Van Budgetverf naar Verf.nl – Complete rebranding en replatforming

DON 14:45 - 15:15

Lezingenzaal 3

Logic4

Budgetverf ging als een speer. Toch gooiden ze álles om: nieuwe naam, nieuwe huisstijl, nieuwe webshop en nieuwe software. Een enorm traject waarbij het bedrijf van binnen en buiten onderhanden werd genomen.

Waarom deze rigoureuze omslag? Welke strategische keuzes maakten ze in het traject? Tegen welke struikelblokken liepen ze aan? En wat zijn nu, bijna een jaar later, de resultaten? In deze sessie neemt Rogier Goed je mee achter de schermen bij Verf.nl. Als managing partner stond hij aan het roer van de rebranding en replatforming. Hij vertelt open over zijn ervaringen en sluit af met concrete tips voor ondernemers en webshopeigenaren die voor dezelfde uitdaging staan.

 

  • Thema
    Strategy & growth

    In een moordende markt bewegen die in een moordend tempo verandert, is niet altijd makkelijk. Maar in 2021 verwacht de E-commerce markt een omzet te draaien van $4,5 triljoen wereldwijd - dat zijn achttien nullen. De markt is veranderd van een aanbod- naar vraaggestuurde economie. Digitaal is daarom allang geen trucje meer, maar een integraal onderdeel van de bedrijfsvoering. Strategy & Growth focust op de technologie die nodig is om het bedrijf te laten groeien.