‘De Webwinkel Vakdagen is het enige moment in het jaar dat je zoveel mensen bij elkaar kan krijgen, die allemaal nadenken over hun e-commerce strategie. Als wij die kunnen bereiken en ons verhaal kunnen vertellen, dan is het voor ons geslaagd!’

- Dennis Stokman, CEO bij Blauwe Monsters

Blauwe Monsters is een marketingbureau die hun klanten helpt met een online marketingstrategie en zich onderscheidt door hun specialisatie in SEO marketing. 

‘Je ziet dat de wereld aan het veranderen is. Daar zullen wij dus ook echt iets mee moeten.’ Blauwe Monsters signaleert dat de wereld van content op z’n kop staat. Een trend die bijvoorbeeld op dit moment gaande is, is ChatGPT. Stokman geeft aan dat hij en zijn team ook nog niet precies weten waar het naartoe gaat.

Door deel te nemen aan de Webwinkel Vakdagen laat Blauwe Monsters hun gezicht zien én leren ze hun klant op een laagdrempelige manier beter kennen. Zo kunnen zij bestaande en nieuwe klanten beter helpen bij het optimaliseren van een online strategie.