Webwinkel Vakdagen 2025
Webwinkel Vakdagen 2025 zit erop, en wat een editie was het! Met ruim 12.000 bezoekers (12.140 om precies te zijn) en een beursvloer vol indrukwekkende stands, was het weer dé ontmoetingsplek voor e-commerce professionals waar zij naar hartelust konden shoppen voor concrete inzichten en inspiratie.
Exposanten pakten groots uit en ook het inhoudelijke programma was om door een ringetje te halen. Met maar liefst 200+ lezingen en tien keynotes van topmerken als Google, IKEA, Kruidvat en XXL Nutrition was er voor iedere tak uit de branche iets te vinden. Met Marlene ten Ham en Ronnie Overgoor als enthousiaste dagvoorzitters zat de sfeer er meteen goed in.
Wil je nagenieten van deze succesvolle editie? Bekijk dan de foto’s, verslagen en natuurlijk de aftermovie!
Webwinkel Vakdagen 2025
Webwinkel Vakdagen 2025 zit erop, en wat een editie was het! Met ruim 12.000 bezoekers (12.140 om precies te zijn) en een beursvloer vol indrukwekkende stands, was het weer dé ontmoetingsplek voor e-commerce professionals waar zij naar hartelust konden shoppen voor concrete inzichten en inspiratie.
Exposanten pakten groots uit en ook het inhoudelijke programma was om door een ringetje te halen. Met maar liefst 200+ lezingen en tien keynotes van topmerken als Google, IKEA, Kruidvat en XXL Nutrition was er voor iedere tak uit de branche iets te vinden. Met Marlene ten Ham en Ronnie Overgoor als enthousiaste dagvoorzitters zat de sfeer er meteen goed in.
Wil je nagenieten van deze succesvolle editie? Bekijk dan de foto’s, verslagen en natuurlijk de aftermovie!
Webwinkel Vakdagen 2025
Webwinkel Vakdagen 2025 zit erop, en wat een editie was het! Met ruim 12.000 bezoekers (12.140 om precies te zijn) en een beursvloer vol indrukwekkende stands, was het weer dé ontmoetingsplek voor e-commerce professionals waar zij naar hartelust konden shoppen voor concrete inzichten en inspiratie.
Exposanten pakten groots uit en ook het inhoudelijke programma was om door een ringetje te halen. Met maar liefst 200+ lezingen en tien keynotes van topmerken als Google, IKEA, Kruidvat en XXL Nutrition was er voor iedere tak uit de branche iets te vinden. Met Marlene ten Ham en Ronnie Overgoor als enthousiaste dagvoorzitters zat de sfeer er meteen goed in.
Wil je nagenieten van deze succesvolle editie? Bekijk dan de foto’s, verslagen en natuurlijk de aftermovie!
Webwinkel Vakdagen 2025
Webwinkel Vakdagen 2025 zit erop, en wat een editie was het! Met ruim 12.000 bezoekers (12.140 om precies te zijn) en een beursvloer vol indrukwekkende stands, was het weer dé ontmoetingsplek voor e-commerce professionals waar zij naar hartelust konden shoppen voor concrete inzichten en inspiratie.
Exposanten pakten groots uit en ook het inhoudelijke programma was om door een ringetje te halen. Met maar liefst 200+ lezingen en tien keynotes van topmerken als Google, IKEA, Kruidvat en XXL Nutrition was er voor iedere tak uit de branche iets te vinden. Met Marlene ten Ham en Ronnie Overgoor als enthousiaste dagvoorzitters zat de sfeer er meteen goed in.
Wil je nagenieten van deze succesvolle editie? Bekijk dan de foto’s, verslagen en natuurlijk de aftermovie!
Webwinkel Vakdagen 2025
Webwinkel Vakdagen 2025 zit erop, en wat een editie was het! Met ruim 12.000 bezoekers (12.140 om precies te zijn) en een beursvloer vol indrukwekkende stands, was het weer dé ontmoetingsplek voor e-commerce professionals waar zij naar hartelust konden shoppen voor concrete inzichten en inspiratie.
Exposanten pakten groots uit en ook het inhoudelijke programma was om door een ringetje te halen. Met maar liefst 200+ lezingen en tien keynotes van topmerken als Google, IKEA, Kruidvat en XXL Nutrition was er voor iedere tak uit de branche iets te vinden. Met Marlene ten Ham en Ronnie Overgoor als enthousiaste dagvoorzitters zat de sfeer er meteen goed in.
Wil je nagenieten van deze succesvolle editie? Bekijk dan de foto’s, verslagen en natuurlijk de aftermovie!
Waar ga je heen voor bakken inspiratie?
Met meer dan 200 lezingen verdeeld over 11 zalen, een keynote en 2 rondetafelzalen, was er tijdens WWV geen gebrek aan inhoudelijke inspiratie. Van marketingstrategie tot distributie, sprekers gaven een eerlijk kijkje in hun dagelijkse praktijk, inclusief successen én obstakels.
Zo vertelde De Bonte Koe hoe zij omgingen met virale groei, en trok Marleen Smit van Google een recordaantal van 808 bezoekers met haar sessie over AI. Andere recordsessies kwamen van HEMA ‘de hipste bejaarde in retail’, vraaghetdebelg.nl over succesvol verkopen in België, en Martin van Kranenburg, die liet zien hoe je je eigen GPT bouwt.
Actie op de beursvloer
Saai? Geen seconde. De beursvloer van WWV was één grote belevenis voor e-commerceprofessionals. Ruim 270 exposanten stonden klaar met advies, demo’s en slimme oplossingen. Én ze bedachten creatieve manieren om je aandacht te trekken.
Zo kon je meedoen aan een wielerrace bij PostNL, knuffelen met de ING-leeuw, of meedoen aan het heuse muisklik-EK bij Happy Horizon (topscore: 186 klikken in 15 seconden!). Tussendoor was er magie bij inQdo, stroopwafels op iedere hoek en natuurlijk koffie, heel véél koffie.
En alsof dat nog niet genoeg was, kon je jezelf letterlijk laten rondrijden in een winkelkar van PostNL. Als een VIP-pakketje. Dankzij de thematours vond je bovendien snel je weg naar de juiste oplossingen. Kortom: energie, beleving en inspiratie op elke vierkante meter.
'Geen revolutie, maar evolutie' Kruidvat is al 50 jaar uitblinker in consistentie
Ronald van den Berg,
Online business director Kruidvat & Trekpleister
Een loyaliteitsprogramma om je vingers bij af te likken, een gloednieuwe marketplace én een enorm e-fulfilment center in Ede. Kruidvat klanten kunnen al sinds 1975 bij de fysieke winkels van de voordeeldrogist terecht voor bijvoorbeeld zelfzorgproducten, maar intussen werkt Kruidvat eveneens hard aan een toekomstgerichte O+O-strategie (Offline plus Online). En met succes: met meer dan 4,5 miljoen online members en stijgende verkopen lijkt niets het succes van nog eens 50 jaar Kruidvat in de weg te staan...
Webwinkel Vakdagen in beeld
Onze fotografe liep twee dagen lang heel wat kilometers over de beursvloer (ruim 32.000 stappen) om de sfeer van de Webwinkel Vakdagen vast te leggen. Het resultaat? Een flinke berg foto's vol energie, inspiratie en mooie momenten. We hebben de leukste en allermooiste beelden voor je verzameld.
“We zijn hier om te netwerken en onze business te laten groeien. En dat lukt goed: we hebben al veel interessante mensen gesproken en zijn geïnspireerd door een sterke keynote van Kamera Express.”
Rayan Autar & Surendly Carolina
Zandarix
“Wij zijn inmiddels voor het derde jaar op rij aanwezig op de beurs. We komen hier vooral om inspiratie op te doen die we direct kunnen toepassen in ons werk. Zelf werken we op de marketingafdeling, maar ook onze collega’s van IT zijn hier vandaag aanwezig.”
Vincent van Bergen & Daan van Hulst & Ramon Boom
4Bleu
Koptelefoon op en gáán!
Thematours groot succes
Na een jaar van afwezigheid waren ze er weer: de thematours op de Webwinkel Vakdagen! Gewapend met een koptelefoon en een flinke dosis nieuwsgierigheid trokken de bezoekers langs een selectie inspirerende exposanten.
Lees terug: Deze inspiratiebronnen waren aanwezig tijdens WWV
Dutchies: ‘Heb je een droom? Ga er gewoon voor!’
Anne de Korte | Happy Owner | Dutchies
Shopware’s visie tijdens de Webwinkel Vakdagen: hoe AI de sector verandert
Alexey Pronin | General Manager EMEA | Shopware
De Bonte Koe: 'Yes! We gaan viraal' van ambacht naar algoritme
Amy Klein | Chocolate Executive | De Bonte Koe
Save the date
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven