A

  • Adri Broos

    CEO

    Meer omzet met minder artikelen. De relatie tussen omzet en productaanbod.

  • Albert Blom

    Lead Data Science

    Bijna 100 en nog steeds relevant: Hoe HEMA AI gebruikt om flexibel te blijven in onzekere tijden

  • Alexander Aelberts

    directeur

    Wat dragen bestelzuilen bij aan het gedrag van de winkelmedewerkers, omzet en klanttevredenheid?

  • Alexander Wijninga

    CEO

    Een persoonlijke klantenservice chatbot met Cabau lifestyle

  • Alicja van Ewijk

    Programmamanager Duurzaamheid

    Duurzaam verpakken: praktische tips

  • Alon Ben Joseph

    CEO

    15 jaar van online pionieren in de luxewereld

  • Andreas Giese

    CEO

    Verdubbel je Duitse webshop en Amazon omzet

  • Anne van der Weerd

    Business Development

    Greetz: Meer geld verdienen met assortimentsbeheer

  • Anthony Moonen

    Manager operations

    Wat dragen bestelzuilen bij aan het gedrag van de winkelmedewerkers, omzet en klanttevredenheid?

  • Anton Kounitsyn

    Chief Technology Officer

    Adyen | Mantel: Vergeet grenzen tussen kanalen; zet de klant centraal

  • Armand van den Bos

    Sales Manager Belgium & France

    De 5 geheimen van een succesvol B2B e-commerce project

  • Axel Persoon

    Founder

    Plantsome: Hoe focus op klant-gemak ons liet groeien van 0 tot 250,000+ planten in 5 jaar tijd.

  • Ayelet Karo

    salesmanager

    Hoe fietsbezorging bijdraagt aan de optimale klantreis van Bol.com

B

  • Baran Duman

    Digitaal strateeg

    10x meer e-mailomzet door dataintegratie: de professionaliseringsslag van Fitwinkel.nl

  • Barry D'Arcy

    VP of Partners

    Reinvention in the face of Brexit: How Functional Nutrition entered a new eCommerce market using Storyblok.

  • Bart Bouter

    CEO

    Hoe Knivesandtools met datagedreven inkopen meer omzet genereerde

  • Bart de Bruin

    Campagnemanager

    Hoe Smartphonehoesjes.nl met relevante contactmomenten 200% meer e-mailomzet genereerde

  • Bart Koomen

    Account Director Digital Strategist

    E-Commerce playbook - Succesvolle e-commerce cases met toepasbare inzichten

  • Bart Meerdink

    Digital Strategist & Managing Partner

    De digital skills die elke marketeer nu nodig heeft

  • Bart Potjes

    Business Development & IT

    Casestudy: hoe Knivesandtools de productervaring met Akeneo heeft aangescherpt.

  • Bart Santos

    Teamlead Client & Campaign Development

    Het meest uitgebreide en interactieve e-mailtemplate van Nederland!

  • Bart Vintcent

    CEO

    Maximaal rendement behalen als omnichannel retailer; zo doet Planet Happy dat!

  • Bas Hendrix

    Directeur Compass Pools Nederland

    Meetbaar meer (zwembaden) verkopen met meer tevredenheid dankzij online optimalisatie!

  • Bas Kroontje

    CEO

    Dé 7 geheimen van succesvolle B2B webshops

  • Bas Linders

    CRO specialist

    Personalisatie: een realistisch en eerlijk beeld van de praktijk

  • Bas van den Houten

    General Manager

    Hoe Smartphonehoesjes.nl en Dustin 70% omzetgroei realiseren door intensieve samenwerking

  • Bas Verhoogt

    Oprichter

    Print-on-demand platform maakt kunst toegankelijk voor iedereen.

  • Ben van Luttikhuizen

    Directeur

    Leadgeneratie door Brother met behulp van Leadinfo.

  • Bert berkers

    Eigenaar

    E-franchise, ontdek deze volledig nieuwe strategie voor het online verkopen van producten.

  • Bram Birkhoff

    Creatief directeur en UX-lead

    Bouwen aan de toekomst van het web met PWA. Wat is de beste omnichannel strategie?

  • Bram Bos

    CTO

    Internationale groei met focus op schaalbaarheid

C

  • Casper Bakker

    CEO

    Nieuw magazijn? Zo deel je de ruimte slim in!

  • Christian de Vries

    Strategic Alliances Manager

    Wereldwijd verzenden: de weg naar internationaal succes

  • Chrystel Stevens

    SEA Specialist

    Praktijkcase: winstgedreven campagnestrategie in Google Shopping door automatisering en schaalbaarheid voor Voltes.

  • Clara De Smet

    Data scientist

    Boek winst met artificiële intelligentie (AI)

  • Clemens Timmermans

    Hoofd Marktplaats Zakelijk

    Van miljoenenpubliek naar miljoenen publieken: een kijkje in de data van Marktplaats

D

  • Daan Absil

    Customer Success Manager CAIC

    Klantenservice schaalbaar maken dankzij o.a. selfservice

  • Daniel Gebler

    CTO

    Platforms as enabler and accelerator of exponential growth

  • Daniel Ruff

    CEO

    Tenminste 20% meer omzet in 2025? 5 redenen voor unified commerce

  • Danny Membre

    Owner

    Rumag: Over op je bek gaan en weer opstaan

  • Dave Pronk

    Senior Sales Manager

    Hoe media bureaus en webshops van klein tot groot groeien met behulp van partner marketing

  • Dennis Akkerman

    CEO

    Internationale SEO strategie | Hoe bouw je autoriteit buiten de Nederlandse markt.

  • Dennis Stokman

    Mede-oprichter en eigenaar

    Online e-commerce strategie in 2022: zo versla jij de concurrentie!

  • Dennis van de Pol

    Marketing Manager

    Klarna x vanHaren: partnership als strategische basis voor groei

  • Dennis van de Pol

    Founder

    Bedreigingen omzetten in kansen door Cross Border strategie

  • Desirée Boon

    Online Marketeer

    Verhoog je omzet uit e-mail marketing met de inzet van een CDP

  • Dex van Hofwegen

    Director of Sales EMEA

    Hunkemöller accelerates international growth via online platforms

  • Django de Vreng

    Owner Ovvis.nl

    Scaling your business with an outsourced team? Introducing Team-as-a-service

  • Dovilė Dvilioviene

    Head of Shipping Partnerships at Vinted

    Hoe bind je miljoenen millennials aan je webshop?

  • Dries Cuiijpers

    Coördinator Digitale Economie

    Zorg goed voor uw klanten. Weet wat mag.

  • Dyon Metselaar

    Director

    Exponentieel groeien binnen marketplaces

E

  • Edward van Luijn

    Vice President Sales Benelux & Dach

    How Shaping New Tomorrow use shipment automation to meet the demands of scaling the entire order flow

  • Edwin van der Ham

    Owner

    NO LIMITS: Alles over ongelimiteerd groeien met je webshop! - iBOOD x Monta

  • Elias van der Linden

    Co-Founder & COO

    Hoe jij als nieuw merk vertrouwen kan winnen in de abonnements business

  • Ellen de Lange

    programmamanager duurzaamheid

    Hoe denkt de consument over online winkelen en duurzaamheid?

  • Elske Hesen

    Conversie Optimalisatie Consultant

    Webshop redesign: voorkom de meest gemaakte fouten.

  • Emiel Ton

    Business Development Director bij DPD

    Hoe bind je miljoenen millennials aan je webshop?

  • Eric Lippens

    Zaakvoerder

    Hoe beter adverteren in België en je webwinkel meer omzet laten halen (cases)

  • Eric Ruiter

    Marketing / Content Manager

    Winstgevende SEO en een groter marktaandeel pakken, zonder verhoging van budget of uren? Zo doe je dat!

  • Eric Waterschoot

    Digitaal strateeg

    20% meer offline verkoop door het inzetten van online personalisatie

  • Erik de Jong

    Teamlead SEA + SEA specialist

    Hoe een transformatie van korting-driven marketing naar data-driven marketing heeft bijgedragen aan ultieme ontspanning.

  • Erik de Kock

    Marketing Manager

    Blaas jouw funnel nieuw leven in. Met deze 7 stappen verrijk je jouw funnel met personalisatie.

  • Erik de Koning

    Ecommerce Manager

    20% meer offline verkoop door het inzetten van online personalisatie

  • Esther Kappenberg

    Cross-Border Marketing Manager

    Nieuwe markten, nieuwe kansen - de Cross-Border Marketing strategie van Cookinglife

  • Etienne Klein

    Sales manager

    Hoe gebruik je verzend- en bezorgopties in de PostNL plug-ins?

F

  • Feiko Bierman

    Data Analyst

    Data-gedreven werken binnen e-commerce: zo pak je het aan

  • Feyo van der Goes

    Sr. Service Designer

    Het retourproces op de proef gesteld: Een pilot met PostNL & Returnless.

