Klantverhalen
Deelnemen aan de Webwinkel Vakdagen, wat zit daar voor jou in? Kan het mij echt helpen mijn doelen beter of sneller te bereiken? Wat maakt de WWV zo bijzonder? Deze en meer vragen moeten bij je opgekomen zijn tijdens het scrollen door de website. Dat begrijpen we! Enkele exposanten helpen hieronder al jouw prangende vragen te beantwoorden.
“Als je iets wil in de e-commerce branche, dan móét je hier op de Webwinkel Vakdagen gewoon zijn.”
Dennis Zuurkamp
Marketing Manager bij CloudSuite
“Dit is waar de branche samenkomt. De diversiteit aan exposanten én het uitgebreide kennisaanbod maken het aantrekkelijk voor ons én voor bezoekers.”
Alexander Robijn
Manager Sales en Marketing bij Xsarus
"Jezelf hier profileren is mega waardevol."
Marijn Prijs
Co-Founder bij Returnless
"De volledige focus op retail en e-commerce in Nederland, maar ook steeds meer daarbuiten, maken WWV uniek. Het is het leading event in de Benelux."
Endre Davids
CCO bij Seamly
"De kwaliteit van de bezoekers wordt elk jaar beter. Het aantal is mooi en het is precies de doelgroep."
Priscilla-Fleur Hellemons
Head of Marketing bij Pay.
"Door exposant te worden op WWV kun je je ‘vlag’ neerzetten in e-commerce Nederland."
Raoul Straathof
Product Manager bij KatanaPIM
"Het is eigenlijk zonde om hier niet te komen. Het is een gratis evenement met heel veel relevante partijen als je een startende ondernemers bent."
Anouk Bezemer
Marketing Manager MKB bij Marktplaats en Tweedehands
"Hier kom je echt face to face in contact met je doelgroep."
Pauline Buil
Marketing Director bij Deployteq
"Het is voor ons een mooie plek om onszelf te presenteren en ook om op een heel laagdrempelige manier in contact te komen met potentiële klanten."
Bart Viveen
Marketing Manager bij Happy Horizon
"Op WWV hebben we een plek waar we mensen kunnen spreken die we anders niet tegen het lijf waren gelopen."
Heiko Beereboom
Managing Partner bij Touchwonders
"De Webwinkel Vakdagen onderscheidt zich in mijn ogen eigenlijk op het gebied van kennisdelingscomponent."
Stefan Roelen
Head of Sales & Partner Management bij Spotler
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven