Data en psychologie: zo verdubbel je je conversie op mobiel!

WOE 13:15 - 13:45

Dit is een presentatie van 2018

Je bent ervan overtuigd dat jouw mobiele webshop de beste is. Maar hoe overtuig je jouw bezoekers hiervan met ‘slechts’ wat beeld en tekst op zo’n klein scherm? Het antwoord op deze vraag ligt in de principes vanuit de consumentenpsychologie. Deze principes zijn gebaseerd op vele psychologische onderzoeken om bezoekers (online) te overtuigen. Waarom deze verleidingstechnieken zo goed werken en hoe jij ze kunt toepassen op je eigen mobiele webshop,  legt Jurjen Jongejan aan de hand van heel veel praktijkvoorbeelden je haarfijn uit. Deze presentatie van Jurjen werd vorig jaar door bezoekers van de WebWinkel Vakdagen als beste beoordeeld. Daarom verlaat je gegarandeerd de zaal vol inspiratie en concrete ideeën om je mobiele conversie te verdubbelen!

LET OP: De inhoud van deze presentatie wordt achteraf niet online gedeeld en is exclusief voor u als bezoeker.

  • Thema
    Conversion Optimisation

    Veel bezoekers naar een online platform trekken is goed, maar het is misschien nog wel belangrijker om succesvol te zijn op het aspect conversie. Online winkels lopen op het gebied van conversie nog achter op de traditionele winkels. Er is dus nog winst te behalen, maar uiteraard gelden er wel een paar spelregels. Dat is waar de themasessie Conversion Optimisation tijdens de Webwinkel Vakdagen om draait. Wilt u weten op welke vlakken uw business kan verbeteren, zoekt u inspiratie voor toekomstige ontwikkelingen, neem dan deel aan de themasessie.