A
-
Adri Broos
CEO
Meer omzet met minder artikelen. De relatie tussen omzet en productaanbod.
-
Albert Blom
Lead Data Science
Bijna 100 en nog steeds relevant: Hoe HEMA AI gebruikt om flexibel te blijven in onzekere tijden
-
Alexander Aelberts
directeur
Wat dragen bestelzuilen bij aan het gedrag van de winkelmedewerkers, omzet en klanttevredenheid?
-
Alexander Wijninga
CEO
Een persoonlijke klantenservice chatbot met Cabau lifestyle
-
Alexis Priftis
CEO
Why consumer choice in the checkout leads to better ecommerce business.
-
Alon Ben Joseph
CEO
15 jaar van online pionieren in de luxewereld
-
Andreas Giese
CEO
Verdubbel je Duitse webshop en Amazon omzet
-
Anne van der Weerd
Business Development
Greetz: Meer geld verdienen met assortimentsbeheer
-
Annemarie Buitelaar
CEO Marktplaats & 2dehands.be
Profiteer van de kracht van een miljoenenpubliek
-
Anthony Moonen
Manager operations
Wat dragen bestelzuilen bij aan het gedrag van de winkelmedewerkers, omzet en klanttevredenheid?
-
Anton Kounitsyn
Chief Technology Officer
Adyen | Mantel: Vergeet grenzen tussen kanalen; zet de klant centraal
-
Armand van den Bos
Sales Manager Belgium & France
De 5 geheimen van een succesvol B2B e-commerce project
-
Axel Persoon
Founder
Plantsome: Hoe focus op klant-gemak ons liet groeien van 0 tot 250,000+ planten in 5 jaar tijd.
B
-
Barry D'Arcy
VP of Partners
Reinvention in the face of Brexit: How Functional Nutrition entered a new eCommerce market using Storyblok.
-
Bart de Bruin
Campagnemanager
Hoe Smartphonehoesjes.nl met relevante contactmomenten 200% meer e-mailomzet genereerde
-
Bart Potjes
Business Development & IT
Case Study: How Knives and Tools Nailed their Product Experience with Akeneo
-
Bart Santos
Teamlead Client & Campaign Development
Het meest uitgebreide en interactieve e-mailtemplate van Nederland!
-
Bart Vintcent
CEO
Maximaal rendement behalen als omnichannel retailer; zo doet Planet Happy dat!
-
Bas Hendrix
Directeur Compass Pools Nederland
Meetbaar meer (zwembaden) verkopen met meer tevredenheid dankzij online optimalisatie!
-
Bas Verhoogt
Oprichter
Print-on-demand platform maakt kunst toegankelijk voor iedereen.
-
Bert berkers
Eigenaar
E-franchise, ontdek deze volledig nieuwe strategie voor het online verkopen van producten.
-
Bram Bos
CTO
Internationale groei met focus op schaalbaarheid
C
D
-
Daniel Ruff
CEO
B2B+B2C: Andere functionaliteiten, gedeelde oplossing
-
Danny Dijkzeul
Solution Architect
-
Dennis Akkerman
CEO
Internationale SEO met Bakker.com | Hoe bouw je autoriteit buiten de Nederlandse markt.
-
Dennis Stokman
Mede-oprichter en eigenaar
Online e-commerce strategie in 2022: zo versla jij de concurrentie!
-
Dennis van de Pol
Marketing Manager
Klarna x vanHaren: partnership als strategische basis voor groei
-
Dennis van de Pol
Founder
Bedreigingen omzetten in kansen door Cross Border strategie
-
Desirée Boon
Online Marketeer
Verhoog je omzet uit e-mail marketing met de inzet van een CDP
-
Dex van Hofwegen
Director of Sales EMEA
Hunkemöller accelerates international growth via online platforms
-
Django de Vreng
Owner Ovvis.nl
Scaling your business with an outsourced team? Introducing Team-as-a-service
-
Dries Cuiijpers
Coördinator Digitale Economie
Zorgt goed voor uw klanten. Weet wat mag.
-
Dyon Metselaar
Director
Exponentieel groeien binnen marketplaces
E
-
Egon Kramer
Director Marketing & Sales
The business potential of a market niche
-
Elias van der Linden
Co-Founder & COO
Hoe jij als nieuw merk vertrouwen kan winnen in de abonnements business
-
Ellen de Lange
programmamanager duurzaamheid
Hoe denkt de consument over online winkelen en duurzaamheid?
-
Elske Hesen
Conversie Optimalisatie Consultant
Webshop redesign: voorkom de meest gemaakte fouten.
-
Eric Idema
CEO
Het geheim van slimme marketing en een beetje lef: het ongekende succes van Easytoys
-
Eric Waterschoot
Digitaal strateeg
20% meer offline verkoop door het inzetten van online personalisatie
-
Erik de Kock
Marketing Manager
Blaas jouw funnel nieuw leven in. Met deze 7 stappen verrijk je jouw funnel met personalisatie.
-
Erik de Koning
Ecommerce Manager
20% meer offline verkoop door het inzetten van online personalisatie
F
-
Feiko Bierman
Data Analyst
Data-gedreven werken binnen e-commerce: zo pak je het aan
-
Feyo van der Goes
Sr. Service Designer
Het retourproces op de proef gesteld: Een pilot met PostNL & Returnless.
-
Freek van Lieshout
Product owner
Intersport: De juiste boodschap, op het juiste moment, via het juiste kanaal naar de juiste consument.
G
-
Gayan Teubel
Teamlead Accountmanagement
JBL: van lokale datagedreven inzichten naar wereldwijde omzetgroei
-
Geert Van der Heijden
Senior Digital Marketing Specialist
Meetbaar meer (zwembaden) verkopen met meer tevredenheid dankzij online optimalisatie!
-
Gwenda Miog
E-commerce manager
Binnen 3 jaar van 0 naar 240.000 vloerkleden per jaar.
H
-
Hans Molenaar
Directeur
Digital marketing en sales in Business to Business (B2B) na Covid-19
-
Heidi van Eijk
Founder Reductify
Case: Hoe 1% van het productassortiment bij Travelbags voor 17% van de retouren zorgt
-
Hendrik-Jan Glerum
CEO
Feedback Company, voor als je echt wilt weten hoe het zit!
-
Hidde van der Heide
E-commerce Manager
Gooi je eigen glazen niet in: Libbey's 3 kostbaarste E-commerce lessen
-
Hugo de Bie
Algemeen directeur
Hoe Logistiekconcurrent tot 70% van hun klantcontact automatiseerde met een AI-chatbot.
-
Hugo Eijkelkamp
CEO
Clicks & Bricks, HET model van de toekomst!
I
J
-
Jack Solcer
CRO Strateeg
Zo verkoopt Staatsloterij 50% meer abonnementen door conversie optimalisatie
-
Jairo David Guerrero Vasquez
Founder & Chief Strategy
Scaling your business with an outsourced team? Introducing Team-as-a-service
-
Jan van Werkhoven
Head of Information Management
B2B e-commerce analytics - Data omzetten in een strategie
-
Jan-Willem Harmsen
CEO
Clicks & Bricks, HET model van de toekomst!
-
Jars Schalkx
Teamlead eCommerce
Klarna x vanHaren: partnership als strategische basis voor groei
-
Jasper Stevens
Manager Ondernemers
Hoe je als ondernemer kunt groeien zonder het zelf te doen.
-
Jasper Vierboom
Creative Director
How VICE Insights Inform Our Branded Content
-
Jefta van der Woerd
Senior Sales Executive
Robots en automatisering in het magazijn. Zo is Haarspullen.nl laagdrempelig begonnen
-
Jeremiah Albinus
CEO
Geef je huis wat fonQ: bouwen aan dé online woonboulevard van Nederland en Vlaanderen
-
Jeroen Bonnemaijers
Eigenaar
Van zolderkamer naar marktleider: de driejarige reis van Brandpreventiewinkel
-
Jeroen De Bos
Commercial Director
Mepal: Het internationaal & multichannel uitbouwen van de verkoop met een sterke brand focus.
-
Jeroen Heijsen
Marketing Manager
Maak van je klanten fans en ze gaan voor je aan het werk: de omzet komt vanzelf!
-
Jeroen Terheggen
Director E-Commerce Partnerships
How Shaping New Tomorrow use shipment automation to meet the demands of scaling the entire order flow
-
Jeroen Van Meel
Country & Sales Lead, BeNeLux
-
Jesse Weltevreden
Professor Digital Commerce
De invloed van de Coronapandemie op de (online) retail
-
Job Tasche
Strategic Partnerships
Het online afrekenproces in 2022
-
Joey Buys
Chief BBQ Officer
Hoe we bij BBQ Experience Center 500% zijn gegroeid door een partner te worden van onze klanten
-
Johan Smits
Founder
Een data-based roadtrip bij Traveldeal om de lifetime value te verhogen
-
John Beerens
Founder/CEO
Shopstreaming: een doorbraak in thuiswinkelen
-
John Mouthaan
Head of Digital Marketing & E-Commerce
Hoe een familie brouwerij E-commerce inzet om groei te realiseren
-
Joost Esser
Co-founder
Goodbye "fresh", hello frozen. It's time for Plant B
-
Joost Janssens
Senior Alliance Manager
Van Omnichannel als buzzword naar hoe het wel werkt!
-
Joost Wels
Directeur
HelloChair, Joost Wels neemt je mee in de belangrijkste learnings uit de eerste 20 maanden
-
Jordi Kuijer
Senior Online Marketeer
Multichannel & Internationaal: hoe heeft Fosby, met Channable, de promotie strategie voor Kamera-Express aangepakt?
-
Jorgos Thravalos
Business Developer
Maximaal rendement behalen als omnichannel retailer; zo doet Planet Happy dat!
-
Jorinda de Klerk
Head of PPC
5 onmisbare tips voor een future-proof Google Ads strategie
-
Joris Scheepens
Chief Platform Officer
Dit is de kracht van samenwerken
-
Judith de Rooij
Lead Social Media
Social media & Privacy: 3 tips voor een future proof strategie
-
Jurjen Hallegraeff
Owner
Italië: wees op tijd, de E-commerce markt explodeert. Ontdek nu wat de kansen zijn voor jouw branche!
-
Jurjen Jongejan
Director of Innovation
Dé succesfactoren voor conversie-optimalisatie in de gehele customer journey!
K
-
Kas Seijkens
Advertising Performance Specialist
Het bereiken van optimale zichtbaarheid
-
Kayo Klein Obbink
CEO
Best practices uit de meertalige content strategie van Moma Beauty.
-
Kemal Tas
CEO
Feedback Company, voor als je echt wilt weten hoe het zit!
-
Kemal Tas
CEO
Van marktplaatshandel naar een miljoenenbedrijf
-
Kim de Jong
Demand & supply planner
Hoe houdt Fatboy grip op de supply chain tijdens onzekere tijden
-
Kim Hiemstra
CMO
Hoe jij als nieuw merk vertrouwen kan winnen in de abonnements business
-
Koen Egberts
SEO specialist
-
Koen Kaman
E-commerce manager
Case: Hoe 1% van het productassortiment bij Travelbags voor 17% van de retouren zorgt
L
-
Lara Pap
Marketplace Consultant
De vermarktplaatsing van het e-commercelandschap
-
Larissa Goorhuis Oude Sanderink
Lead Online Marketing
Hoe fonQ 160% ROAS verbetering realiseerde met persuasion en branding in hun dynamische Facebook advertenties
-
Lars Baas
senior manager partnerships
Wat dragen bestelzuilen bij aan het gedrag van de winkelmedewerkers, omzet en klanttevredenheid?
