Van zolderkamer naar marktleider: de driejarige reis van Brandpreventiewinkel

WOE 13:15 - 13:45

Lezingenzaal 8

De ontwikkeling van zolderkamerproject tot marktleider duurde voor Brandpreventiewinkel slechts drie jaar. Gedurende die tijd werd er volop ingezet op marketingautomation en het ontwikkelen van een gepersonaliseerde klantreis. Zo boekte Brandpreventiewinkel in een mum van tijd significante omzetgroei, meer conversies en een lagere cost per sale.

Tijdens hun presentatie op de Webwinkel Vakdagen nemen Jeroen en Mascha je mee in hun bewezen e-mailstrategie. Ze besteden uitgebreid aandacht aan het automatiseren van e-mailcampagnes, het toepassen van onsite-personalisatie, het optimaliseren van productaanbevelingen en het uitvoeren van effectieve A/B testen.

Daarnaast leer je hoe relevante e-mailcampagnes kunnen bijdragen aan een positieve klantbeleving én kostenreductie. Denk bijvoorbeeld aan het versturen van informatieve e-mails met advies over het plaatsen van een rookmelder. Daarmee werden Brandpreventiewinkel-klanten voorzien van relevante informatie en werd de druk op de klantenservice tegelijkertijd verlicht.

Is jouw organisatie klaar om de volgende stap te maken op het gebied van e-mailmarketing? Met onze learnings, resultaten en praktische tips ontdek je direct de snelste weg naar een lucratiever e-mailkanaal.

 

Wil jij deze en meer inspirerende lezingen volgen? Schrijf je gratis in voor de Webwinkel Vakdagen op 26 & 27 januari 2022 in Jaarbeurs Utrecht.