Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Exposant worden
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Exposant worden Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Exposant worden

Experts aan het woord
in podcasts:

Op weg naar 20 miljoen

Podcasts beluisteren

Hoe zorg je ervoor dat jouw online onderneming afstevent op (blijvend) online succes? In de podcast Op weg naar 20 miljoen schuiven digital commerce experts 
en ondernemers aan die hun vakkennis over digitale groei delen.

In deze nieuwe afleveringen lichten diverse sprekers en exposanten van de Webwinkel Vakdagen 2025 hun waardevolle inzichten en ervaringen toe. Luister je mee?

#29 Data strategieën voor duurzame e-commerce groei | Yalmar Mekelenkamp, Toeleveringonline.nl

WWV25

Wat ooit begon als een start-up is inmiddels in zeven jaar tijd uitgegroeid tot een speler met 50 miljoen euro omzet. Yalmar Mekelenkamp, Chief Data Officer bij Toeleveringonline.nl, deelt in deze aflevering hoe data een cruciale rol speelt in de duurzame groei van het bedrijf. Van klantretentie tot optimalisatie: data wordt in alle lagen van de organisatie ingezet.

Aflevering beluisteren
#28 Klantgerichtheid en klantenbinding in e-commerce | Désiree Laureijssen, Studio Anneloes

NEW | WWV25

Hoe realiseer je een exclusieve klantervaring zonder gebruik te maken van kortingen en prijsverlagingen? In deze aflevering vertelt Désiree Laureijssen, lead e-commerce B2C-stores bij Studio Anneloes, over hun innovatieve aanpak en klantgerichte strategie waarbij de klant centraal staat. Studio Anneloes is een toonaangevend Nederlands kledingmerk waarbij duurzame en tijdloze collecties centraal staan. Welke uitdagingen komen er kijken bij het centraal stellen van de klant?

Aflevering beluisteren
#27 Kansen zien in andermans e-commerce problemen | Daan Engelen, 95percent.nl

NEW | WWV25

Hoe kun je als e-commerce ondernemer duurzaamheid kunnen integreren in je bedrijfsmodel? Of worstel je met hoe je kunt omgaan met retourproducten? In deze aflevering deelt Daan, mede-oprichting van 95percent.nl, hoe hij een succesvol bedrijf heeft opgebouwd door retourschoenen van grote retailers op te komen, te repareren en met flinke kortingen online te verkopen. Je leert over de uitdagingen en kansen in dit unieke businessmodel, van logistiek tot marketing.

Aflevering beluisteren
#26 Advies voor bol.com verkopers: Private labbels gebruiken en koopblokken veroveren | Lars Hurkmans, Marktmentor

NEW | WWV25

Hoe blijf je winstgevend op bol.com, waar de concurrentie steeds groter wordt? In deze aflevering deelt Lars Hurkmans, medeoprichter van Marktmentor, zijn inzichten in het ontwikkelen van effectieve verkoopstrategieën voor bol.com-verkopers. Leer hoe je marktonderzoek effectief inzet, prijsstrategieën optimaliseert en je advertenties slim gebruikt om je producten beter zichtbaar te maken. Lars biedt praktische tips voor zowel private label als bulkverkopers en legt uit hoe je je kunt onderscheiden op de drukke marktplaats van bol.com.

Aflevering beluisteren
#25 Kostenbewustzijn en focus voor duurzame e-commerce groei | René van der Zel, XXL Nutrition

NEW | WWV25

Hoe behoud je focus en controle bij snelle bedrijfsgroei? In deze aflevering deelt René van der Zel, oprichter van XXL Nutrition, zijn strategieën voor duurzame e-commerce groei. Met een omzet van 80 miljoen euro en een sterke positie in de sportvoedingsmarkt, deelt René zijn aanpak voor balans tussen ambitie en efficiëntie. Ontdek hoe je interne processen en externe expertise combineert, een kostenbewuste mindset ontwikkelt en strategische investeringen doet die waarde toevoegen. 

