A

  • Adri Broos

    CEO

    Meer omzet met minder artikelen. De relatie tussen omzet en productaanbod.

  • Albert Blom

    Lead Data Science

    Bijna 100 en nog steeds relevant: Hoe HEMA AI gebruikt om flexibel te blijven in onzekere tijden

  • Alexander Aelberts

    directeur

    Wat dragen bestelzuilen bij aan het gedrag van de winkelmedewerkers, omzet en klanttevredenheid?

  • Alexander Wijninga

    CEO

    Een persoonlijke klantenservice chatbot met Cabau lifestyle

  • Alexis Priftis

    CEO

    Why consumer choice in the checkout leads to better ecommerce business.

  • Alon Ben Joseph

    CEO

    15 jaar van online pionieren in de luxewereld

  • Andreas Giese

    CEO

    Verdubbel je Duitse webshop en Amazon omzet

  • Anne van der Weerd

    Business Development

    Greetz: Meer geld verdienen met assortimentsbeheer

  • Annemarie Buitelaar

    CEO Marktplaats & 2dehands.be

    Profiteer van de kracht van een miljoenenpubliek

  • Anthony Moonen

    Manager operations

    Wat dragen bestelzuilen bij aan het gedrag van de winkelmedewerkers, omzet en klanttevredenheid?

  • Anton Kounitsyn

    Chief Technology Officer

    Adyen | Mantel: Vergeet grenzen tussen kanalen; zet de klant centraal

  • Armand van den Bos

    Sales Manager Belgium & France

    De 5 geheimen van een succesvol B2B e-commerce project

  • Axel Persoon

    Founder

    Plantsome: Hoe focus op klant-gemak ons liet groeien van 0 tot 250,000+ planten in 5 jaar tijd.

B

  • Barry D'Arcy

    VP of Partners

    Reinvention in the face of Brexit: How Functional Nutrition entered a new eCommerce market using Storyblok.

  • Bart de Bruin

    Campagnemanager

    Hoe Smartphonehoesjes.nl met relevante contactmomenten 200% meer e-mailomzet genereerde

  • Bart Potjes

    Business Development & IT

    Case Study: How Knives and Tools Nailed their Product Experience with Akeneo

  • Bart Santos

    Teamlead Client & Campaign Development

    Het meest uitgebreide en interactieve e-mailtemplate van Nederland!

  • Bart Vintcent

    CEO

    Maximaal rendement behalen als omnichannel retailer; zo doet Planet Happy dat!

  • Bas Hendrix

    Directeur Compass Pools Nederland

    Meetbaar meer (zwembaden) verkopen met meer tevredenheid dankzij online optimalisatie!

  • Bas Verhoogt

    Oprichter

    Print-on-demand platform maakt kunst toegankelijk voor iedereen.

  • Bert berkers

    Eigenaar

    E-franchise, ontdek deze volledig nieuwe strategie voor het online verkopen van producten.

  • Bram Bos

    CTO

    Internationale groei met focus op schaalbaarheid

C

  • Casper Bakker

    CEO

    Nieuw magazijn? Zo deel je de ruimte slim in!

  • Clara De Smet

    Data scientist

    Boek winst met artificiële intelligentie (AI)

  • Clemens Timmermans

    Hoofd Marktplaats Zakelijk

    Van miljoenenpubliek naar miljoenen publieken: een kijkje in de data van Marktplaats

D

  • Daniel Ruff

    CEO

    B2B+B2C: Andere functionaliteiten, gedeelde oplossing

  • Danny Dijkzeul

    Solution Architect

  • Dennis Akkerman

    CEO

    Internationale SEO met Bakker.com | Hoe bouw je autoriteit buiten de Nederlandse markt.

  • Dennis Stokman

    Mede-oprichter en eigenaar

    Online e-commerce strategie in 2022: zo versla jij de concurrentie!

  • Dennis van de Pol

    Marketing Manager

    Klarna x vanHaren: partnership als strategische basis voor groei

  • Dennis van de Pol

    Founder

    Bedreigingen omzetten in kansen door Cross Border strategie

  • Desirée Boon

    Online Marketeer

    Verhoog je omzet uit e-mail marketing met de inzet van een CDP

  • Dex van Hofwegen

    Director of Sales EMEA

    Hunkemöller accelerates international growth via online platforms

  • Django de Vreng

    Owner Ovvis.nl

    Scaling your business with an outsourced team? Introducing Team-as-a-service

  • Dries Cuiijpers

    Coördinator Digitale Economie

    Zorgt goed voor uw klanten. Weet wat mag.

  • Dyon Metselaar

    Director

    Exponentieel groeien binnen marketplaces

E

  • Egon Kramer

    Director Marketing & Sales

    The business potential of a market niche

  • Elias van der Linden

    Co-Founder & COO

    Hoe jij als nieuw merk vertrouwen kan winnen in de abonnements business

  • Ellen de Lange

    programmamanager duurzaamheid

    Hoe denkt de consument over online winkelen en duurzaamheid?

  • Elske Hesen

    Conversie Optimalisatie Consultant

    Webshop redesign: voorkom de meest gemaakte fouten.

  • Eric Idema

    CEO

    Het geheim van slimme marketing en een beetje lef: het ongekende succes van Easytoys

  • Eric Waterschoot

    Digitaal strateeg

    20% meer offline verkoop door het inzetten van online personalisatie

  • Erik de Kock

    Marketing Manager

    Blaas jouw funnel nieuw leven in. Met deze 7 stappen verrijk je jouw funnel met personalisatie.

  • Erik de Koning

    Ecommerce Manager

    20% meer offline verkoop door het inzetten van online personalisatie

F

  • Feiko Bierman

    Data Analyst

    Data-gedreven werken binnen e-commerce: zo pak je het aan

  • Feyo van der Goes

    Sr. Service Designer

    Het retourproces op de proef gesteld: Een pilot met PostNL & Returnless.

  • Freek van Lieshout

    Product owner

    Intersport: De juiste boodschap, op het juiste moment, via het juiste kanaal naar de juiste consument.

G

  • Gayan Teubel

    Teamlead Accountmanagement

    JBL: van lokale datagedreven inzichten naar wereldwijde omzetgroei

  • Geert Van der Heijden

    Senior Digital Marketing Specialist

    Meetbaar meer (zwembaden) verkopen met meer tevredenheid dankzij online optimalisatie!

  • Gwenda Miog

    E-commerce manager

    Binnen 3 jaar van 0 naar 240.000 vloerkleden per jaar.

H

  • Hans Molenaar

    Directeur

    Digital marketing en sales in Business to Business (B2B) na Covid-19

  • Heidi van Eijk

    Founder Reductify

    Case: Hoe 1% van het productassortiment bij Travelbags voor 17% van de retouren zorgt

  • Hendrik-Jan Glerum

    CEO

    Feedback Company, voor als je echt wilt weten hoe het zit!

  • Hidde van der Heide

    E-commerce Manager

    Gooi je eigen glazen niet in: Libbey's 3 kostbaarste E-commerce lessen

  • Hugo de Bie

    Algemeen directeur

    Hoe Logistiekconcurrent tot 70% van hun klantcontact automatiseerde met een AI-chatbot.

  • Hugo Eijkelkamp

    CEO

    Clicks & Bricks, HET model van de toekomst!

I

  • Ilse Ormanli

    Communicatiemanager

    Hoe Intertruck in een conventionele b2b markt toch e-commerce successen behaalt.

J

  • Jack Solcer

    CRO Strateeg

    Zo verkoopt Staatsloterij 50% meer abonnementen door conversie optimalisatie

  • Jairo David Guerrero Vasquez

    Founder & Chief Strategy

    Scaling your business with an outsourced team? Introducing Team-as-a-service

  • Jan van Werkhoven

    Head of Information Management

    B2B e-commerce analytics - Data omzetten in een strategie

  • Jan-Willem Harmsen

    CEO

    Clicks & Bricks, HET model van de toekomst!

  • Jars Schalkx

    Teamlead eCommerce

    Klarna x vanHaren: partnership als strategische basis voor groei

  • Jasper Stevens

    Manager Ondernemers

    Hoe je als ondernemer kunt groeien zonder het zelf te doen.

  • Jasper Vierboom

    Creative Director

    How VICE Insights Inform Our Branded Content

  • Jefta van der Woerd

    Senior Sales Executive

    Robots en automatisering in het magazijn. Zo is Haarspullen.nl laagdrempelig begonnen

  • Jeremiah Albinus

    CEO

    Geef je huis wat fonQ: bouwen aan dé online woonboulevard van Nederland en Vlaanderen

  • Jeroen Bonnemaijers

    Eigenaar

    Van zolderkamer naar marktleider: de driejarige reis van Brandpreventiewinkel

  • Jeroen De Bos

    Commercial Director

    Mepal: Het internationaal & multichannel uitbouwen van de verkoop met een sterke brand focus.

  • Jeroen Heijsen

    Marketing Manager

    Maak van je klanten fans en ze gaan voor je aan het werk: de omzet komt vanzelf!

  • Jeroen Terheggen

    Director E-Commerce Partnerships

    How Shaping New Tomorrow use shipment automation to meet the demands of scaling the entire order flow

  • Jeroen Van Meel

    Country & Sales Lead, BeNeLux

  • Jesse Weltevreden

    Professor Digital Commerce

    De invloed van de Coronapandemie op de (online) retail

  • Job Tasche

    Strategic Partnerships

    Het online afrekenproces in 2022

  • Joey Buys

    Chief BBQ Officer

    Hoe we bij BBQ Experience Center 500% zijn gegroeid door een partner te worden van onze klanten

  • Johan Smits

    Founder

    Een data-based roadtrip bij Traveldeal om de lifetime value te verhogen

  • John Beerens

    Founder/CEO

    Shopstreaming: een doorbraak in thuiswinkelen

  • John Mouthaan

    Head of Digital Marketing & E-Commerce

    Hoe een familie brouwerij E-commerce inzet om groei te realiseren

  • Joost Esser

    Co-founder

    Goodbye "fresh", hello frozen. It's time for Plant B

  • Joost Janssens

    Senior Alliance Manager

    Van Omnichannel als buzzword naar hoe het wel werkt!

  • Joost Wels

    Directeur

    HelloChair, Joost Wels neemt je mee in de belangrijkste learnings uit de eerste 20 maanden

  • Jordi Kuijer

    Senior Online Marketeer

    Multichannel & Internationaal: hoe heeft Fosby, met Channable, de promotie strategie voor Kamera-Express aangepakt?

  • Jorgos Thravalos

    Business Developer

    Maximaal rendement behalen als omnichannel retailer; zo doet Planet Happy dat!

  • Jorinda de Klerk

    Head of PPC

    5 onmisbare tips voor een future-proof Google Ads strategie

  • Joris Scheepens

    Chief Platform Officer

    Dit is de kracht van samenwerken

  • Judith de Rooij

    Lead Social Media

    Social media & Privacy: 3 tips voor een future proof strategie

  • Jurjen Hallegraeff

    Owner

    Italië: wees op tijd, de E-commerce markt explodeert. Ontdek nu wat de kansen zijn voor jouw branche!

  • Jurjen Jongejan

    Director of Innovation

    Dé succesfactoren voor conversie-optimalisatie in de gehele customer journey!

K

  • Kas Seijkens

    Advertising Performance Specialist

    Het bereiken van optimale zichtbaarheid

  • Kayo Klein Obbink

    CEO

    Best practices uit de meertalige content strategie van Moma Beauty.

  • Kemal Tas

    CEO

    Feedback Company, voor als je echt wilt weten hoe het zit!

  • Kemal Tas

    CEO

    Van marktplaatshandel naar een miljoenenbedrijf

  • Kim de Jong

    Demand & supply planner

    Hoe houdt Fatboy grip op de supply chain tijdens onzekere tijden

  • Kim Hiemstra

    CMO

    Hoe jij als nieuw merk vertrouwen kan winnen in de abonnements business

  • Koen Egberts

    SEO specialist

  • Koen Kaman

    E-commerce manager

    Case: Hoe 1% van het productassortiment bij Travelbags voor 17% van de retouren zorgt

L

  • Lara Pap

    Marketplace Consultant

    De vermarktplaatsing van het e-commercelandschap

  • Larissa Goorhuis Oude Sanderink

    Lead Online Marketing

    Hoe fonQ 160% ROAS verbetering realiseerde met persuasion en branding in hun dynamische Facebook advertenties

  • Lars Baas

    senior manager partnerships

    Wat dragen bestelzuilen bij aan het gedrag van de winkelmedewerkers, omzet en klanttevredenheid?

