Hoe Dille & Kamille een inspirerend merk is geworden en zal blijven. Offline én online.

THU 14:00 - 14:45

Lecture hall 4

In een jaar dat fysieke retail het niet makkelijk heeft, opende Dille & Kamille met succes winkels in Eindhoven, Tilburg, Den Bosch en Amsterdam.
Overal is de inrichting weer anders, maar toch herkenbaar aan de geur, het tijdloze assortiment en de klassieke muziek.
Dit succes is te danken aan het sterke merk dat Dille & Kamille is. Al jaren wordt het gekroond tot één van de meest inspirerende merken van Nederland.
Maar hoe zorg je ervoor dat je als merk relevant, onderscheidend en geloofwaardig blijft? Hoe vertaal je geur, muziek en "een beetje rondsnuffelen" naar online?
Een verhaal over een sterke missie, een merk bouwen, online inspiratie en Green in plaats van Black Friday.
www.dille-kamille.com

  • Theme
    Content & Branding

    Content en branding zijn twee concepten die elkaar aanvullen. Content is waardevol zijn bij het opbouwen of uitbreiden van naamsbekendheid. Andersom bereikt content afkomstig van een bekend merk meer mensen. Steeds meer bedrijven voegen daarom content toe aan hun branding strategie.