Experts aan het woord
in podcasts:
Op weg naar 20 miljoen
Hoe zorg je ervoor dat jouw online onderneming afstevent op (blijvend) online succes? In de podcast Op weg naar 20 miljoen schuiven digital commerce experts
en ondernemers aan die hun vakkennis over digitale groei delen.
In deze nieuwe afleveringen lichten diverse sprekers en exposanten van de Webwinkel Vakdagen 2025 hun waardevolle inzichten en ervaringen toe. Luister je mee?
#16 Competitieve voordelen behalen met Goole Shopping Ads | Wouter Veenboer, Product Hero
NEW | WWV25
Niks is zo uitdagend voor e-commerce ondernemers als opvallen in Google Shopping. In de nieuwste aflevering van Op Weg naar 20 Miljoen deelt Wouter Veenboer, CEO van Producthero, hoe je met zijn 'labelizer methode' meer controle krijgt over je campagnes. Ontdek hoe je je budget slim inzet, je relevantie vergroot en je concurrentiepositie versterkt.
#6 Influencer Marketing | Joost Hultink, Wildridecarrier
WWV24
Een effectieve marketingstrategie vinden is essentieel voor groei. In deze aflevering krijg je perspectieven op het gebied van online bereik en conversie, want Joost Hultink van Wildricecarrier.com neemt je mee in hoe strategische influencer samenwerkingen zijn nicheproduct omtoverde tot internationaal succes. Ontdek de voordelen van authentieke engagament rondom je product.
#5 Van 5 naar 10 miljoen | Nabil Oualkaid, Budgetisolatie
WWV24
De overgang van operationele naar strategische taken kan voelen als een balanceeract. Nabil van Budgetisolatieshop.nl deelt hoe hij de groei managed door cruciale besluitvormingsprocessen uit handen te geven. Hij bespreekt ook de stap naar het inhuren van een manager op het juiste moment, wat als katalysator dient voor verdere expansie.
#4 Klantdata | Mark van den Berg, Spotler
WWV24
Niks is zo vervelend als marketeer dat je een e-mail verstuurd of een personalisatie toont waarin je aangeeft "Wellicht is dit een interessant product voor jou" terwijl de klant net een bestelling van dit product heeft gedaan. Mark vertelt hoe Spotler Group een marketingsuite aan het bouwen is, die de data van alle systemen vastlegt in een centrale databron, het CDP (Customer data platform).
#3 Productdatakwaliteit | Tomas Hesseling, Ergonode
WWV24
Slechte productdata leidt tot retouren, verminderde conversies en hoge kosten. In deze aflevering legt Country Director Benelux bij Ergonode, Tomas Hesseling, uit hoe je de juiste evaluatiecriteria voor jouw business ontdekt en deze problemen tackelt m.b.v een PIM-systeem.
#2 Klantretentie | Bas Grund & Barend den Heijer, Sapje
WWV24
Veel e-commercebedrijven worstelen met de vraag hoe zij hun klanten kunnen behouden na die eerste aankoop. In deze aflevering delen Bas Grund en Barend den Heijer van Sapje hun ervaringen op het gebied van klantretentie binnen een markt waarin de klant steeds bewuster kiest.
#1 Duurzame groei | Evert Hemelaar, SCAYLE
WWV24
Kleine retailers staan voor de taak om zich te onderscheiden in een zee van webshops, terwijl ze ook hun systemen schaalbaar moeten houden. Dit is precies wat Evert Hemelaar, Country Manager Benelux bij SCAYLE, met ons zal bespreken. Samen duiken we in het thema 'Duurzame groei'.
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven