Leer hoe jij net als Certina neurowetenschap en profiling gebruikt voor een betere conversie en customer experience

TUE 10:30 - 11:00

Lecture hall 9

Stel je voor. Je wil een nieuw horloge goed lanceren. En dan wordt je horloge niet alleen gelanceerd maar vind een volledig nieuwe doelgroep? Certina schakelde experts over het brein en gedrag in en kwam tot onvoorstelbaar betere resultaten.

Exclusief
Tijdens deze lezing vindt er live een experiment plaats die jou laat zien hoe je beslissingen neemt. Mis het niet!

Je leert in deze lezing:

Aan de hand van de case van certina leren Martijn en Tom je:

- Hoe werkt je brein en maak je beslissingen tijdens het kopen op een webshop
- Wat is het verschil tussen emoties, gevoelen en associaties
- Hoe herken je een andere doelgroep op je website
- Welke emoties wil je gebruiken tijdens je branding en activatie

En vooral:
Hoe kan jij met minimale inspanning al een betere conversie en klantbeleving krijgen door gebruik van deze brein technieken!

We kijken er naar uit om jou te ontmoeten in de zaal. Zien we je daar?

Groetjes,

Tom en Martijn