  • Floris Jochemsen

    Head of Sales & Partnerships

    Adyen | Consumententrends bepalend voor jouw industrie

  • France Bos

    Account Strategist

    Full funnel Growth Marketing strategie van Aaiko

  • Freek van Lieshout

    Product owner

    Intersport: De juiste boodschap, op het juiste moment, via het juiste kanaal naar de juiste consument.

G

  • Gayan Teubel

    Teamlead Accountmanagement

    JBL: van lokale datagedreven inzichten naar wereldwijde omzetgroei

  • Geert Van der Heijden

    Senior Digital Marketing Specialist

    Meetbaar meer (zwembaden) verkopen met meer tevredenheid dankzij online optimalisatie!

  • Gwenda Miog

    E-commerce manager

    Binnen 3 jaar van 0 naar 240.000 vloerkleden per jaar.

H

  • Hans Hummelink

    Directeur Verkoop

    De weg naar forse groei voor internationale speelgoed groothandel Otto Simon.

  • Hans Molenaar

    Directeur

    Digital marketing en sales in Business to Business (B2B) na Covid-19

  • Heidi van Eijk

    Founder Reductify

    Case: Hoe 1% van het productassortiment bij Travelbags voor 17% van de retouren zorgt

  • Hendrik-Jan Glerum

    CEO

    Hoe Led24 1500% groeide met behulp van feedback!

  • Hessel Kuik

    CEO

    De opkomst van Embedded Finance in NL: groei financieren met Bol.com data of in 5 min een lening aanvragen in Bizcuit

  • Hidde van der Heide

    E-commerce Manager

    Gooi je eigen glazen niet in: Libbey's 3 kostbaarste E-commerce lessen

  • Hubert Mooren

    Oprichter

    Verzendrecords verbreken door automatisering: elke order op tijd de deur uit met AutoStore

  • Hugo de Bie

    Algemeen directeur

    Hoe Logistiekconcurrent tot 70% van hun klantcontact automatiseerde met een AI-chatbot.

  • Hugo Eijkelkamp

    CEO

I

  • Ilse Ormanli

    Communicatiemanager

    Hoe Intertruck in een conventionele b2b markt toch e-commerce successen behaalt.

  • Ing. Wesley Zantinge

    CEO / Founder

    Maximaliseer uw online rendement - GMU.online

  • Io Michels

    Lead Customer Success Manager

    Hoe DHL digitale kanalen en chatbot technologie inzet

  • Irene Spee

    Vendor Marketing Lead

    Hoe Smartphonehoesjes.nl en Dustin 70% omzetgroei realiseren door intensieve samenwerking

J

  • Jack Solcer

    CRO Strateeg

    Zo verkoopt Staatsloterij 50% meer abonnementen door conversie optimalisatie

  • Jairo David Guerrero Vasquez

    Founder & Chief Strategy

    Scaling your business with an outsourced team? Introducing Team-as-a-service

  • Jan Baan

    CEO

    De offline én online fashion boutique: persoonlijk en inspirerend

  • Jan van Werkhoven

    Head of Information Management

    B2B e-commerce analytics - Data omzetten in een strategie

  • Jars Schalkx

    Teamlead eCommerce

    Klarna x vanHaren: partnership als strategische basis voor groei

  • Jasper Stevens

    Manager Ondernemers

    Hoe je als ondernemer kunt groeien zonder het zelf te doen.

  • Jay-Jay Slikker

    Product owner & E-commerce manager

    Hoe gaat BigCommerce de toekomstige E-commerce roadmap van Lavazza ondersteunen

  • Jefta van der Woerd

    Senior Sales Executive

    Robots en automatisering in het magazijn. Zo is Haarspullen.nl laagdrempelig begonnen

  • Jeremiah Albinus

    CEO

    Geef je huis wat fonQ: bouwen aan dé online woonboulevard van Nederland en Vlaanderen

  • Jeroen Bonnemaijers

    Eigenaar

    Van zolderkamer naar marktleider: de driejarige reis van Brandpreventiewinkel

  • Jeroen De Bos

    Commercial Director

  • Jeroen Heijsen

    Marketing Manager

    Maak van je klanten fans en ze gaan voor je aan het werk: de omzet komt vanzelf!

  • Jeroen Klein

    SEO specialist / Affiliate marketeer

    Hoe media bureaus en webshops van klein tot groot groeien met behulp van partner marketing

  • Jeroen Magnus

    Director Strategy & Business Development

    Dit is de kracht van samenwerken

  • Jeroen Terheggen

    Director E-Commerce Partnerships

    How Shaping New Tomorrow use shipment automation to meet the demands of scaling the entire order flow

  • Jeroen Van Meel

    Country & Sales Lead, BeNeLux

    Hoe gaat BigCommerce de toekomstige E-commerce roadmap van Lavazza ondersteunen

  • Jesse Weltevreden

    Professor Digital Commerce

    De invloed van de Coronapandemie op de (online) retail

  • Jessica Schulz

    Customer Service Manager

    Klantenservice schaalbaar maken dankzij o.a. selfservice

  • Joey Buys

    Chief BBQ Officer

    Hoe we bij BBQ Experience Center 500% zijn gegroeid door een partner te worden van onze klanten

  • Johan Smits

    Founder

    Een data-based roadtrip bij Traveldeal om de lifetime value te verhogen

  • John Beerens

    Founder/CEO

    Shopstreaming: een doorbraak in thuiswinkelen

  • John Mouthaan

    Head of Digital Marketing & E-Commerce

    Hoe een familie brouwerij E-commerce inzet om groei te realiseren

  • Joost Esser

    Co-founder

    Goodbye "fresh", hello frozen. It's time for Plant B

  • Joost Janssens

    Senior Alliance Manager

    Van Omnichannel als buzzword naar hoe het wel werkt!

  • Joost Wels

    Directeur

    HelloChair, Joost Wels neemt je mee in de belangrijkste learnings uit de eerste 20 maanden

  • Jöran Prinssen

    Owner

    NO LIMITS: Alles over ongelimiteerd groeien met je webshop! - iBOOD x Monta

  • Jordi Kuijer

    Senior Online Marketeer

    Multichannel & Internationaal: hoe heeft Fosby, met Channable, de promotie strategie voor Kamera-Express aangepakt?

  • Jorgos Thravalos

    Business Developer

    Maximaal rendement behalen als omnichannel retailer; zo doet Planet Happy dat!

  • Jorinda de Klerk

    Head of PPC

    5 onmisbare tips voor een future-proof Google Ads strategie

  • Judith de Rooij

    Lead Social Media

    Social media & Privacy: 3 tips voor een future proof strategie

  • Jules Schneider

    Founder

    Using online sales funnels in offline retail to build stronger bonds with your clients

  • Jurjen Hallegraeff

    Owner

    Italië: wees op tijd, de E-commerce markt explodeert. Ontdek nu wat de kansen zijn voor jouw branche!

  • Jurjen Jongejan

    Director of Innovation

    Data en psychologie: zo verdubbel je de conversie in de customer journey!

  • Justen Huiting

    SEO Specialist

    Internationale SEO strategie | Hoe bouw je autoriteit buiten de Nederlandse markt.

K

  • Karin Captain

    Retail Director

    State of Art & DHL | Groeien dankzij digitale oplossingen

  • Kas Seijkens

    Advertising Performance Specialist

    Het belang van optimale zichtbaarheid

  • Katinka Wijnalda

    CX Specialist

    Klanttevredenheid & klantfeedback in B2B: Ontdek wat je níet moet doen en hoe je het succesvol inzet (Do's & Dont's)

  • Kayo Klein Obbink

    CEO

    Best practices uit de meertalige content strategie van Moma Beauty.

  • Kemal Tas

    CEO

    Hoe Led24 1500% groeide met behulp van feedback!

  • Kemal Tas

    CEO

    Van marktplaatshandel naar een miljoenenbedrijf

  • Kerim Aksit

    Digitaal marketeer

    Online onderscheidend in de ondergoedbranche: Hoe SEO de succesfactor was bij Sliponline

  • Kim de Jong

    Demand & supply planner

    Hoe houdt Fatboy grip op de supply chain tijdens onzekere tijden

  • Kim Hiemstra

    CMO

    Hoe jij als nieuw merk vertrouwen kan winnen in de abonnements business

  • Kjell van Zon

    Bedrijfsleider

    Behaal 40% meer orders met de persoonlijke klantervaring

  • Klaas Schuijt

    Manager - Online marketingstrateeg

    Groeien in de sportvoedingbranche door klantloyaliteit op te bouwen en herhaalaankopen te stimuleren.

  • Koen Egberts

    SEO specialist

L

  • Lara Pap

    Marketplace Consultant

    De vermarktplaatsing van het e-commercelandschap

  • Lars Baas

    senior manager partnerships

    Wat dragen bestelzuilen bij aan het gedrag van de winkelmedewerkers, omzet en klanttevredenheid?