-
Laura Cialdella
Online 3rd Party Channel Manager
Hunkemöller accelerates international growth via online platforms
-
Leila Govers
Sales Consultant
Duurzaamheid en e-commerce: inspirerende voorbeelden om zelf impact te maken
-
Linda van der Mark
Service Marketeer Plug-ins
Hoe gebruik je verzend- en bezorgopties in de PostNL plug-ins?
-
Lucas Bassa
Disciplinehoofd Marketplaces
Exponentieel groeien binnen marketplaces
-
Lucas Bos
Commissielid 'Data, Decisions & Engagement'
Een first-party data strategie als basis voor groei in e-commerce
M
-
Maarten Coumans
Founder
Is het einde van de winkelstraat in zicht?
-
Maarten Maiburg
Head of product
Hoe de grootste uitdagingen in B2B e-commerce getransformeerd kunnen worden in kansen.
-
Maarten van der Gugten
CRO Manager
Zo verkoopt Staatsloterij 50% meer abonnementen door conversie optimalisatie
-
Maikel Thijssen
Eigenaar
Binnen 3 jaar koploper in de branche: Hek de customer journey met SEO, SEA en Social media
-
Marc Koopmans
Senior Digital Marketeer
Hoe Maxiaxi.com van 2 naar 10 miljoen omzet groeide in 5 jaar
-
Marcel Oosterhoff
Eigenaar
Hoe je als ondernemer kunt groeien zonder het zelf te doen.
-
Marco Suurland
Ecommerce Capability Leader
The Beauty of Ecommerce - De online activatie van cosmetica en parfums
-
Margreet Brenkman
Head of Northern Europe
Het online afrekenproces in 2022
-
Marieke van den Hoek
E-mailmarketeer
Hoe Smartphonehoesjes.nl met relevante contactmomenten 200% meer e-mailomzet genereerde
-
Marijn Bulthuis
CEO
Robots en automatisering in het magazijn. Zo is Haarspullen.nl laagdrempelig begonnen
-
Marjet Pels
Customer Success Manager
Multichannel & Internationaal: hoe heeft Fosby, met Channable, de promotie strategie voor Kamera-Express aangepakt?
-
Mark Ligteringen
CEO
Maximaal rendement behalen als omnichannel retailer; zo doet Planet Happy dat!
-
Mark van Hattum
Directeur
Big Data: Dé onderscheidende succesformule voor jouw SEO en SEA strategie
-
Mark van Linden
E-commerce Manager
Trustpilot & Cruyff: Het belang van social proof, marketing-automation, en de kracht van samenwerken
-
Marleen Miltenburg
contentmarketeer
Hoe je door automatisering met beperkt budget exponentiële groei kunt realiseren in de automotive industrie
-
Marloes Nijland
Lead Verzenden via bol.com
Logistiek als marketingtool
-
Martijn van Peer
Commercieel Manager
Succesvol in E-commerce binnen een traditionele B2B omgeving
-
Martin van Kranenburg
Conversie- en neuromarketing spreker
Copywriting & gedragspsychologie voor e-commerce teams
-
Mascha Soors
CCO
Van zolderkamer naar marktleider: de driejarige reis van Brandpreventiewinkel
-
Maurice Beerthuyzen
Director Marketing & Sales
De #1 valkuil bij het opstarten van een Conversie Optimalisatie (CRO) programma
-
Maurice van Son
Customer Success Manager
Hoe fonQ 160% ROAS verbetering realiseerde met persuasion en branding in hun dynamische Facebook advertenties
-
Meera Neering
Specialist e-mail & social media marketing
Het meest uitgebreide en interactieve e-mailtemplate van Nederland!
-
Mei Ling Tan
CEO
Verhoog klantloyaliteit met online personal shopping
N
-
Nam Nguyen
CEO
7 Tips & tricks om succesvol te verkopen op Amazon
-
Naud Frese
Head of E-Commerce Logistics Europe
E-Commerce Logistiek als onderdeel van de totale supply chain – van de fabriek tot de voordeur.
-
Nelis van de Wiel
Head of Sales
Het retourproces op de proef gesteld: Een pilot met PostNL & Returnless.
-
Nelis van de Wiel
Head of sales / partnerships
Case: Hoe 1% van het productassortiment bij Travelbags voor 17% van de retouren zorgt
-
Nick Vemeulen
E-commerce Manager
4 experts aan het woord over hoe (merk)fabrikanten omgaan met kanaalconflicten
-
Nick Vieberink
Manager Marketing & Digital
Bouwmaat, de route naar een omnichannel B2B retailer
-
Niels Meijssen
Co-founder & CEO
Moonback - Van LinkedIn-bericht naar eerlijke boekingssite in 12 maanden
-
Niko Saris
E-commerce & Business development manager
Hoe 3D klantervaring de verkoop van een aanhangwagenbedrijf transformeert
O
-
Okko Huisman
CEO
4 experts aan het woord over hoe (merk)fabrikanten omgaan met kanaalconflicten
-
Olaf Bussink
Owner
Italië: wees op tijd, de E-commerce markt explodeert. Ontdek nu wat de kansen zijn voor jouw branche!
-
Olivier Muller
CEO
Stieglitz & Returnista: hoe je waarde creeert in je retourproces
P
-
Pernilla Slaghekke
E-reputation specialist
Trustpilot & Cruyff: Het belang van social proof, marketing-automation, en de kracht van samenwerken
-
Peter Kup
Sales Manager
Hoe 3D klantervaring de verkoop van een aanhangwagenbedrijf transformeert
-
Peter Nederstigt
E-commerce manager
Verhoog je omzet uit e-mail marketing met de inzet van een CDP
-
Petra van den Hoogen
Senior Ecommerce Manager
4 experts aan het woord over hoe (merk)fabrikanten omgaan met kanaalconflicten
-
Pieter Schalk
Director of Sales Innovation Continental Europe
R
-
Remco Zuidbroek
Online marketing strateeg
Binnen 3 jaar koploper in de branche: Hek de customer journey met SEO, SEA en Social media
-
René Van Steen
SEO specialist
Online e-commerce strategie in 2022: zo versla jij de concurrentie!
-
Rens Drost
Marketing & E-commerce manager
Bouwen aan de toekomst van het web. Wat is de beste omnichannel strategie?
-
Rian Faaij
Directeur
Voor welke uitdagingen staat een online versplatform?
-
Rick Zuidbroek
Online marketing strateeg
Binnen 3 jaar koploper in de branche: Hek de customer journey met SEO, SEA en Social media
-
Rik Harmsen van der Vliet
Sales Director
Return on Investment op product informatie management (PIM), hoe doen State of Art en L-Kasius dit?
-
Rik van den Wijngaard
Founder
Een data-based roadtrip bij Traveldeal om de lifetime value te verhogen
-
Rob Hoitink
Product Owner iDEAL
iDEAL vernieuwt! Leer hoe ook jij profiteert van de uitbreidingen!
-
Rob van den Dool
Founder & CEO
Duurzame e-commerce als bedrijfsstrategie
-
Robbert de Smit
E-Commerce specialist
Duifhuizen case: migratie naar Shopware
-
Robert van Hunsel
CEO
Reinvention in the face of Brexit: How Functional Nutrition entered a new eCommerce market using Storyblok.
-
Roderick Muller
CEO
Stieglitz & Returnista: hoe je waarde creeert in je retourproces
-
Roeland Donker
Country Manager
Twee jaar Amazon.nl: over lokale relevantie en kansen
-
Rogier Anink
Product Owner Ecommerce
Trustpilot & Cruyff: Het belang van social proof, marketing-automation, en de kracht van samenwerken
-
Rogier Goed
Managing Partner
VERF.NL – Waarom replatformen als alles goed gaat?
