Waarom er niet een e-mail lifecycle bestaat, maar wel 100

WED 15:30 - 16:00

Lecture hall 1

Iedere reis is anders, en iedere reiziger heeft andere wensen en behoeften. Maar tijdens iedere reis zijn er altijd een paar momenten die voor iedereen hetzelfde zijn. Voor die momenten ontvang je een lifecycle die wij continu optimaliseren. Maar waar bestaat een lifecycle bij Schiphol uit? En hoe richt je een lifecycle in? En belangrijker nog, hoe houd je een lifecycle persoonlijk en relevant voor iedere reiziger?

In 30 minuten is het AAN! Ik laat je zien hoe we bij Schiphol dagelijks duizenden reizigers benaderen met een heel persoonlijk kanaal. Een unieke kijk achter de schermen waar we aan hebben gewerkt, maar vooral ook waar we op dit moment aan werken. Met dagelijkse iteraties optimaliseren we continu onze e-mailmarketing om jouw reis zo soepel mogelijk voor te bereiden.

  • Theme
    Customer Journey

    Elke consument wil op maat worden bediend. Het is heel eenvoudig: dat is op dit moment gewoon mogelijk. Ondernemingen die weten hoe ze moeten inspelen op de customer journey van klanten, zullen dat terugzien in hun resultaten. Toch is er best een overlap te vinden in een op het oog unieke boodschap aan een klant. Het thema Customer Journey tijdens de WWV staat in het teken van het geven van tips en inzicht in de beschikbare mogelijkheden.