A

  • Alain van den Donk

    Social Media Advertising Consultant

    Gelaagde campagnes: dé strategie voor meer resultaat met social media ads

  • Alex Baar

    E-commerce Manager

    De unusual suspect e-commerce landen van Europa

  • Alexandra den Hartog

    Loyalty Lead

    Het loyaltyprogramma van HEMA; marketing vanuit klantdata of gevoel?

  • Alicja Van Ewijk

    Adviseur Duurzaamheid en Logistiek Thuiswinkel.org

    Reduceer de CO2-impact van jouw bezorging

  • Amos Kater

    Head of Online

    Met iDIN QR een betere klantreis en hogere conversie!

  • Andre Walter

    Executive Advisor Data Privacy

    Next Level E-commerce with Responsible Artificial Intelligence

  • Andrea Rijna

    Customer Marketer

    In 10 stappen naar een succesvolle e-commerce organisatie

  • Andreas Giese

    Founder & CEO

    De Duitse markt veroveren met Amazon en influencers

  • Angelika Klidas

    Chief Business Officer

    Self Service BI for the Many – The IKEA Retail Performance Dashboard

  • Anna Paulides

    Projectleider Stadslogistiek

    PostNL – Onderweg naar duurzame en congestiearme stadslogistiek

  • Anne van Haeften

    Director Advertising

    Hoe een retailer groeit van verkoop van producten naar een volwaardig mediakanaal

  • Anne-Marie Nelck

    Expert Stadslogistiek

    Klaar voor de start? Voorbereid op weg naar de stadslogistiek van de toekomst!

  • Annemarie Buitelaar

    CEO Marktplaats

    Altijd in beweging. Geen product hoort stof te vangen op een plank, geen mens moet onnodig stilstaan.

  • Arjan Levisson

    Business Development Manager

    Verhoog uw marges door beter assortimentsbeheer

  • Arnout Baas

    Marketing en e-commerce manager

    Hoe Dille & Kamille een inspirerend merk is geworden en zal blijven. Offline én online.

  • Art Klijn

    Executive Strategie Consultant persoonsgegevens, identiteiten en privacy AKC ID Consulting

  • Axel Augustinus

    E-commerce Director

    5 kenmerken van succesvolle direct-to-consumer (D2C) organisaties

B

  • Barbara de Jong

    Co-founder SchattigeBabykleertjes.nl

    40% conversiestijging door personalisatie met Datatrics

  • Barry Loekenbach

    Sales & Business development manager

  • Bart Goedknegt

    Last Mile Leader

    Ship from Store: optimaliseren met data en personalisatie

  • Bart Knijnenberg

    Online Performance & Marketing Manager

    Datafeed management: geef je producten meer online zichtbaarheid

  • Bart Meerdink

    Managing Partner

    DE 5 MEEST ESSENTIËLE DIGITAL MARKETING TRENDS VOOR 2020

  • Bart van de Casteel

    Paid Channels

    De inzet van een Data Management Platform (DMP) bij data science van Bax Music

  • Bart Zegers

    Directeur

    De stappen die je moet zetten om maximaal te profiteren van het groeipotentieel dat B2B e-commerce biedt

  • Bas Karsemeijer

    Head of data

    HEMA: Becoming a data driven retailer.

  • Bas Urlings

    Virtual CEO

    Van 0 naar 1 Miljoen op Amazon (Binnen 12 maanden) met een Virtueel Team!

  • Bas van der Putten

    B(a)as van Go Lemon

    Hoe overleef je de top 10 start up failures? Building & funding the next Coolblue Swapfiets: Go Lemon.

  • Berry de Snoo

    Manager Bedrijfsvoering

    Hoe ontwikkel je je als pure player in een disruptieve markt?

  • Bianca Maas

    Merk en Marketing Strateeg

    Hoe om te gaan met data-management in een circulaire economie

  • Bob Rockland

    Shopify Plus partner

    Van on-premise software, naar een SaaS oplossing als Shopify Plus: Wat zijn de ervaringen en de eerste resultaten?

  • Brenda Hoekstra

    Senior Business Consultant

    Retail in China | Welke lessen kunnen wij leren van de 'nieuwe retail' in China?

