Google

  • Kees Jan Roodbergen

    Hoogleraar Logistiek

    Klaar voor de start? Voorbereid op weg naar de stadslogistiek van de toekomst!

  • Klaas Schuijt

    Head of Operations

    GENTS: van 20 fysieke winkels met ‘ook’ een webshop naar een volwaardige online retailer

L

  • Leonard Blommendaal

    Founder Shopping Minds

    De inzet van een Data Management Platform (DMP) bij data science van Bax Music

  • Lianne Duinkerken

    Consultant Visual Analytics

    Begrijp waarom jouw klanten verdwalen in het doolhof van jouw website, maak het visueel!

  • Loef Kleinmeijer

    CRO Consultant

    Meer impact met conversieoptimalisatie met de juiste KPI’s en analyses

  • Lucas Freriks

    Manager of Business & Relations

    Boost jouw klanttevredenheid met geoptimaliseerde site search

M

  • Marco Coninx

    Oprichter en directeur

    Zo kom je binnen 2 weken op de eerste pagina van Amazon met jouw product!

  • Margot van Leeuwen-van der Weide

    Customer Experience

    De conversational (design)-reis van ANWB

  • Mark Roex

    E-commerce Business Development Manager

    De rol van headless in de omnichannel omgeving van morgen: theorie en praktijk

  • Mark van den Berg

    Commercieel Manager

    E-mail is de verbindende schakel tussen offline en online reviews bij Mitra drankenspeciaalzaken

  • Mark van Dijk

    VP Operations

    Global B2B commerce voor A-merken vereist logistieke slimheid

  • Mark van Hattum

    Directeur

    Google Ads: Google Shopping & Machine learning. Een gouden combinatie voor meer conversies

  • Martijn Bovee

    General Manager

    een auto online kopen? Ik ben toch niet gek!

  • Martijn Kleij

    Vice President Marketing & Retail Benelux

    Hoe Omoda slimmer en groener bezorgt

  • Martijn Wijsmuller

    Shopify Plus partner

    Headless Commerce op Shopify Plus: de toekomst van super snel en flexibel e-commerce.

  • Martin de Boer

    Directeur Marketing

    Groeien met e-mailmarketing binnen Corendon Hotels & Resorts

  • Martin De Boer

    Marketing Director

    De groei van Corendon en de opzet van Corendon Hotels & Resorts

  • Martin van Dam

    Partner

    Opschudding in Food-commerce; Met praktijkverhalen

  • Matthijs Pluimers

    Productmanager Retouren

    RETOUREN: CRUCIAAL VOOR GROEI EN ONLINE SUCCES!

  • Matthijs Wilschut

    Commerce Consultant

    Next Level E-commerce with Responsible Artificial Intelligence

  • Maurice Gijzen

    Consultant E-commerce

    Waarom consumenten van bezorgopties houden

  • Michel Brakenhoff

    Customer Engagement Specialist

    Fygital, de volgende stap in omnichannel commerce

  • Michel Lieffering

    Retail innovator

    Ik wil ook op Bol.com! Alles over succesvol verkopen op een marktplaats

  • Michelle Brinkhuis

    Sr. E-mailmarketing Consultant

    De 5 valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed in zet

  • Michiel van Werkhoven

    CPO

    Checkout innovatie - presentatie van MultiSafepay

  • Moriam Hassan Balogun

    Mede-oprichter Orangevine

    Ontdek hoe je meer verkoop krijgt met webshop video

N

  • Nannet Vermeer

    Operationeel Manager

    Zo draagt Social Media bij aan meer verkopen

  • Nick Blom

    CEO

    De livechat bemannen voor Under Armour in vijf landen, hoe komt zoiets tot stand? (case)

  • Nienke Blaauwwiekel

    Online Marketeer

    Van reiziger naar loyale klant: Upsell- en retentiecampagnes bij Prijsvrij.nl

P

  • Patty Bastiaansen

    Personalisatie & Conversieoptimalisatie consultant

    Personaliseren kun je leren

  • Paul Veen

    Shopify Plus partner

    Headless Commerce op Shopify Plus: de toekomst van super snel en flexibel e-commerce.

  • Peter Beentjes

    Marketeer

    Niets vergeten? Warmteservice verhoogt de service en online omzet met 1-op-1 e-mail

  • Peter Blaas-van den Beemt

    Managing Director - Founder

    RETOUREN: CRUCIAAL VOOR GROEI EN ONLINE SUCCES!

