Ontdek hoe je met Focus, Branding en Loyalty je omzetgroei versnelt

DON 15:30 - 16:00

Lezingenzaal 1

INDI.nl levert 454.716 technische onderdelen aan techneuten. De klantgerichte aanpak van INDI is succesvol, want elk jaar stijgt de omzet. Mooi, maar toch nog onvoldoende om de voorgenomen Moonshot (het omzetdoel) te halen. Samen met Kranz Collins is in de marketing meer focus aangebracht op de professionele klantgroep ‘Teun Techneut’. In deze lezing zie je hoe team INDI.nl meer traffic en een hogere conversie wist te realiseren, hoe ze het merk INDI.nl op originele wijze sterker hebben neergezet en de harten van techneuten hebben veroverd, aangevuld met een loyalty programma waarmee ze klanten langer aan INDI.nl weten te binden. Dat levert al na een half jaar concrete resultaten op: de naamsbekendheid stijgt, de interactie met potentiële klanten neemt toe, de omzet stijgt, de churn neemt af, de Customer Lifetime Value neemt toe. Ondertussen is de volgende fase ingezet: Teun Techneut wordt gepersonaliseerd verleid om vaker terug te komen, ook voor nieuwe productgroepen.

Thema('s):

Content & Branding