C

  • Carolina van den Hoven

    Business Owner Online Service en Chatbot

    De conversational (design)-reis van ANWB

  • Celia Lapoutre

    Customer Success BeNeLux

    Datafeed management: geef je producten meer online zichtbaarheid

  • Celine Brault

    Growth Marketer

    Resultaten PIM Expertgroep : Personalisatie en HPP

  • Charlotte Vermeul

    Display & Video Advertising Consultant

    In vijf stappen naar een succesvolle display advertisingstrategie

  • Cherelle Lieffering

    Mede-oprichter

    Design Thinking voor de klantreis van morgen - Case study Vittoria Industries Ltd.

  • Chi Shing Chang

    Co-founder

    Niets vergeten? Warmteservice verhoogt de service en online omzet met 1-op-1 e-mail

  • Chris van Dongen

    Country Manager Benelux

    Reviews anno 2020: meer dan sterren alleen

  • Christiaan Bekker

    Oprichter

    Van on-premise software, naar een SaaS oplossing als Shopify Plus: Wat zijn de ervaringen en de eerste resultaten?

  • Coen Hertogs

    Marketing Manager

    Customer journey mapping met e-mailmarketing automation voor Novashops

  • Colette Cloosterman-van Eerd

    Chief Customer Officer

    Klantverwachtingen overtreffen: iedere dag, overal, voor elke klant.

D

  • Daniel van Delft

    Country Manager

  • Daniël Verhagen

    CCO

    Meer omzet uit je klantendatabase: hoe zet Sacha / Manfield e-mailmarketing succesvol in?

  • Daphne Smaling

    Product Manager Display Advertising

    De 5 niet te missen digital branding kansen voor 2020

  • Dave Powell

    E-Commerce Conversion Manager

    A Story Of Growth – (From a short guy?)

  • Dennis Visschedijk

    E-commerce Manager

    Black Friday & Cyber Monday binnen B2B E-commerce

  • Diana Belfor

    Customer Support Quality Coordinator

    Dichterbij de klant door outsourcing - Klantcase Intertoys & Alembo

  • Dijana Dimitrosvka

    MD Marketing EU

    Marley Spoon - Expanding in other markets

  • Dimitri Samaras

    Founder

    Schalen door middel van expertise, durf en persoonlijke service

  • Dirk Mulder

    Sector Banker

    Abonnementen, het nieuwe goud! Wat betekent de abonnementen economie voor de retail?

  • Doron Dijk

    Digitaal Strateeg

    Blockchain en retail: onvoltooid of ongelukkig huwelijk?

  • Dragan Elijas

    Product Manager

    The Journey of Launching a Global, sustainable and effortless Print on Demand merchandise platform

E

  • Eduard Brenninkmeijer

    Head of Marketing, eCommerce & ICT

    AGU Story - Experiencing Product Management

  • Edward Stapel

    Teamlead Acquisition

    Handmatig werk in een digital age: where the story ends

  • Ellen den Ouden

    Freelance Online Marketing Manager

  • Emile Valkestijn

    Head of Marketplaces

    5 tips om succesvol te verkopen via bol.com en Amazon

  • Emma Gieben-Malenstein

    Projectmanager

    People Based Marketing - Van collecting naar connecting!

  • Erik Nesselaar

    SEA Specialist

    De voor- en nadelen van automatisch bieden via Google Ads

  • Erwin van Oosten

    Captain Commercial Organization

    Machine Learning in retail: de basis voor een sterke omni-channel strategie

  • Esther Groen

    Partner

    Smart Home commerce vraagt om Open Retail

F

  • Fabienne Linschoten

    Head of Digital

    Opschudding in Food-commerce; Met praktijkverhalen

  • Fabienne van Leiden

    Senior Strateeg

    Design Thinking voor de klantreis van morgen - Case study Vittoria Industries Ltd.

  • Fenna Leemans & Marissa van der Vliet

    Content Marketing Specialist & Content Strateeg

  • Fokke Jan van Ommen

    Supply Chain Development Manager

    Blockchain en retail: onvoltooid of ongelukkig huwelijk?

