Next level CRO: de volgende stap naar inzichtgedreven optimalisatie

WOE 14:00 - 14:30

Dit is een presentatie van 2023

Happy Horizon - Creative Digital Agency

Een betere gebruikerservaring op je webshop zorgt voor hoger rendement op al je verkeerskanalen: lagere CPA, hogere ROAS, meer omzet. We leggen je uit hoe je dit kunt bereiken met een constante en inzichtgedreven CRO aanpak.

Wist jij dat 75% van alle development aan je webshop geen- of zelfs negatief effect heeft? Weet jij welke dit zijn? Tevens brengt het de ROI van de verkeerskanalen in gevaar als je wijzigingen aanbrengt met negatief effect. Maar hoe zorg je er voor dat je wijziging wél (in potentie) positief effect heeft? En hoe kom je tot de juiste ideeën die leiden tot een positief effect?

Stop in ieder geval met het (uitsluitend) optimaliseren op basis van best practices, neuromarketing trucjes of ‘...zo doen zij het ook…’. We leggen je uit hoe je beter inzichten kan verzamelen met behulp van de ‘hierarchy of evidence’, én hoe je deze inzichten prioriteert. Betere inzichten staan namelijk gelijk aan beter resultaat.

Welk resultaat haal jij uit je inzichten?