Hoe Smartphonehoesjes.nl met relevante contactmomenten 200% meer e-mailomzet genereerde

WOE 11:15 - 11:45

Lezingenzaal 8

Smartphonehoesjes groeide de afgelopen jaren uit tot een serieuze speler in de wereld van telefoonaccessoires. Dat succes werd grotendeels online behaald: via webshops in Nederland, Duitsland, Frankrijk en Italië wist Smartphonehoesjes miljoenen klanten te bedienen. De volwaardige inzet van e-mail werd echter in de weg gestaan door een gebrek aan aandacht, expertise en schaalbaarheid. Het roer moest om.

In hun presentatie op de Webwinkel Vakdagen behandelen Nienke en Bart de stappen die Smartphonehoesjes.nl heeft genomen om van e-mail een volwaardig kanaal te maken. Daarbij duiken ze dieper in de e-mailcampagnes die 200% meer e-mailomzet mogelijk maakten.

Het ontwikkeltraject wordt stap voor stap besproken aan de hand van vier afzonderlijke fasen:

Fase 1: Quick-wins
Fase 2: Uitbreiding van e-mailcampagnes
Fase 3: Optimalisaties & nieuwe campagnes
Fase 4: Focus op transacties

Het doel? Jou voorzien van praktische tips, learnings en inspiratie voor het ontwikkelen en automatiseren van een bewezen e-mailstrategie.

 

Wil jij deze en meer inspirerende lezingen volgen? Schrijf je gratis in voor de Webwinkel Vakdagen op 26 & 27 januari 2022 in Jaarbeurs Utrecht.