-
Roos Praamstra
Senior Marketeer
Zo verleid je de klant op elk touchpoint in de customer journey met neuromarketing, psychologie en de marketingmix
-
Ruben van Olst
Supply chain manager
Greetz: Meer geld verdienen met assortimentsbeheer
S
-
Sadik Cevik
General Manager Netherlands
Hoe Gorillas met het nieuwe fenomeen ‘flitsbezorging’ de boodschappen markt voorgoed verandert
-
Sally Bakker
Web Optimization Lead
JBL: van lokale datagedreven inzichten naar wereldwijde omzetgroei
-
Sam Engel
Directeur
10x meer e-mailomzet door dataintegratie: de professionaliseringsslag van Fitwinkel.nl
-
Sander Berlinski
Strategy Lead
Disruption playbook: volg deze stappen voor een exponentieel groeiplan.
-
Sander Lems
Digital Marketing Strateeg & E-commerce Manager a.i.
Datagedreven assortiments-optimalisatie: zo realiseer je een hogere conversie en omzet
-
Sarah de Boer
Commercial Director
How VICE Insights Inform Our Branded Content
-
Shari Jalimsing
Senior SEO specialist
Hoe je door automatisering met beperkt budget exponentiële groei kunt realiseren in de automotive industrie
-
Simon Kikken
Online Business Manager
Adyen | Mantel: Vergeet grenzen tussen kanalen; zet de klant centraal
-
Stefan van Opstal
CEO
Hoe de grootste uitdagingen in B2B e-commerce getransformeerd kunnen worden in kansen.
-
Stephan Bosman
Head of E-Commerce & Omnichannel
Stormachtige marktontwikkelingen in online-boodschappen en de rol van PLUS
-
Stephanie Kuijstermans
COO
Print-on-demand platform maakt kunst toegankelijk voor iedereen.
-
Stevanija Zecevic
Founder
Exposure for free? Hoe pas je storytelling succesvol toe.
-
Stijn Bergmans
Head of SEO & Innovatie
Lokale SEO: succesvolle tips om lokale zichtbaarheid in Google te maximaliseren
-
Suzanne Koopman
Business Developer
Best practices uit de meertalige content strategie van Moma Beauty.
-
Suzanne Smal
Eigenaar
B2B+B2C: Andere functionaliteiten, gedeelde oplossing
-
Sven van Laar
Algemeen directeur
Hoe Maxiaxi.com van 2 naar 10 miljoen omzet groeide in 5 jaar
T
-
Thomas Bunnik
CEO
Vaker snoepen van tweedehands design interieur met Whoppah
-
Tim Geerdinck
Solution Architect
20% meer offline verkoop door het inzetten van online personalisatie
-
Tim Hoefnagel
Founder & Managing Director
Blaas jouw funnel nieuw leven in. Met deze 7 stappen verrijk je jouw funnel met personalisatie.
-
Tim Schouten
Customer Success Manager
-
Tim Zuidgeest
Mede-oprichter Unravel Research
Zo verleid je de klant op elk touchpoint in de customer journey met neuromarketing, psychologie en de marketingmix
-
Timo Immerzeel
Online Marketeer
Hoe Intertruck in een conventionele b2b markt toch e-commerce successen behaalt.
-
Tommy Arnts
Digital marketeer
Een persoonlijke klantenservice chatbot met Cabau lifestyle
-
Tony Majidi
Sales Director
Case Study: How Knives and Tools Nailed their Product Experience with Akeneo
-
Twan van Essen
Managing director van Fitwinkel
10x meer e-mailomzet door dataintegratie: de professionaliseringsslag van Fitwinkel.nl
V
W
-
Walter Morriën
Oprichter
De kracht van herhaling hoe je met een abonnementsmodel (en een een beetje lef) de markt voor koffiecups op zijn kop zet
-
Willemien Vos
Manager Digital Marketing & E-commerce
Hoe ‘verwen’ je jouw klanten met een headless webshop?
-
William Sprakel
Directeur
Van Omnichannel als buzzword naar hoe het wel werkt!