Denken in kansen: Hoe Neleman wijn onderscheid wil maken in zijn e-commerce business met Shopware.

WED 15:30 - 16:00

Lecture hall 9

shopware AG

Neleman ziet grote uitdagingen in de markt van e-commerce, maar ook kansen om zich te onderscheiden in deze markt!
Neleman heeft voor Shopware gekozen, omdat Shopware een inspirerende B2C kant heeft en dit gecombineerd kan worden met typische B2B.
Wij hebben een duidelijke keuze gemaakt om niet langer het gevecht aan te gaan op prijs maar op beleving. Dit houdt onder meer in: 

  • we maken alle content op maat
  • we maken en plaatsen video's, foto's, recepten etc.
  • we werken met jonge designers uit de hele wereld
  • we vertellen verhalen

De shoppingworlds van Shopware kunnen we hiervoor optimaal inzetten.
Daarnaast is het belangrijk voor Neleman Organic Wine om een platform te gebruiken dat we in meer landen kunnen inzetten; Neleman exporteert wijn naar diverse landen wereldwijd.

Wie niet groot is is wendbaar en heeft focus en aandacht voor wat hij doet, dat is precies wat Neleman kan neerzetten tegenover grote bedrijven die alsmaar groter worden.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door Shopware AG.

  • Theme
    Customer Experience

    Customer experience is één van de toverwoorden van online verkoop, daarover is iedereen het wel eens. Maar hoe bereik je klanten effectief en hoe hou je ze tevreden? De diversiteit die soms nodig is om klanten goed te bedienen is enorm. De reeks presentaties binnen het thema Customer Experience is even divers. Van bedrijven die volledig online actief zijn tot organisaties in de zorgsector die voor een omslag staan.