  • Laura Cialdella

    Online 3rd Party Channel Manager

    Hunkemöller accelerates international growth via online platforms

  • Leila Govers

    Sales Consultant

    Duurzaamheid en e-commerce: inspirerende voorbeelden om zelf impact te maken

  • Linda van der Mark

    Technical Partner Manager PostNL

    Hoe gebruik je verzend- en bezorgopties in de PostNL plug-ins?

  • Lonneke Vromans

    Projectmanager

    Je eigen e-commerce infrastructuur bouwen is verleden tijd; de introductie van eCommerce as a Service (EaaS)

  • Lotte Mensah-Hermsen

    E-commerce manager

    Je eigen e-commerce infrastructuur bouwen is verleden tijd; de introductie van eCommerce as a Service (EaaS)

  • Lucas Bassa

    Disciplinehoofd Marketplaces

    Exponentieel groeien binnen marketplaces

  • Lucas Bos

    Commissielid 'Data, Decisions & Engagement'

    Een first-party data strategie als basis voor groei in e-commerce

  • Lucas Freriks

    Head of Partnerships

    A day in the life of…jouw klant! De rol van geoptimaliseerde Site search, Product aanbevelingen en Merchandising in de klantreis

  • Lukas Jorissen

    CMO

    Deze (data) punten en acties heb je nodig om te groeien. Het is echt zo simpel.

M

  • Maarten Coumans

    Founder

    Is het einde van de winkelstraat in zicht?

  • Maarten Dubbelman

    Head D2C of Digital Marketing

    Zuiver: Van inzicht naar actie; Hoe je een website bouwt waar consumenten wél gek op zijn.

  • Maarten Maiburg

    Head of product

    Hoe de grootste uitdagingen in B2B e-commerce getransformeerd kunnen worden in kansen.

  • Maikel Thijssen

    Eigenaar

    Binnen 3 jaar koploper in de branche: Hek de customer journey met SEO, SEA en Social media

  • Marc Koopmans

    Senior Digital Marketeer

  • Marcel Oosterhoff

    Eigenaar

    Hoe je als ondernemer kunt groeien zonder het zelf te doen.

  • Marco Suurland

    Ecommerce Capability Leader

    The Beauty of Ecommerce - De online activatie van cosmetica en parfums

  • Marieke Dreschler

    Product Manager Carrier Network

    Hoe fietsbezorging bijdraagt aan de optimale klantreis van Bol.com

  • Marieke van den Hoek

    E-mailmarketeer

    Hoe Smartphonehoesjes.nl met relevante contactmomenten 200% meer e-mailomzet genereerde

  • Marijn Bulthuis

    CEO

    Robots en automatisering in het magazijn. Zo is Haarspullen.nl laagdrempelig begonnen

  • Marjet Pels

    Customer Success Manager

    Multichannel & Internationaal: hoe heeft Fosby, met Channable, de promotie strategie voor Kamera-Express aangepakt?

  • Mark Ligteringen

    CEO

    Maximaal rendement behalen als omnichannel retailer; zo doet Planet Happy dat!

  • Mark van de Weijer

    Accountmanager

    Verzendrecords verbreken door automatisering: elke order op tijd de deur uit met AutoStore

  • Mark van Hattum

    Directeur

    Big Data: Dé onderscheidende succesformule voor jouw SEO en SEA strategie

  • Mark van Linden

    E-commerce Manager

    Trustpilot & Cruyff: Het belang van social proof, marketing-automation, en de kracht van samenwerken

  • Marleen Miltenburg

    contentmarketeer

    Hoe je door automatisering met beperkt budget exponentiële groei kunt realiseren in de automotive industrie

  • Marloes Nijland

    Lead Verzenden via bol.com

    Logistiek als marketingtool

  • Martijn Mateman

    Operations Director

    State of Art & DHL | Groeien dankzij digitale oplossingen

  • Martijn van Geelen

    CCO Marktplaats

    Profiteer van de kracht van een miljoenenpubliek

  • Martijn van Peer

    Commercieel Manager

    Succesvol in E-commerce binnen een traditionele B2B omgeving

  • Martin van Kranenburg

    Conversie- en neuromarketing spreker

    Copywriting & gedragspsychologie voor e-commerce teams

  • Mascha Soors

    CCO

    Van zolderkamer naar marktleider: de driejarige reis van Brandpreventiewinkel

  • Maurice Beerthuyzen

    Director Marketing & Sales

    De #1 valkuil bij het opstarten van een Conversie Optimalisatie (CRO) programma

  • Maurice van Son

    Customer Success Manager

    Hoe fonQ 160% ROAS verbetering realiseerde met persuasion en branding in hun dynamische Facebook advertenties

  • Meera Neering

    Specialist e-mail & social media marketing

    Het meest uitgebreide en interactieve e-mailtemplate van Nederland!