  • Pieter Smits

    CEO

    Groei in fysieke winkels door optimalisatie webshop

  • Pritti Rana

    Security Consulting Consultant

    Next Level E-commerce with Responsible Artificial Intelligence

R

  • Ralph van Woensel

    SEA Consultant

    Zo vertaal je je online marketingstrategie naar Google Ads

  • Raoul Oliemuller

    Commercieel Manager

    Azerty excelleert in productverrijking met feeds - Google Shopping Award nominatie

  • Remco van Dijk

    Marketing Manager

    David & Goliath in marketing: hoe win je als kleinere partij van de grote spelers?

  • Rob Koldewijn

    E-commece Managar

    Succesvol retailen bij het bekendste warenhuis van Nederland

  • Robert Hoebe

    CRO Specialist

    David & Goliath in marketing: hoe win je als kleinere partij van de grote spelers?

  • Rogier Goed

    Managing partner

    Van Budgetverf naar Verf.nl – Complete rebranding en replatforming

  • Roland Mulder

    Senior Business Associate

    A Futureproof Retail Formula - Hoe word ik als retail formule "Furtureproof"?

  • Roland van Kortenhof

    Manager Operations & ICT

    Get Rid of Returns, de retourenproblematiek in fashion- en schoenenbranch

  • Ron Simpson

    Founder

    Do you LIKE what you EAT?

  • Rupert Melsom

    VP Business development

    Van B2C naar Me2B: Een loyale klant vertelt het jou!

  • Rutger Schepers

    supply chain manager

    Verhoog uw marges door beter assortimentsbeheer

  • Ruud van der Veer

    E-COMMERCE MARKETEER

    Neuromarketing voor webshops - Hoe een praktische toepassing hiervan leidt tot structurele conversiestijging

S

  • Sander Lems

    Online Marketing Strateeg

    Hoe kies je de juiste strategie voor marktplaatsen?

  • Sara Bijvoet

    Head of Sales Benelux & Nordics

    Best practices voor een succesvolle crossborder strategie

  • Schelte Meinsma

    e-learning expert

    Performance Based Marketing: zo bepaal je de ideale kanalenmix!

  • Sem Oerlemans

    Marketing Consultant

    David & Goliath in marketing: hoe win je als kleinere partij van de grote spelers?

  • Shirley Akkerman

    Global Retail Director

    Groeien van één product naar een wereldwijd merk: zo behaalt XD Design succes

  • Simon Vreeman

    Growth Marketing Manager

    Reaching 1 million customers in 5 years.

  • Sjoukje Eisma

    E-commerce Manager

    Hoe Pip Studio van Online Boutique doorgroeit naar E-commerce platform

  • Stefan van Caldenberg

    Marketing Manager

    E-mail is de verbindende schakel tussen offline en online reviews bij Mitra drankenspeciaalzaken

  • Stijn Bergmans

    Teamlead SEO

    7 winning SEO-tips voor webshops met meer dan 1.000 producten

  • Suzan Janssen

    Consultant Visual Analytics

    Begrijp waarom jouw klanten verdwalen in het doolhof van jouw website, maak het visueel!

T

  • Tamer Saglambilek

    Founder

    Hoe Pip Studio van Online Boutique doorgroeit naar E-commerce platform

  • Theo Koomen

    Directeur Lucardi

    Reviews anno 2020: meer dan sterren alleen

  • Tibert Verhagen

    Associate professor E-business

    De meerwaarde van innovatieve technologie in de retail

  • Tom Freriks

    E-commerce marketeer

    Azerty excelleert in productverrijking met feeds - Google Shopping Award nominatie

  • Tomas Hesseling

    Managing Director

    Global B2B commerce voor A-merken vereist logistieke slimheid

  • Tristan Albersen

    Sales & e-mail marketeer

    Hoe kan ik leren van mijn klanten & website bezoekers

W

  • Willem Boverhof

    Business Development Manager

    Ship from Store: optimaliseren met data en personalisatie

  • Wim La Haye

    Commercial Director

    5 kenmerken van succesvolle direct-to-consumer (D2C) organisaties

  • Wim Schimmel

    Eigenaar

    Hoe SchipVeiling.nl mede door Virtuele Assistenten jaarlijks groeit zonder personeel - Klantcase SchipVeiling & Alembo