Hoe Blendle uit het niets uitgroeide tot een succesvolle startup

WED 14:45 - 15:15

Lecture hall 4

Jarenlang ploeterde Marten Blankesteijn (toen begin 20) met een idee waar niemand aan meewilde doen of geld in wilde steken. Even later was er opeens een prijswinnend merk met meer dan een miljoen klanten en miljoeneninvesteringen van onder meer The New York Times. Hoe kreeg-ie dat voor elkaar? En hoe zet Blendle big data in om te blijven groeien?

  • Theme
    Big Data

    Een onderneming of organisatie die weet hoe ze om moet gaan met big data, maakt ook de weg vrij naar succes. Een strategie bij het starten met big data is wel een noodzaak. Elke onderneming wil profiteren van gegevens die al beschikbaar zijn maar nog verstopt zitten in een systeem. Hetzelfde geldt voor data die consumenten achterlaten. Maar waarop moet je als organisatie nu letten als je aan de slag gaat met data? Het is een van de vragen die passeren tijdens de themasessie big data.