Hoe word je een Insight Driven Webshop?

THU 13:15 - 13:45

Lecture hall 2

Ken jij de ideale product mix voor jouw webshop? Welke specifieke klantgroepen naar jouw webshop komen? En heb jij inzicht in het effect van jouw marketing uitgaves? Nee? Kom dan langs en word een Insight Driven Webshop.

Insight Driven Webshops halen waardevolle inzichten uit hun data, om zo nóg meer waarde te kunnen genereren. Het Insight Driven Organisation model van Deloitte helpt organisaties om hiervoor de juist randvoorwaarden in te richten. Het model gebruikt vijf dimensies; Strategie, Mensen, Processen, Data en Technologie. Groeien langs deze vijf dimensies zorgt ervoor dat de meest waardevolle inzichten uit data worden gehaald en worden omgezet in acties, om zo de klanttevredenheid of webshopprestaties te verhogen.

Wil je ook weten hoe jij stappen kunt maken naar een Insight Driven Webshop? Tiuri vertelt je de do's en dont's en stelt je in staat om de randvoorwaarden te scheppen om zo nóg meer waarde uit je data te halen.