Van reiziger naar loyale klant: Upsell- en retentiecampagnes bij Prijsvrij.nl

DON 11:15 - 11:45

Lezingenzaal 8

Copernica Marketing Software

Online reisvergelijker Prijsvrij.nl biedt een groot assortiment vakanties aan. Met de beste deals en nul boekingskosten weet Prijsvrij.nl zich sinds 2011 te onderscheiden in de sterk concurrerende travelbranche. Wie de huidige consument begrijpt, weet echter dat er meer nodig is om de klant te behouden. Met de inzet van retentie- en upsellcampagnes via e-mail weet Prijsvrij.nl niet alleen het klantcontact te verbeteren, maar er voor ook te zorgen dat boekers regelmatig terugkeren. In deze presentatie nemen we je mee door een aantal van deze succesvolle campagnes en de achterliggende strategie.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door Copernica. 

  • Thema
    Marketing automation & email

    Marketing automation en e-mail zijn in de afgelopen jaren met elkaar vergroeid geraakt. Hierbij bestaat marketing automation uit het creëren contactmomenten tussen jou en de klant waarbij automatisch relevante content wordt gestuurd met als doel de lead conversie te verhogen. E-mail marketing is daar met der jaren onderdeel van geworden. Het gaat hier om de combinatie tussen dynamische e-mails als onderdeel van marketing automation ten behoeve van een verhoogde conversieratio.