  • Mei Ling Tan

    CEO

    Verhoog klantloyaliteit met online personal shopping

  • Milo van Faassen

    eCommerce manager

    Zelfde zoekopdracht, ander resultaat! Het effect van gepersonaliseerde Site search bij Topdrinks.nl

  • Mischa Coster

    Chief Psychology Officer

    Soft Persuasion: gedragsbeïnvloeding vanuit een ander perspectief

N

  • Nam Nguyen

    CEO

    7 Tips & tricks om succesvol te verkopen op Amazon

  • Nando Gevers

    Commercieel directeur

    Zo haal je het meeste omzet uit inactieve klanten in jouw e-maildatabase.

  • Naud Frese

    Head of E-Commerce Logistics Europe

    E-Commerce Logistiek als onderdeel van de totale supply chain – van de fabriek tot de voordeur.

  • Nelis van de Wiel

    Head of Sales

    Het retourproces op de proef gesteld: Een pilot met PostNL & Returnless.

  • Nelis van de Wiel

    Head of sales / partnerships

    Case: Hoe 1% van het productassortiment bij Travelbags voor 17% van de retouren zorgt

  • Nick Vemeulen

    E-commerce Manager

    Experts aan het woord over hoe (merk)fabrikanten omgaan met kanaalconflicten

  • Nicole de Boer

    Senior Marketeer Marktmanagement Mail Nederland

    Zo verleid je de klant op elk touchpoint in de customer journey met neuromarketing, psychologie en de marketingmix

  • Niels Kolijn

    Partnerships Manager EMEA

    Marketing Automation best practices; Hoe Koffiebranderij Peeze de optimale B2B & B2C klantenreis inrichtte

  • Niels Meijssen

    Co-founder & CEO

    Moonback - Van LinkedIn-bericht naar eerlijke boekingssite in 12 maanden

  • Niko Saris

    E-commerce & Business development manager

    Hoe 3D klantervaring de verkoop van een aanhangwagenbedrijf transformeert

O

  • Okko Huisman

    CEO

    Experts aan het woord over hoe (merk)fabrikanten omgaan met kanaalconflicten

  • Olaf Bussink

    Owner

    Italië: wees op tijd, de E-commerce markt explodeert. Ontdek nu wat de kansen zijn voor jouw branche!

  • Olaf ten Duis

    Lead Scale & Partnerships

    De opkomst van Embedded Finance in NL: groei financieren met Bol.com data of in 5 min een lening aanvragen in Bizcuit

  • Olivier Muller

    CEO

    Stieglitz & Returnista: hoe je waarde creeert in je retourproces

  • Onur Aksoy

    Online Groei Specialist

    De race voor de buy-box: hoe werken repricers en hoe kan je ze het beste inzetten?

P

  • Patrick Petersen

    Ondernemer, spreker en docent

    De commerciële revolutie van social commerce in de online marketingmix 2023

  • Pernilla Slaghekke

    E-reputation specialist

    Trustpilot & Cruyff: Het belang van social proof, marketing-automation, en de kracht van samenwerken

  • Peter Kup

    Sales Manager

    Hoe 3D klantervaring de verkoop van een aanhangwagenbedrijf transformeert

  • Peter Nederstigt

    E-commerce manager

    Verhoog je omzet uit e-mail marketing met de inzet van een CDP

  • Petra van den Hoogen

    Senior Ecommerce Manager

    Experts aan het woord over hoe (merk)fabrikanten omgaan met kanaalconflicten

  • Pieter Schalk

    Director of Sales Innovation Continental Europe

R

  • Randy Duin

    Eigenaar

    Hoe media bureaus en webshops van klein tot groot groeien met behulp van partner marketing

  • Raoul van Tol

    Lead online marketing

    Zo verkoopt Staatsloterij 50% meer abonnementen door conversie optimalisatie

  • Remco Burgman

    Sales manager

    Groeien in de sportvoedingbranche door klantloyaliteit op te bouwen en herhaalaankopen te stimuleren.

  • Remco Zuidbroek

    Online marketing strateeg

    Binnen 3 jaar koploper in de branche: Hek de customer journey met SEO, SEA en Social media

  • René Van Steen

    SEO specialist

    Online e-commerce strategie in 2022: zo versla jij de concurrentie!

  • Renno Welberg

    Head of SME Benelux

    Why consumer choice in the checkout leads to better ecommerce business.

