Groeien met e-mailmarketing binnen Corendon Hotels & Resorts

THU 14:00 - 14:30

Lecture hall 8

Copernica Marketing Software

Na de verkoop van Corendon Touroperator ligt bij Corendon Hotels & Resorts de focus nu op het uitbreiden van de hotelketen. Het doel: groeien van 10.000 bedden naar 30.000 bedden in 3 jaar. De inzet van e-mailmarketing zal hieraan bijdragen. In deze presentatie vertelt Martin over de opzet van e-mailmarketing binnen Corendon Hotels & Resorts.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door Copernica.

  • Theme
    Marketing automation & email

    Marketing automation en e-mail zijn in de afgelopen jaren met elkaar vergroeid geraakt. Hierbij bestaat marketing automation uit het creëren contactmomenten tussen jou en de klant waarbij automatisch relevante content wordt gestuurd met als doel de lead conversie te verhogen. E-mail marketing is daar met der jaren onderdeel van geworden. Het gaat hier om de combinatie tussen dynamische e-mails als onderdeel van marketing automation ten behoeve van een verhoogde conversieratio.