Data en psychologie: zo verdubbel je je conversie op mobiel!

WED 13:15 - 13:45

This is a 2018 presentation

Je bent ervan overtuigd dat jouw mobiele webshop de beste is. Maar hoe overtuig je jouw bezoekers hiervan met ‘slechts’ wat beeld en tekst op zo’n klein scherm? Het antwoord op deze vraag ligt in de principes vanuit de consumentenpsychologie. Deze principes zijn gebaseerd op vele psychologische onderzoeken om bezoekers (online) te overtuigen. Waarom deze verleidingstechnieken zo goed werken en hoe jij ze kunt toepassen op je eigen mobiele webshop,  legt Jurjen Jongejan aan de hand van heel veel praktijkvoorbeelden je haarfijn uit. Deze presentatie van Jurjen werd vorig jaar door bezoekers van de WebWinkel Vakdagen als beste beoordeeld. Daarom verlaat je gegarandeerd de zaal vol inspiratie en concrete ideeën om je mobiele conversie te verdubbelen!

LET OP: De inhoud van deze presentatie wordt achteraf niet online gedeeld en is exclusief voor u als bezoeker.

  • Theme
    Conversie

    Het trekken van veel bezoekers naar een website of webshop is één aspect van online zakendoen. Deze bezoekers iets laten kopen of een dienst laten afnemen is een minstens even belangrijk aspect. In de huidige online wereld is de conversieratio van veel ondernemingen nog té laag. Een groot voordeel van de Webwinkel Vakdagen is dat het thema Conversie overloopt van de goede voorbeelden van hoe het wel moet.