  • Rens Drost

    Marketing & E-commerce manager

    Bouwen aan de toekomst van het web met PWA. Wat is de beste omnichannel strategie?

  • Rens Min

    E-commerce marketeer

    Praktijkcase: winstgedreven campagnestrategie in Google Shopping door automatisering en schaalbaarheid voor Voltes.

  • Rian Faaij

    Directeur

    Voor welke uitdagingen staat een online versplatform?

  • Rianne Vogelzang

    Head of Marketing Manager

    Stella’s omnichannel push to physical trial success story: see it (anywhere) and touch it, feel it, buy it.

  • Richelle Oostrom

    Digital Advertising Specialist

    E-Commerce playbook - Succesvolle e-commerce cases met toepasbare inzichten

  • Rick Harink

    Head of Sales and Operations

    Wereldwijd verzenden: de weg naar internationaal succes

  • Rick Zuidbroek

    Online marketing strateeg

    Binnen 3 jaar koploper in de branche: Hek de customer journey met SEO, SEA en Social media

  • Rik Harmsen van der Vliet

    Sales Director

    Return on Investment op product informatie management (PIM), hoe doen State of Art en L-Kasius dit?

  • Rik van den Wijngaard

    Founder

    Een data-based roadtrip bij Traveldeal om de lifetime value te verhogen

  • Rob de Bruijn

    E-commerce Manager

    Mepal: Het internationaal & multichannel uitbouwen van de verkoop met een sterke brand focus.

  • Rob Hoitink

    Product Owner iDEAL

    iDEAL vernieuwt! Leer hoe ook jij profiteert van de uitbreidingen!

  • Rob van den Dool

    Founder & CEO

    Duurzame e-commerce als bedrijfsstrategie

  • Robbert de Smit

    E-Commerce specialist

    Duifhuizen case: migratie naar Shopware

  • Robert van Hunsel

    CEO

    Reinvention in the face of Brexit: How Functional Nutrition entered a new eCommerce market using Storyblok.

  • Robert Verkade

    Commercial Director

    Van versplinterd naar standaard; het succes van Omnichannel

  • Robin Hendriksen

    E-mailmarketing specialist

    Personalisatie: een realistisch en eerlijk beeld van de praktijk

  • Roderick Muller

    CEO

    Stieglitz & Returnista: hoe je waarde creeert in je retourproces

  • Roeland Donker

    Country Manager

    Twee jaar Amazon.nl: over lokale relevantie en kansen

  • Rogier Anink

    Product Owner Ecommerce

    Trustpilot & Cruyff: Het belang van social proof, marketing-automation, en de kracht van samenwerken

  • Rogier Goed

    Managing Partner

    VERF.NL – Waarom replatformen als alles goed gaat?

  • Ronald Spoler

    Senior Digital Marketeer

    Hoe een transformatie van korting-driven marketing naar data-driven marketing heeft bijgedragen aan ultieme ontspanning.

  • Ronald ter Voert

    Adviseur, moderator en producent

    Experts aan het woord over hoe (merk)fabrikanten omgaan met kanaalconflicten

  • Roos Praamstra

    Senior Marketeer

  • Ruben van Olst

    Supply chain manager

    Greetz: Meer geld verdienen met assortimentsbeheer

S

  • Sadik Cevik

    General Manager Netherlands

    Hoe Gorillas met het nieuwe fenomeen ‘flitsbezorging’ de boodschappen markt voorgoed verandert

  • Sally Bakker

    Web Optimization Lead

    JBL: van lokale datagedreven inzichten naar wereldwijde omzetgroei

  • Sander Berlinski

    Strategy Lead

    Disruption playbook: volg deze stappen voor een exponentieel groeiplan.

  • Sander de Jong

    CEO

    Van zolderkamer tot Europa veroveren, je vertrouwde baan verlaten om je passie te volgen!

  • Sander Lems

    Digital Marketing Strateeg & E-commerce Manager a.i.

    Datagedreven assortiments-optimalisatie: zo realiseer je een hogere conversie en omzet

  • Sanne Knapen

    Online marketeer

    Hoe Electronic Partner het ordervolume verdubbelde en orderwaarde met 225% deed stijgen.

  • Shari Jalimsing

    Senior SEO specialist

    Hoe je door automatisering met beperkt budget exponentiële groei kunt realiseren in de automotive industrie

  • Simon Kikken

    Online Business Manager

    Adyen | Mantel: Vergeet grenzen tussen kanalen; zet de klant centraal

  • Stefan van Opstal

    CEO

    Hoe de grootste uitdagingen in B2B e-commerce getransformeerd kunnen worden in kansen.