Aflevering beluisteren
#24 Het versterken van je premium merkbeleving online en offline | Jurryt van Arend, Joolz

NEW | WWV25

Hoe zorg je ervoor dat jouw premium merkbeleving consistent blijft, zowel op je eigen online platform als in fysieke winkels? In deze aflevering deelt Jurryt van Arend, directeur Digital and Customer Experience bij Joolz, zijn ervaring in het navigeren tussen e-commerce en retail. Leer hoe je rijke, klantgerichte content inzet, de samenwerking met retailers optimaliseert en het belang van klantdata in de customer journey benut om de merkbeleving te versterken.
Deze aflevering biedt waardevolle inzichten voor premium merken die zowel online als offline de klantbeleving willen verbeteren en een consistente merkidentiteit willen waarborgen.

Aflevering beluisteren
#23 Het verhaal van Zandcompleet.nl en hun organische groeistrategieën | Melissa Buijens, Zandcompleet

NEW | WWV25

Hoe bouw je een e-commerce imperium met… zand? In deze aflevering onthult Melissa Buijens (Zandcompleet.nl) hoe ze zonder Google of dure ads 3 miljoen mensen bereikte. Slimme content, sterke branding en vrachtwagens vol zand—ontdek haar strategieën en til jouw e-commerce naar een hoger niveau!

Aflevering beluisteren
#22 Je E-commerce producten beschermingen met de juiste verpakking | Bjorn van Lieshout, Van Lieshout Packaging

WWV25

Hoe maak je als e-commerce ondernemer de juiste keuze voor opvulmateriaal dat zowel productbescherming als duurzaamheid optimaliseert? In deze aflevering deelt Bjorn van Lieshout van Van Lieshout Packaging zijn inzichten over de impact van verpakkingskeuzes op logistiek en kosten. Ontdek de voor- en nadelen van verschillende opvulmaterialen zoals luchtzakjes, papier en biologisch afbreekbare alternatieven en hoe je jouw verpakkingsproces kunt optimaliseren voor een efficiëntere en duurzamere bedrijfsvoering.

Aflevering beluisteren
#21 Total cost of ownership en performance van e-commerce platform | Sanne Bolkenstein, Hyvä

WWV25

Hoe maak je als e-commerce ondernemer de juiste keuzes voor een platform dat zowel kostenefficiënt als prestatiegericht is? In deze aflevering deelt Sanne Bolkenstein van Hyvia haar inzichten over de total cost of ownership en performance van e-commerce platforms. Ontdek de balans tussen kosten en prestaties en hoe de keuze tussen SaaS en open source oplossingen je bedrijf op lange termijn beïnvloedt.

Aflevering beluisteren
#20 Ontwikkelingen in het betaallandschap in 2025: de omnichannel strategie | Robert van Haersma Buma, Rabobank

WWV25

Hoe houd je als e-commerce ondernemer grip op de steeds complexer wordende wereld van betalingen? Deze aflevering zit boordevol waardevolle tips en strategische inzichten voor duurzame groei in de e-commerce.

Aflevering beluisteren
#19 Fulfillment voor eigen merken: Persoonlijke aandacht en maatwerk | Simone Visser, Sipack

WWV25

Ontdek hoe je als e-commerce ondernemer persoonlijke aandacht in fulfillment kunt inzetten om je merkbeleving te versterken én klanttevredenheid te verhogen. Simone Visser, oprichter van Sipack, deelt haar inzichten en praktische tips om groei te realiseren zonder in te leveren op kwaliteit.

Aflevering beluisteren
#18 Achteraf betalen in E-commerce, een boost in consumentenvetrouwen | Frank Waagmeester, Billink

WWV25

Ontdek hoe achteraf betalen meer is dan alleen betaalgemak en een cruciale rol speelt in het opbouwen van vertrouwen, het verbeteren van de klantreis en het verhogen van je conversie. Een must-listen voor e-commerce professionals die hun webshop naar een hoger niveau willen tillen!

Aflevering beluisteren
#17 Verzendprocessen in de E-commerce optimaliseren met slimme verzendsoftware | Virgil Swagemakers, Innosend

WWV25


Efficiënt verzenden kan het verschil maken! In de nieuwste aflevering van Op Weg naar 20 Miljoen bespreekt Virgil Swagemakers, medeoprichter van Innosend, hoe je met een multi-carrier verzendstrategie tijd en kosten bespaart. Leer hoe je jouw logistiek optimaliseert en je webshop voorbereidt op internationale groei. 

