“Een omnichannel klantervaring: hoe realiseer ik dit?”

WED 14:45 - 15:15

This is a 2018 presentation

Klanten bepalen tegenwoordig zelf waar en wanneer zij een product aanschaffen. Hierbij verwachten zij, qua beleving, geen verschil per verkoopkanaal. Het bieden van een ‘omnichannel klantervaring’ is dus essentieel! Maar... hoe realiseer je dit? Waar begin je? Hoe kun je deze - vaak menselijke - transformatie in gang zetten?

  • Theme
    Customer Experience

    Een tevreden klant zal sneller terugkomen. Maar hoe pak je als organisatie het zo belangrijke aspect customer experience slim aan? Ondernemers dwepen met de woorden, maar weten niet altijd hoe ze er de beste invulling aan kunnen geven. Het bieden van een perfecte klantervaring is niet eenvoudig, wel is er een paar belangrijke aspecten dat altijd terugkomt. Laat u bijpraten over de laatste stand van zaken en doe inspiratie op aan de hand van voorbeelden tijdens de themasessie customer experience op de Webwinkel Vakdagen.