  • Stephan Bosman

    Head of E-Commerce & Omnichannel

    Stormachtige marktontwikkelingen in online-boodschappen en de rol van PLUS

  • Stephanie Kuijstermans

    COO

    Print-on-demand platform maakt kunst toegankelijk voor iedereen.

  • Stevanija Zecevic

    Founder

    Exposure for free? Hoe pas je storytelling succesvol toe.

  • Steven Lubbers

    Directeur

    Hoe Maxiaxi.com van 2 naar 10 miljoen omzet groeide in 5 jaar

  • Stijn Bergmans

    Head of SEO & Innovatie

    Lokale SEO: succesvolle tips om lokale zichtbaarheid in Google te maximaliseren

  • Suzanne Debrichy

    Commercieel manager Duurzaamheid & Stadslogistiek bij PostNL

    Re-commerce is het nieuwe e-commerce! Ontdek hoe je met slimme logistiek duurzame oplossingen biedt.

  • Suzanne Koopman

    Business Developer

    Best practices uit de meertalige content strategie van Moma Beauty.

  • Suzanne Smal

    Eigenaar

  • Sven van Laar

    Algemeen directeur

    Hoe Maxiaxi.com van 2 naar 10 miljoen omzet groeide in 5 jaar

T

  • Thom van de Donk

    Teamlead SEO

    Winstgevende SEO en een groter marktaandeel pakken, zonder verhoging van budget of uren? Zo doe je dat!

  • Thomas Bunnik

    CEO

    Vaker snoepen van tweedehands design interieur met Whoppah

  • Tim Geerdinck

    Solution Architect

    20% meer offline verkoop door het inzetten van online personalisatie

  • Tim Hoefnagel

    Founder & Managing Director

    Blaas jouw funnel nieuw leven in. Met deze 7 stappen verrijk je jouw funnel met personalisatie.

  • Tim Zuidgeest

    Mede-oprichter Unravel Research

    Zo verleid je de klant op elk touchpoint in de customer journey met neuromarketing, psychologie en de marketingmix

  • Timo Immerzeel

    Online Marketeer

    Hoe Intertruck in een conventionele b2b markt toch e-commerce successen behaalt.

  • Tommy Arnts

    Digital marketeer

    Een persoonlijke klantenservice chatbot met Cabau lifestyle

  • Tony Majidi

    Sales Director

    Casestudy: hoe Knivesandtools de productervaring met Akeneo heeft aangescherpt.

  • Tristan Albersen

    Marketing specialist

    E-mail marketing en een CDP is een goude combinatie voor jouw e-mail marketing

  • Twan van Essen

    Managing director van Fitwinkel

    10x meer e-mailomzet door dataintegratie: de professionaliseringsslag van Fitwinkel.nl

V

  • Veri de Bruin

    Economisch Psychologe & Conversie Specialist

    Zuiver: Van inzicht naar actie; Hoe je een website bouwt waar consumenten wél gek op zijn.

  • Vicky Teeuwisse

    Customer Success Representative

    De race voor de buy-box: hoe werken repricers en hoe kan je ze het beste inzetten?

  • Victor Knaap

    Co-founder & CEO EMEA

    Komt de nieuwe CMO van de e-commerce afdeling?

  • Vincent Romviel

    jurist

    Reviews, cookies en prijzen

  • Vivian Jansen Schoonhoven

    Teamlead Social & E-mail Marketing

    Full funnel Growth Marketing strategie van Aaiko

W

  • Walter Morriën

    Oprichter

    De kracht van herhaling hoe je met een abonnementsmodel (en een een beetje lef) de markt voor koffiecups op zijn kop zet

  • Wiebe Konter

    CEO & Founder

    Hoe Knivesandtools met datagedreven inkopen meer omzet genereerde

  • Willemien Vos

    Manager Digital Marketing & E-commerce

    Shopping Award-winnaar Deleukstetaartenshop.nl: verwen klanten met een headless webshop

  • William Sprakel

    Directeur

    Van Omnichannel als buzzword naar hoe het wel werkt!

Y

  • Yannick Röling

    CCO

    Shopping Award-winnaar Deleukstetaartenshop.nl: verwen klanten met een headless webshop

  • Yannick van der Ven

    SEA Specialist

    Praktijkcase: winstgedreven campagnestrategie in Google Shopping door automatisering en schaalbaarheid voor Voltes.

  • Youri van Prooijen

    E-Commerce Architect

    Duifhuizen case: migratie naar Shopware