Succesvol online ondernemen met verschillende groeistrategiëen

15:30 - 16:00

Dit is een presentatie van 2023

Na zijn vorige ondernemersavonturen is Jeroen in 2018 een nieuwe E-commerce Agency gestart. Deze agency is erop gericht om andere ondernemers te helpen om online succesvol(ler) te worden. Na verloop van tijd groeide E-Expansion uit tot een veelzijdig marketingbureau waarmee Jeroen met zijn team andere bedrijven van A tot Z kunnen ondersteunen. E-Expansion is met name gespecialiseerd in de online zichtbaarheid.

Naast deze Agency is Jeroen met zijn team altijd op zoek gegaan naar leuke producten/ideeën en concepten om zelf te lanceren. Dit heeft geresulteerd in verschillende nieuwe merken waarvan hij er tijdens deze presentatie een aantal verder gaat toelichten. Een mooi voorbeeld van enkele merken zijn Undiemeister®, Dryly en Florrèl.

Jeroen en zijn team gebruiken voor de verschillende merken verschillende groeistrategieën. Dit zorgt er voor dat ze bij (potentiële) klanten verschillende groeicases kunnen laten zien. Voor veel bedrijven is het namelijk moeilijk om de juiste keuze te maken, doordat wij de verschillende vormen goed inzichtelijk kunnen maken helpt dit helpt de klant uiteindelijk in het maken van de juiste keuze.

Een leuk voorbeeld van een merk met een uitgebreide marketingstrategie is natuurlijk het welbekende Undiemeister®. Undiemeister® is een merk met premium essentials voor mannen welke is gericht op maximale duurzaamheid. Dit merk combineert een uitgebreide marketingstrategie welke zowel online als offline is gericht.

Ben je benieuwd naar zijn ondernemersverhaal?