  • Laura Cialdella

    Online 3rd Party Channel Manager

    Hunkemöller accelerates international growth via online platforms

  • Leila Govers

    Sales Consultant

    Duurzaamheid en e-commerce: inspirerende voorbeelden om zelf impact te maken

  • Linda van der Mark

    Service Marketeer Plug-ins

    Hoe gebruik je verzend- en bezorgopties in de PostNL plug-ins?

  • Lucas Bassa

    Disciplinehoofd Marketplaces

    Exponentieel groeien binnen marketplaces

  • Lucas Bos

    Commissielid 'Data, Decisions & Engagement'

    Een first-party data strategie als basis voor groei in e-commerce

M

  • Maarten Coumans

    Founder

    Is het einde van de winkelstraat in zicht?

  • Maarten Maiburg

    Head of product

    Hoe de grootste uitdagingen in B2B e-commerce getransformeerd kunnen worden in kansen.

  • Maarten van der Gugten

    CRO Manager

    Zo verkoopt Staatsloterij 50% meer abonnementen door conversie optimalisatie

  • Maikel Thijssen

    Eigenaar

    Binnen 3 jaar koploper in de branche: Hek de customer journey met SEO, SEA en Social media

  • Marc Koopmans

    Senior Digital Marketeer

    Hoe Maxiaxi.com van 2 naar 10 miljoen omzet groeide in 5 jaar

  • Marcel Oosterhoff

    Eigenaar

    Hoe je als ondernemer kunt groeien zonder het zelf te doen.

  • Marco Suurland

    Ecommerce Capability Leader

    The Beauty of Ecommerce - De online activatie van cosmetica en parfums

  • Margreet Brenkman

    Head of Northern Europe

    Het online afrekenproces in 2022

  • Marieke van den Hoek

    E-mailmarketeer

    Hoe Smartphonehoesjes.nl met relevante contactmomenten 200% meer e-mailomzet genereerde

  • Marijn Bulthuis

    CEO

    Robots en automatisering in het magazijn. Zo is Haarspullen.nl laagdrempelig begonnen

  • Marjet Pels

    Customer Success Manager

    Multichannel & Internationaal: hoe heeft Fosby, met Channable, de promotie strategie voor Kamera-Express aangepakt?

  • Mark Ligteringen

    CEO

    Maximaal rendement behalen als omnichannel retailer; zo doet Planet Happy dat!

  • Mark van Hattum

    Directeur

    Big Data: Dé onderscheidende succesformule voor jouw SEO en SEA strategie

  • Mark van Linden

    E-commerce Manager

    Trustpilot & Cruyff: Het belang van social proof, marketing-automation, en de kracht van samenwerken

  • Marleen Miltenburg

    contentmarketeer

    Hoe je door automatisering met beperkt budget exponentiële groei kunt realiseren in de automotive industrie

  • Marloes Nijland

    Lead Verzenden via bol.com

    Logistiek als marketingtool

  • Martijn van Peer

    Commercieel Manager

    Succesvol in E-commerce binnen een traditionele B2B omgeving

  • Martin van Kranenburg

    Conversie- en neuromarketing spreker

    Copywriting & gedragspsychologie voor e-commerce teams

  • Mascha Soors

    CCO

    Van zolderkamer naar marktleider: de driejarige reis van Brandpreventiewinkel

  • Maurice Beerthuyzen

    Director Marketing & Sales

    De #1 valkuil bij het opstarten van een Conversie Optimalisatie (CRO) programma

  • Maurice van Son

    Customer Success Manager

    Hoe fonQ 160% ROAS verbetering realiseerde met persuasion en branding in hun dynamische Facebook advertenties

  • Meera Neering

    Specialist e-mail & social media marketing

    Het meest uitgebreide en interactieve e-mailtemplate van Nederland!

  • Mei Ling Tan

    CEO

    Verhoog klantloyaliteit met online personal shopping

N

  • Nam Nguyen

    CEO

    7 Tips & tricks om succesvol te verkopen op Amazon

  • Naud Frese

    Head of E-Commerce Logistics Europe

    E-Commerce Logistiek als onderdeel van de totale supply chain – van de fabriek tot de voordeur.

  • Nelis van de Wiel

    Head of Sales

    Het retourproces op de proef gesteld: Een pilot met PostNL & Returnless.