  • Frank Veldhuizen

    CEO

    Dichterbij de klant door outsourcing - Klantcase Intertoys & Alembo

  • Frank Rengenhart

    Head of Sales

    Checkout innovatie - presentatie van MultiSafepay

  • Frans Melenhorst

    Customer Strategist

    People Based Marketing - Van collecting naar connecting!

  • Frits van den Bos

    Manager Innovatie

    Hoe om te gaan met data-management in een circulaire economie

  • Froucke Strijker

    E-learning expert

    Performance Based Marketing: zo bepaal je de ideale kanalenmix!

G

  • Gayan Teubel

    Business Development Manager

    Groeien van één product naar een wereldwijd merk: zo behaalt XD Design succes

  • Gerco van Leeuwen

    Senior E-business Consultant

    Waar liggen de kansen voor een B2B met online innovaties? – Een praktische gids om als bedrijf te groeien d.m.v. E-commerce

  • Gerwin Zomer

    Senior Business Consultant

    Get Rid of Returns, de retourenproblematiek in fashion- en schoenenbranche

  • Giovanni Lanzani

    Director of Data Science

    De 7 eigenschappen van effectieve datagedreven organisaties

  • Guido Jansen

    Senior Digital Consultant & Customer Experience Optimization Specialist

  • Guido Vermeent

    CEO

    Hoe de betaaloplossing Payconiq bijdraagt aan het verhogen van de doelstelling van De Onlinedrogist

H

  • Hajo Wielinga

    Data Analist

    Hoe data analyse de creativiteit van RTL versterkt

  • Hans Siebum

    Managing Director Global

    De unusual suspect e-commerce landen van Europa

  • Hans-Peter Ligthart

    Manager Digitale Platformen

  • Harry van der Zee

    CEO

    Digitalisering: Reversing the Chain

  • Hasan Tahir

    Lead Trainer at Growth Tribe

    Growth Hacking: how to grow in a hyper-competitive world

  • Heleen Prins

    Eigenaar

    Meer verkopen. Hoe maak je jouw advertenties nog relevanter voor potentiële klanten?

  • Hendrik Kleinsmiede

    Senior Vice President Customer Experience, Data and Services

    Van B2C naar Me2B: Een loyale klant vertelt het jou!

  • Hessel Boschma

    digital marketeer

    Ben jij al de T-shaped e-mailmarketeer van de toekomst?

  • Huub Vermeulen

    Algemeen directeur

    De transitie van bol.com naar een platform first-strategie

I

  • Ilse Lankhorst

    Data scientist

    HEMA: Becoming a data driven retailer.

  • Inga Helmons

    Logistics Engineer

    Same Day Delivery: Gaat het echt groot worden of blijft het een special?

  • Ingmar Hensbergen

    Manager Data Management

    Fygital, de volgende stap in omnichannel commerce

  • Ingrid van Ruiswijk

    Manager Customer Service E-commerce

    “We Will!” Voor Under Armour chatten in vijf landen, hoe komt dat tot stand?

  • Ivo Bronsveld

    Head of Integrations

    De rol van headless in de omnichannel omgeving van morgen: theorie en praktijk

J

  • Jack Peters

    Business Development Director UK, Nordics and The Netherlands

    New Retail: Reshaping the future of commerce in China

  • Jan Baan

    COO

    Hoe Omoda slimmer en groener bezorgt

  • Jan Mannaerts

    Freelance E-commerce manager

  • Jan Saan

    CTO

    Trends in klantinteractie; het belang van Conversational Commerce

  • Jan Visser

    Manager E-Commerce

    Omni-channel retail en de kracht van lokale online campagnes

  • Jan Willem van der Sterre

    Eigenaar

    Crossborder verkopen en Marketplace strategie

  • Jasper Minnee

    CMO

    In een overvolle markt 1 miljoen euro per jaar groeien door digitale marketing

  • Jasper Stevens

    Relatiemanager Ondernemers

    Meer verkopen. Hoe maak je jouw advertenties nog relevanter voor potentiële klanten?

  • Jeffrey Fröling

    Consultant Digital Commerce

    De rol van headless in de omnichannel omgeving van morgen: theorie en praktijk

  • Jeffrey Cabaret

    PIM Consultant

    Case L-Kasius: de uitdagingen van een B2B-organisatie op het gebied van productinformatiemanagement

  • Jelmer Pepping

    Senior Account Manager

    Een conversiestijging van 26% voor Colourful Rebel door het toepassen van personalisatie met Datatrics.

  • Jeroen Te Wierik

    CEO

    Azerty excelleert in productverrijking met feeds - Google Shopping Award nominatie

  • Jeroen van den Bosch

    Assistent office-manager

    Het verhaal van Brownies&downieS - Een franchiseformule met een duidelijke sociale doelstelling

  • Jeroen van Dijk

    Managing Partner / Transition Manager

  • Jeroen Vinkesteijn

    Social Media researcher

    Mystery research toont aan: Social Media response bedrijven blijft een mega challenge!

  • Jeroen Wesselink

    .

    Hoe The Bastard haar community activeert met e-mailmarketing en open ratio's van 72% behaalt

  • Jesse Weltevreden

    Professor of Digital Commerce

    De meerwaarde van innovatieve technologie in de retail

  • Jessica Stam

    Online Marketeer

    Hoe Selecta B2B data gebruikt voor persoonlijke webshop ervaring

  • Jessica van Haaster

    Groeimanager Ondernemers

    Laat het niet bij een droom blijven. Start je online verkoop met Marktplaats

  • Job van den Berg

    Data Strategy Director

    Customer Matches als sleutel tot een hogere ROI

  • Jocelyn Nassenstein-Brouwer

    Directeur

    LINDA.foundation - Armoede is niet eerlijk

  • Joep Kelder

    Director online marketing & sales

  • Johan Smits

    Managing Director & Founder

    500% groei met Tegeldepot in een conservatieve markt

  • Jons Janssens

    CIO

    The dynamic storefront: A framework to how brands can transform themselves for the new shopping experience

  • Joost Vugts

    International Business Development Executive

    A Futureproof Retail Formula - Hoe word ik als retail formule "Futureproof"?

  • Joris Roelink

    Directeur

    Platformstrategie in een traditionele branche

  • Joris Scheepens

    Director Retail & Data

    De kracht van datagedreven werken

  • Jurjen Jongejan

    Online Marketing Director

    In 5 stappen naar de hoogste conversie op mobiel!

  • Jurriaan Bernson

    Product Manager

    De 7 eigenschappen van effectieve datagedreven organisaties

  • Jurriën de Wit

    E-commerce Manager

    Festivalmarketing en totaalbeleving: Hoe verkoop je 75K+ tickets in een zeer competitieve markt

  • Jurrit Veltman

    Business Developer

    Hoe data waarde toevoegt in de e-commerce customer journey

  • Juul Manders

    CEO

    Het succes van 433, BALR. en Wannahaves: de impact van social media

K

  • Katinka Wijnalda

    Product Owner Customer Journey

    Cortina Fietsen - Conversie gericht werken zonder webshop

  • Kay Vossenaar

    E-commerce Manager

    Case L-Kasius: de uitdagingen van een B2B-organisatie op het gebied van productinformatiemanagement

  • Kees Beckeringh

    Online Marketing Consultant - SEO-consultant

    SEO in 2020: zo bereikt u de top en verslaat u de e-commercereuzen in Google

  • Kees Jan Roodbergen

    Hoogleraar Logistiek

    Klaar voor de start? Voorbereid op weg naar de stadslogistiek van de toekomst!

  • Kimmo Jukuri

    Growth and Business Development

    How H&M is platforming their business – Case Afound

  • Klaas Schuijt

    Head of Operations

    GENTS: van 20 fysieke winkels met ‘ook’ een webshop naar een volwaardige online retailer

L

  • Lars Gerritsen

    Online Marketeer & Digital Sales

    Hoe Selecta B2B data gebruikt voor persoonlijke webshop ervaring

  • Laura Van der Kallen

    CRM Coördinator

    Meer omzet uit je klantendatabase: hoe zet Sacha / Manfield e-mailmarketing succesvol in?

  • Laurens Spiele

    E-commerce Director

    Een beter milieu begint bij jezelf!

  • Laurens-Jan Derijks

    Oprichter & Eigenaar

    Hoe The Bastard haar community activeert met e-mailmarketing en open ratio's van 72% behaalt

  • Leonard Blommendaal

    Founder Shopping Minds

    Customer Matches als sleutel tot een hogere ROI

  • Lex van de Vliet

    Managing Director Contact Lenses Online

    De succesvolle lancering van corporate startup Sightful

  • Lianne Duinkerken

    Consultant Visual Analytics

    Begrijp waarom jouw klanten verdwalen in het doolhof van jouw website, maak het visueel!

  • Loef Kleinmeijer

    CRO Consultant

    Meer impact met conversieoptimalisatie met de juiste KPI’s en analyses

  • Lucas Freriks

    Manager of Business & Relations

    Optimaliseer klantbeleving en conversie in 15 minuten - met een eenvoudige e-commerce hack

  • Luuk Schouten

    Teamlead Digital Transformation

    Hoe Experience-Driven Commerce naar het volgende niveau te tillen

  • Lynn Quanjel

    Co-founder

    Social Media Trends & Developments voor 2020

M

  • Marco Coninx

    Oprichter en Directeur

    Zo kom je binnen 2 weken op de eerste pagina van Amazon met jouw product!

  • Marco de Vries

    Manager Business Development Partner Platform

  • Marco van Dorp

    eChannel Product Owner Region Europe South

  • Margot van Leeuwen-van der Weide

    Customer Experience

    De conversational (design)-reis van ANWB

  • Maria Prados

    Global Retail VP

    Omnichannel payments: a blue ocean for retailers?

  • Marieke van Zelst

    Retail Business Consultant

    Hoe om te gaan met data-management in een circulaire economie

  • Mark Roex

    E-commerce Business Development Manager

    De rol van headless in de omnichannel omgeving van morgen: theorie en praktijk

  • Mark van den Berg

    Commercieel Manager

    E-mail is de verbindende schakel tussen offline en online reviews bij Mitra drankenspeciaalzaken

  • Mark van Dijk

    VP Operations

    Global B2B commerce voor A-merken vereist logistieke slimheid

  • Mark van Hattum

    Directeur

    Google Ads: Google Shopping & Machine learning. Een gouden combinatie voor meer conversies

  • Marloes de Ruiter

    Manager E-Business A.I.

    Start met de basis: hoe richt je data in voor groei?

  • Marloes Joosten

    Marketing Manager & Founder of Xebia Voice Technology

    e-commerce: Prepare for the age of assistance

  • Martijn Bovee

    General Manager

    een auto online kopen? Ik ben toch niet gek!

  • Martijn Kleij

    Vice President Marketing & Retail Benelux

    Hoe Omoda slimmer en groener bezorgt

  • Martijn Leclaire

    Eigenaar/Oprichter Martijn Kozijn

    Laat het niet bij een droom blijven. Start je online verkoop met Marktplaats

  • Martijn Wijsmuller

    Shopify Plus partner

    Headless Commerce op Shopify Plus: de toekomst van super snel en flexibel e-commerce.

  • Martin van Kranenburg

    Online marketing expert & e-learning expert

    Dé succesformule voor conversie zit in het brein

  • Martin de Boer

    Marketing Directeur

    Groeien met e-mailmarketing binnen Corendon Hotels & Resorts

  • Martin van Dam

    Partner

    Opschudding in Food-commerce; Met praktijkverhalen

  • Mascha Soors

    Commercieel directeur

    Hoe Aanhangwagendirect.nl de stijging van advertentiekosten opvangt met slimme gepersonaliseerde e-mail marketing.

  • Matthijs Pluimers

    Productmanager Retouren

    Retouren: cruciaal voor groei en online succes!

  • Matthijs Wilschut

    Commerce Consultant

    Next Level E-commerce with Responsible Artificial Intelligence

  • Maurice Gijzen

    Consultant E-commerce

    Waarom consumenten van bezorgopties houden

  • Mehmet Olmez

    Managing Director

    Hoe Experience-Driven Commerce naar het volgende niveau te tillen

  • Merin Eggink

    Ondernemer

    Hoe Aanhangwagendirect.nl de stijging van advertentiekosten opvangt met slimme gepersonaliseerde e-mail marketing.

  • Michel Brakenhoff

    Customer Engagement Specialist

    Fygital, de volgende stap in omnichannel commerce

  • Michelle Brinkhuis

    Sr. E-mailmarketing Consultant

    De 5 valkuilen waardoor u uw e-mailmarketingdata niet goed in zet

  • Michiel Stokman

    SEO

    In Vijf stappen groter dan Google. RevenYOU groeide van 0 naar 40 miljoen in slechts 1,5 jaar

  • Michiel van Werkhoven

    CPO

    Checkout innovatie - presentatie van MultiSafepay

  • Mieke Jansen

    Country Manager Benelux

    Hoe Goodiebox zich als online membership differentieert van haar concurrentie: de gouden formule.

  • Monica Vos

    Marketing Directeur

    Hoe Experience-Driven Commerce naar het volgende niveau te tillen

  • Monique Zwanenburg

    E-mailmarketing Consultant

    Zó bepaal je wanneer A/B-testen voor e-mailmarketing zinvol is

  • Moriam Hassan Balogun

    Mede-oprichter Orangevine

    Ontdek hoe je meer verkoop krijgt met webshop video

N

  • Nam Nguyen

    CEO

    Are you ready for Amazon? - 10 tips om succesvol te worden op Amazon

  • Nannet Vermeer

    Operationeel Manager

    Zo draagt Social Media bij aan meer verkopen

  • Nick Blom

    CEO

    Waarom focussen we alleen maar op het genereren van traffic?

  • Nick Vreeswijk

    Operationeel Directeur

    Ship from Store: optimaliseren met data en personalisatie

  • Niek Minderhoud

    Sr. Marketing Manager Europe

    Digital transformation in a traditional B2B industry

  • Nienke Blaauwwiekel

    Online Marketeer

    Van reiziger naar loyale klant: Upsell- en retentiecampagnes bij Prijsvrij.nl

O

  • Olivier Francken

    Partnermanager

    De beste en meest inspirerende e-mailcampagnes van 2019

  • Otteline van der Feltz

    Director Customer Service bol.com

    Follow de customer

P

  • Patrick Petersen

    Senior Digital Transformation manager

    Ebusiness 2020: De succesvolle transformatie van ecommerce.

  • Patrick Zimmerman

    Behavior Research Consultant

    Neuromarketing: de ultieme vergelijking tussen Bol.com en Coolblue.

  • Patty Bastiaansen

    Personalisatie & Conversieoptimalisatie Consultant

    Personaliseren kun je leren

  • Paul Alfing

    senior consultant retail

  • Paul Bernaert

    Manager Marketing Technology & Product Development

    Individualized marketing: elke voorzet op maat

  • Paul te Velthuis

    Shopping Experience Improver

  • Paul Veen

    Shopify Plus partner

    Headless Commerce op Shopify Plus: de toekomst van super snel en flexibel e-commerce.

  • Peter Beentjes

    Marketeer

    Niets vergeten? Warmteservice verhoogt de service en online omzet met 1-op-1 e-mail

  • Peter Blaas-van den Beemt

    Managing Director - Founder

    Retouren: cruciaal voor groei en online succes!

  • Peter Joziasse

    Director

    De Toekomst van Communicatie in Shopping

  • Peter Sol

    Chief Commercial Officer

    Wat is het effect van gestructureerde productdata?

  • Peter Sorber

    Ecommerce Director

  • Pritti Rana

    Security Consultant

    Next Level E-commerce with Responsible Artificial Intelligence

R

  • Raf Maesen

    ICT Manager

    Transformatie van de B2B Sales Experience

  • Raimon Gort

    Directeur Kieskeurig.nl

    Wat is het effect van gestructureerde productdata?

  • Ralph van Woensel

    SEA Consultant

    Zo vertaal je je online marketingstrategie naar Google Ads

  • Raoul Oliemuller

    Commercieel Manager

    Azerty excelleert in productverrijking met feeds - Google Shopping Award nominatie

  • Ray Bogman

    Magento Senior Business Solutions Architect

    Hoe Experience-Driven Commerce naar het volgende niveau te tillen

  • Remco van Dijk

    Marketing Manager

    David & Goliath in marketing: hoe win je als kleinere partij van de grote spelers?

  • Rens Driessen

    E-Commerce Manager B2B

    Hoe data waarde toevoegt in de e-commerce customer journey

  • Richard Beukeboom

    eBusiness Professional

  • Rik van den Wijngaard

    Creative Director & Founder

    500% groei met Tegeldepot in een conservatieve markt

  • Rob de Groot

    Oprichter en Raaker

    Dit gaat niet over online marketing.

  • Rob Koldewijn

    E-commerce Manager

    Succesvol retailen bij het bekendste warenhuis van Nederland

  • Robert Hoebe

    CRO Specialist

    David & Goliath in marketing: hoe win je als kleinere partij van de grote spelers?

  • Robert Nieuwland

    Managing Director

    De modderige weg naar online marktleiderschap

  • Robert Pennings

    Customer Success Manager

    Hoe kies je het beste B2B e-commerce team voor jouw organisatie?

  • Robert Verkade

    VP of Sales EMEA

    Is mijn huidige B2B e-commerce platform nog wel up-to-date? 5 cruciale punten om dit te toetsen

  • Roelant Prins

    Chief Commercial Officer

    Van start-up tot beursgang

  • Rogier Goed

    Managing Partner

    Van Budgetverf naar Verf.nl – Complete rebranding en replatforming

  • Roland Kahn

    Ondernemer, Directeur en Eigenaar

    If you can dream it you can do it!

  • Roland Mulder

    Senior Business Associate

    A Futureproof Retail Formula - Hoe word ik als retail formule "Futureproof"?

  • Roland Slegers-Leijsten

    CEO DeliveryMatch BV / Directeur Simtrec BV

  • Roland van Kortenhof

    Manager Operations & ICT

    Get Rid of Returns, de retourenproblematiek in fashion- en schoenenbranche

  • Ron Simpson

    Founder

    Do you LIKE what you EAT?

  • Ronald Gorter

    Solution Manager Retailsector

    Smart Home commerce vraagt om Open Retail

  • Rowdy Lingen

    Growth Marketing Manager

    In 10 stappen naar een succesvolle e-commerce organisatie

  • Rozemarijn Visser

    Hoofd UX Research & Design

    Resultaten PIM Expertgroep : Personalisatie en HPP

  • Ruben Oostinga

    Principal Software Development Consultant @ Xebia

    Verhoog je conversie met Progressive Web Apps

  • Rupert Melsom

    VP Business Development

    Van B2C naar Me2B: Een loyale klant vertelt het jou!

  • Rutger Schepers

    Supply Chain Manager

    Verhoog uw marges door beter assortimentsbeheer

  • Ruud van der Veer

    E-Commerce Marketeer

    Neuromarketing: de ultieme vergelijking tussen Bol.com en Coolblue.

S

  • Sander Berlinski

    E-commerce Strateeg

    Case van den Assem: van strategie tot executie: zó gebruikt u de klantreis als basis voor duurzame groei.

  • Sander Leesberg

    Brand Manager

    Het verhaal van Brownies&downieS - Een franchiseformule met een duidelijke sociale doelstelling

  • Sander Lems

    Online Marketing Strateeg

    Hoe kies je de juiste strategie voor marktplaatsen?

  • Sara Bijvoet

    Head of Sales Benelux & Nordics

    Best practices voor een succesvolle crossborder strategie

  • Sara Mosch

    Jurist

    Online beïnvloeding, wanneer wordt het misleiding?

  • Schelte Meinsma

    E-learning Expert

    Performance Based Marketing: zo bepaal je de ideale kanalenmix!

  • Sebastiaan Bekker

    Development manager

    Product informatie - ervaringen met machine learning, teams en leren

  • Sem Oerlemans

    Marketing Consultant

    David & Goliath in marketing: hoe win je als kleinere partij van de grote spelers?

