Maxilia’s succesverhaal: conversiegroei, winsttoename en klanttevredenheid dankzij slimme automatiseringen

WOE 11:15 - 11:45

Lezingenzaal 5

Tweakwise

 

Stel je voor: moeiteloos je webshop optimaliseren terwijl je wereldwijd opereert, met een dynamische catalogus van meer dan 5000 categorieën die perfect is afgestemd op elke bezoeker. Oftewel, achteroverleunen en af en toe aan de knoppen zodat je productaanbod wordt gepersonaliseerd. Het klinkt als een utopie, toch is het wel degelijk haalbaar.

Creëer met data een selectie en laat het algoritme de rest doen. Bij elke synchronisatie worden de ‘’business rules’’ toegepast op de meest recente data en zo wordt de perceptie van personalisatie toegepast op de context. Als je op deze manier data slim inzet en je strategie vertaalt naar formules, kun je jouw catalogus eenvoudig maken zoals je wilt. En dus: elke dag een nieuwe productvolgorde voor je potentiële klanten, waardoor alles uit je webshop wordt gehaald wat erin zit.

Geen uren werk of handmatig werk meer. Met enkel slim opbouwen wordt het verschil gemaakt in elke context en voor elke bezoeker.

Wil je weten hoe jij impact maakt en wil je inzichten die verder gaan dan alleen slimme automatisering?

Hoor het succesverhaal van Maxilia, ontdek de geheimen en krijg inzicht in jouw eigen toekomstig succes.

Thema('s):

Conversie