  • Nelis van de Wiel

    Head of sales / partnerships

    Case: Hoe 1% van het productassortiment bij Travelbags voor 17% van de retouren zorgt

  • Nick Vemeulen

    E-commerce Manager

    4 experts aan het woord over hoe (merk)fabrikanten omgaan met kanaalconflicten

  • Nick Vieberink

    Manager Marketing & Digital

    Bouwmaat, de route naar een omnichannel B2B retailer

  • Niels Meijssen

    Co-founder & CEO

    Moonback - Van LinkedIn-bericht naar eerlijke boekingssite in 12 maanden

  • Niko Saris

    E-commerce & Business development manager

    Hoe 3D klantervaring de verkoop van een aanhangwagenbedrijf transformeert

O

  • Okko Huisman

    CEO

    4 experts aan het woord over hoe (merk)fabrikanten omgaan met kanaalconflicten

  • Olaf Bussink

    Owner

    Italië: wees op tijd, de E-commerce markt explodeert. Ontdek nu wat de kansen zijn voor jouw branche!

  • Olivier Muller

    CEO

    Stieglitz & Returnista: hoe je waarde creeert in je retourproces

P

  • Pernilla Slaghekke

    E-reputation specialist

    Trustpilot & Cruyff: Het belang van social proof, marketing-automation, en de kracht van samenwerken

  • Peter Kup

    Sales Manager

    Hoe 3D klantervaring de verkoop van een aanhangwagenbedrijf transformeert

  • Peter Nederstigt

    E-commerce manager

    Verhoog je omzet uit e-mail marketing met de inzet van een CDP

  • Petra van den Hoogen

    Senior Ecommerce Manager

    4 experts aan het woord over hoe (merk)fabrikanten omgaan met kanaalconflicten

  • Pieter Schalk

    Director of Sales Innovation Continental Europe

R

  • Remco Zuidbroek

    Online marketing strateeg

    Binnen 3 jaar koploper in de branche: Hek de customer journey met SEO, SEA en Social media

  • René Van Steen

    SEO specialist

    Online e-commerce strategie in 2022: zo versla jij de concurrentie!

  • Rens Drost

    Marketing & E-commerce manager

    Bouwen aan de toekomst van het web. Wat is de beste omnichannel strategie?

  • Rian Faaij

    Directeur

    Voor welke uitdagingen staat een online versplatform?

  • Rick Zuidbroek

    Online marketing strateeg

    Binnen 3 jaar koploper in de branche: Hek de customer journey met SEO, SEA en Social media

  • Rik Harmsen van der Vliet

    Sales Director

    Return on Investment op product informatie management (PIM), hoe doen State of Art en L-Kasius dit?

  • Rik van den Wijngaard

    Founder

    Een data-based roadtrip bij Traveldeal om de lifetime value te verhogen

  • Rob Hoitink

    Product Owner iDEAL

    iDEAL vernieuwt! Leer hoe ook jij profiteert van de uitbreidingen!

  • Rob van den Dool

    Founder & CEO

    Duurzame e-commerce als bedrijfsstrategie

  • Robbert de Smit

    E-Commerce specialist

    Duifhuizen case: migratie naar Shopware

  • Robert van Hunsel

    CEO

    Reinvention in the face of Brexit: How Functional Nutrition entered a new eCommerce market using Storyblok.

  • Roderick Muller

    CEO

    Stieglitz & Returnista: hoe je waarde creeert in je retourproces

  • Roeland Donker

    Country Manager

    Twee jaar Amazon.nl: over lokale relevantie en kansen

  • Rogier Anink

    Product Owner Ecommerce

    Trustpilot & Cruyff: Het belang van social proof, marketing-automation, en de kracht van samenwerken

  • Rogier Goed

    Managing Partner

    VERF.NL – Waarom replatformen als alles goed gaat?

  • Roos Praamstra

    Senior Marketeer

    Zo verleid je de klant op elk touchpoint in de customer journey met neuromarketing, psychologie en de marketingmix

  • Ruben van Olst

    Supply chain manager

    Greetz: Meer geld verdienen met assortimentsbeheer

S

  • Sadik Cevik

    General Manager Netherlands

    Hoe Gorillas met het nieuwe fenomeen ‘flitsbezorging’ de boodschappen markt voorgoed verandert

  • Sally Bakker

    Web Optimization Lead

    JBL: van lokale datagedreven inzichten naar wereldwijde omzetgroei

  • Sam Engel

    Directeur

    10x meer e-mailomzet door dataintegratie: de professionaliseringsslag van Fitwinkel.nl

  • Sander Berlinski

    Strategy Lead

    Disruption playbook: volg deze stappen voor een exponentieel groeiplan.

  • Sander Lems

    Digital Marketing Strateeg & E-commerce Manager a.i.

    Datagedreven assortiments-optimalisatie: zo realiseer je een hogere conversie en omzet

  • Sarah de Boer

    Commercial Director

    How VICE Insights Inform Our Branded Content

  • Shari Jalimsing

    Senior SEO specialist

    Hoe je door automatisering met beperkt budget exponentiële groei kunt realiseren in de automotive industrie

  • Simon Kikken

    Online Business Manager

    Adyen | Mantel: Vergeet grenzen tussen kanalen; zet de klant centraal

  • Stefan van Opstal

    CEO

    Hoe de grootste uitdagingen in B2B e-commerce getransformeerd kunnen worden in kansen.

  • Stephan Bosman

    Head of E-Commerce & Omnichannel

    Stormachtige marktontwikkelingen in online-boodschappen en de rol van PLUS

  • Stephanie Kuijstermans

    COO

    Print-on-demand platform maakt kunst toegankelijk voor iedereen.

  • Stevanija Zecevic

    Founder

    Exposure for free? Hoe pas je storytelling succesvol toe.

  • Stijn Bergmans

    Head of SEO & Innovatie

    Lokale SEO: succesvolle tips om lokale zichtbaarheid in Google te maximaliseren

  • Suzanne Koopman

    Business Developer

    Best practices uit de meertalige content strategie van Moma Beauty.

  • Suzanne Smal

    Eigenaar

    B2B+B2C: Andere functionaliteiten, gedeelde oplossing

  • Sven van Laar

    Algemeen directeur

    Hoe Maxiaxi.com van 2 naar 10 miljoen omzet groeide in 5 jaar

T

  • Thomas Bunnik

    CEO

    Vaker snoepen van tweedehands design interieur met Whoppah

  • Tim Geerdinck

    Solution Architect

    20% meer offline verkoop door het inzetten van online personalisatie

  • Tim Hoefnagel

    Founder & Managing Director

    Blaas jouw funnel nieuw leven in. Met deze 7 stappen verrijk je jouw funnel met personalisatie.

  • Tim Schouten

    Customer Success Manager

  • Tim Zuidgeest

    Mede-oprichter Unravel Research

    Zo verleid je de klant op elk touchpoint in de customer journey met neuromarketing, psychologie en de marketingmix

  • Timo Immerzeel

    Online Marketeer

    Hoe Intertruck in een conventionele b2b markt toch e-commerce successen behaalt.

  • Tommy Arnts

    Digital marketeer

    Een persoonlijke klantenservice chatbot met Cabau lifestyle

  • Tony Majidi

    Sales Director

    Case Study: How Knives and Tools Nailed their Product Experience with Akeneo

  • Twan van Essen

    Managing director van Fitwinkel

    10x meer e-mailomzet door dataintegratie: de professionaliseringsslag van Fitwinkel.nl

V

  • Vicky Teeuwisse

    Customer Success Representative

    De race voor de buy-box: hoe werken repricers en hoe kan je ze het beste inzetten?

  • Vincent Romviel

    jurist

    De nieuwe wet- en regelgeving omtrent reviews, cookies en privacy

W

  • Walter Morriën

    Oprichter

    De kracht van herhaling hoe je met een abonnementsmodel (en een een beetje lef) de markt voor koffiecups op zijn kop zet

  • Willemien Vos

    Manager Digital Marketing & E-commerce

    Hoe ‘verwen’ je jouw klanten met een headless webshop?

  • William Sprakel

    Directeur

    Van Omnichannel als buzzword naar hoe het wel werkt!

Y

  • Yannick Röling

    CCO

    Hoe ‘verwen’ je jouw klanten met een headless webshop?

  • Youri van Prooijen

    E-Commerce Architect

    Duifhuizen case: migratie naar Shopware