  • Shirley Akkerman

    Global Retail Director

    Groeien van één product naar een wereldwijd merk: zo behaalt XD Design succes

  • Simon Hogenkamp

    Directeur

    Van 0 naar 10 miljoen euro omzet in 3 jaar: zó doe je dat!

  • Simon Vreeman

    Growth Marketing Manager

    Reaching 1 million customers in 5 years.

  • Sjoukje Eisma

    E-commerce Manager

    Hoe Pip Studio van Online Boutique doorgroeit naar E-commerce platform

  • Stefan de Jong

    Retail Strateeg

    Omnichannel ontwikkeling in Nederland - consumenten onderzoek naar omnichannel dienstverlening

  • Stefan Stitselaar

    Online Marketeer Yellowlab

    40% conversiestijging door personalisatie met Datatrics

  • Stefan van Caldenberg

    Marketing Manager

    E-mail is de verbindende schakel tussen offline en online reviews bij Mitra drankenspeciaalzaken

  • Stephanie Neusser

    Growth Marketing Manager

    LinkedIn Paid Advertising: How it's done at Sana

  • Stijn Bergmans

    Teamlead SEO

    7 winning SEO-tips voor webshops met meer dan 1.000 producten

  • Suzan Janssen

    Consultant Visual Analytics

    Begrijp waarom jouw klanten verdwalen in het doolhof van jouw website, maak het visueel!

T

  • Tamer Saglambilek

    Founder

    Hoe Pip Studio van Online Boutique doorgroeit naar E-commerce platform

  • Theo Koomen

    Directeur Lucardi

    Reviews anno 2020: meer dan sterren alleen

  • Thijs Swinkels

    Trotse oprichter en mede-eigenaar

    Het verhaal van Brownies&downieS - Een franchiseformule met een duidelijke sociale doelstelling

  • Tibert Verhagen

    Associate professor E-business

    De meerwaarde van innovatieve technologie in de retail

  • Tije Vlam

    Product Manager Digital Analytics

    Al je marketingkanalen inzichtelijk met Datahive 360

  • Tim Heinen

    Country Manager Benelux

    Tips & tricks van Zonnebrillen.com - hoe impulsaankopers converteren! (i.s.m. Trusted Shops)

  • Tim Raats

    Advocaat

    Pluk de vruchten van mededingingsregels en B2B regulering

  • Tim Reus

    Analytics Translator

    Recommending pharmacies the right medicine through data.

  • Tim Zuidgeest

    Mede-oprichter

    Dé laatste neuromarketing inzichten voor meer conversie

  • Tirso Tromp

    Area Director Europe

  • Tiuri van Agten

    Digital Analytics Manager

    Creëer orde in het oerwoud van KPI's: van directe indicatoren vs indirecte indicatoren

  • Tom Freriks

    E-commerce Marketeer

    Azerty excelleert in productverrijking met feeds - Google Shopping Award nominatie

  • Tomas Hesseling

    Managing Director

    Global B2B commerce voor A-merken vereist logistieke slimheid

  • Tristan Albersen

    Sales & E-mail Marketeer

    Hoe kan ik leren van mijn klanten & website bezoekers

V

  • Vincent Borloz

    Business Analyst

    Self Service BI for the Many – The IKEA Retail Performance Dashboard

W

  • Walter Hottinga

    CEO

  • Wesley Connor

    Senior Manager E-commerce

    Met A.I. komt alleen de beste content online.

  • Willem van der Krieken

    Mede-eigenaar

    Dit gaat niet over online marketing.

  • Wim Griffioen

    Partner

    Resultaten PIM Expertgroep : Personalisatie en HPP

  • Wim La Haye

    Commercial Director

    5 kenmerken van succesvolle direct-to-consumer (D2C) organisaties

  • Wim Schimmel

    Eigenaar

    Hoe SchipVeiling.nl mede door Virtuele Assistenten jaarlijks groeit zonder personeel - Klantcase SchipVeiling & Alembo

Y

  • Ynzo van Zanten

    Choco Evangelist

    Tony’s routekaart naar 100% slaafvrije chocolade en hoe iedereen daar aan bij kan dragen