Aflevering beluisteren
#16 Competitieve voordelen behalen met Goole Shopping Ads | Wouter Veenboer, Product Hero

WWV25

Niks is zo uitdagend voor e-commerce ondernemers als opvallen in Google Shopping. In de nieuwste aflevering van Op Weg naar 20 Miljoen deelt Wouter Veenboer, CEO van Producthero, hoe je met zijn 'labelizer methode' meer controle krijgt over je campagnes. Ontdek hoe je je budget slim inzet, je relevantie vergroot en je concurrentiepositie versterkt.

Aflevering beluisteren
#15 Seizoensgebonden product om e-commerce | Joost Leeuwen, House Du Champagne

WWV24

In deze aflevering deelt Joost van Leeuwen van House Du Champagne zijn tips voor e-commerce ondernemers in seizoensgebonden markten. Hij bespreekt hoe je omgaat met pieken en dalen in de verkoop, het belang van directe relaties met boeren en innovatieve strategieën zoals een abonnementsvorm. Een must-listen voor wie seizoensfluctuaties wil omzetten in groeikansen.

Aflevering beluisteren
#14 Groeien in een niche | Marco Janssen, Horren.com

WWV24

Marco Janssen van Horren.com vertelt hoe je kunt groeien door je te richten op een niche. Zijn bedrijf focust op acht basisproducten en investeert in eigen productontwikkeling en merkopbouw. Deze aflevering biedt waardevolle inzichten voor e-commerce ondernemers die willen groeien door te specialiseren en klantrelaties te versterken.

Aflevering beluisteren
#13 B2B marketplace in een traditionele markt | David de Jong, VonWood

WWV24

David de Jong, CEO van VonWood, bespreekt de digitalisering van de houthandel met een uniek B2B-platform. Hij deelt zijn aanpak om weerstand tegen technologie te overwinnen en klanten mee te nemen in de transitie. Ook vertelt hij over de acquisitiestrategie en groeiplannen van VonWood.

Aflevering beluisteren
#12 Internationaliseren en vertalen van je webshop | Niels Arts, Clonable

WWV24

Niels Arts van Clonable deelt inzichten over internationalisatie voor e-commerce bedrijven. Van vertalingen en marktonderzoek tot platformaanpassingen en logistiek, Niels legt uit hoe je succesvol internationaal kunt groeien. Ontdek praktische tips over marktselectie, concurrentie en technische instellingen. Een must voor bedrijven die internationaal willen uitbreiden.

Aflevering beluisteren
#11 Omnichannel en klantbeleving als groeistrategie | Joey Buys, bbqexperiencecenter.nl

WWV24

In deze aflevering deelt Joey Buys van BBQ Experience Center hoe klantbeleving en merkidentiteit de groei van e-commerce kunnen versnellen. Thomas en Muhammed laten zien hoe experience centers en workshops klantbinding versterken zonder te concurreren op prijs. Leer hoe een omnichannel aanpak en merkambassadeurs bijdragen aan betere retentie en de toekomst van je webshop.

Aflevering beluisteren
#10 E-mailmarketing is meer dan de nieuwsbrief | Youri Meuleman, MailBlue

WWV24

Ontdek hoe slimme automations, klantinzicht en gedragsgebaseerde e-mails conversieratio's kunnen verbeteren. Youri deelt tips over het opzetten van welkomsttunnels, het verhogen van conversie via verlaten winkelwagentjes en het vermijden van veelvoorkomende fouten. Leer hoe je e-mailmarketing personaliseert en AVG-vriendelijk verzamelt om je omzet en klantloyaliteit te verhogen. Een must voor e-commerce bedrijven die willen groeien!

Aflevering beluisteren
#9 Marketing met free publicity en PR | Caro Niestijl, EcoStoof

WWV24

Caro Niestijl, oprichter van EcoStoof, deelt hoe slimme PR-strategieën en een DIY-aanpak haar merk zonder groot budget op de kaart zetten. Ze bespreekt het gebruik van persberichten, samenwerking met een Duits PR-bureau en de impact van Dragons' Den. Ontdek hoe je storytelling en actuele trends kunt inzetten om je merk te laten groeien, zelfs met beperkte middelen..

Aflevering beluisteren
#8 Het kiezen van de juiste verpakking | Mark Kamerman, Topa Verpakkingen

WWV24

Mark Kamerman van Topa Verpakking bespreekt het belang van de juiste verpakking voor e-commerce, met focus op klantbeleving, kostenbesparing en duurzaamheid. Hij deelt innovaties, het belang van testen en personalisatie, en hoe je de juiste balans kunt vinden zonder het milieu uit het oog te verliezen. Ontdek hoe verpakkingskeuzes de groei van je online business kunnen stimuleren.

Aflevering beluisteren
#7 Principes van goed magazijnbeheer | Casper Bakker, Picqer

WWV24

Casper Bakker van Picqer deelt tips over magazijnbeheer voor e-commerce ondernemers. We bespreken het stroomlijnen van processen, versnellen van leveringen en verhogen van klanttevredenheid. Ontdek hoe je magazijnbeheer optimaliseert en je omzet laat groeien.

Aflevering beluisteren
#6 Influencer Marketing | Joost Hultink, Wildridecarrier

WWV24

Een effectieve marketingstrategie vinden is essentieel voor groei. In deze aflevering krijg je perspectieven op het gebied van online bereik en conversie, want Joost Hultink van Wildricecarrier.com neemt je mee in hoe strategische influencer samenwerkingen zijn nicheproduct omtoverde tot internationaal succes. Ontdek de voordelen van authentieke engagament rondom je product.

Aflevering beluisteren
#5 Van 5 naar 10 miljoen | Nabil Oualkaid, Budgetisolatie

WWV24

De overgang van operationele naar strategische taken kan voelen als een balanceeract. Nabil van Budgetisolatieshop.nl deelt hoe hij de groei managed door cruciale besluitvormingsprocessen uit handen te geven. Hij bespreekt ook de stap naar het inhuren van een manager op het juiste moment, wat als katalysator dient voor verdere expansie. 

Aflevering beluisteren
#4 Klantdata | Mark van den Berg, Spotler

WWV24

Niks is zo vervelend als marketeer dat je een e-mail verstuurd of een personalisatie toont waarin je aangeeft "Wellicht is dit een interessant product voor jou" terwijl de klant net een bestelling van dit product heeft gedaan. Mark vertelt hoe Spotler Group een marketingsuite aan het bouwen is, die de data van alle systemen vastlegt in een centrale databron, het CDP (Customer data platform). 

Aflevering beluisteren
#3 Productdatakwaliteit | Tomas Hesseling, Ergonode

WWV24

Slechte productdata leidt tot retouren, verminderde conversies en hoge kosten. In deze aflevering legt Country Director Benelux bij Ergonode, Tomas Hesseling, uit hoe je de juiste evaluatiecriteria voor jouw business ontdekt en deze problemen tackelt m.b.v een PIM-systeem. 

Aflevering beluisteren
#2 Klantretentie | Bas Grund & Barend den Heijer, Sapje

WWV24

Veel e-commercebedrijven worstelen met de vraag hoe zij hun klanten kunnen behouden na die eerste aankoop. In deze aflevering delen Bas Grund en Barend den Heijer van Sapje hun ervaringen op het gebied van klantretentie binnen een markt waarin de klant steeds bewuster kiest.

Aflevering beluisteren
#1 Duurzame groei | Evert Hemelaar, SCAYLE

WWV24

Kleine retailers staan voor de taak om zich te onderscheiden in een zee van webshops, terwijl ze ook hun systemen schaalbaar moeten houden. Dit is precies wat Evert Hemelaar, Country Manager Benelux bij SCAYLE, met ons zal bespreken. Samen duiken we in het thema 'Duurzame groei'. 

Aflevering beluisteren

Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.

Gratis tickets
Praktische informatie Contact Locatie & Openingstijden Parkeren Plattegrond beurs Over WWV Organisatie Groep Zuid Werken bij

Blogs

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen

Facebook Instagram Linkedin Youtube

Meld je aan voor de nieuwsbrief

Privacy & cookies Algemene voorwaarden Disclaimer

© Organisatie Groep Zuid

naar boven