Sleepfast stuurt de online oriënterende klant met veel succes naar een Sleepfast winkel

10:30 - 11:00

Dit is een presentatie van 2023

Het grote vangnet www.sleepfast.nl. Hoe krijg je de juiste bezoekers op je website? Tja, daar weten wij en honderden andere bedrijven alles vanaf, maar dan? Eénmaal op de site, hoe houden wij de klant vast tot aan de koop. Er zullen genoeg conversiespecialisten zijn die het haarfijn kunnen uitleggen, maar belangrijke stappen worden totaal vergeten. Sleepfast.nl heeft een zeer hoge conversiewaarde met een gemiddelde orderbedrag van 1.689,- euro. De werkelijke conversie ligt nog veel hoger. Zeker bij bedden en matrassen staat de klant open voor een winkel bezoek. Verkopen wij het dus niet direct online, dan moeten we zorgen dat de klant naar één van de Sleepfast winkels gaat, volledig in de Sleepfast-bubbel!

Onze nieuwste Sleepfast winkel zit in Alexandrium Woonmall Rotterdam. Met een jaarlijks bezoekersaantal van 1 miljoen bezoekers en gevestigd bij de hoofdingang hebben wij met Sleepfast een mooie plaats binnen de woonmall. Hieruit blijkt de kracht van Sleepfast.nl om de klant online door te sturen naar de fysieke winkel. Namelijk 34% van de winkelverkoop komt oorspronkelijk via www.sleepfast.nl. De groeikansen berekenen doen wij daarom met plezier, zorgeloos winkels openen dus!

Hoe krijg je zo ''makkelijk'' online bezoekers naar de fysieke winkel. Bij Sleepfast begon het met een antwoord op de vraag van de klant. Een A merk matras, boven de 1000,- euro... maar als het niet bevalt, dan krijg ik niet mijn geld terug? Hoe bizar, je kan de hele wereld kopen en retourneren, maar een goed A merk matras niet? Als er één ding belangrijk is om écht thuis te proberen is het een matras wel. Zo mag elk bedrijf kijken in zijn eigen branche, waar heeft de klant nou écht behoefte aan. Daar heb je al 1 van de 10 tools te pakken. Een andere tool en meteen de laatste die wij alvast verklappen in één zin: verkoop het product al voor dat de klant de productomschrijving heeft gelezen. Hoe doe je dat en wat is het geheim? Tot op de WebWinkelVakdagen!