Hoe jij als nieuw merk vertrouwen kan winnen in de abonnements business

DON 12:00 - 12:30

Lezingenzaal 2

In 2021 zijn het aantal aankopen in e-commerce met meer dan 30 procent gegroeid ten opzichte van voorgaande jaren. Het aantal aanbieders in de e-commerce wordt ook steeds en steeds groter. Daarom is het belangrijk om na te denken hoe je opvalt tussen al deze aanbieders en hoe je het vertrouwen wint van de consument.

Daarnaast neemt ook het aantal abonnement services toe in de e-commerce, meer dan de helft van de mensen die online shoppen hebben wel ergens een abonnement op waarvan ongeveer 15% naar abonnementen op fysieke producten gaat. Ook Boombrush is een van de bedrijven die een abonnement service aanbiedt.

Boombrush is eind 2019 opgericht en sindsdien hebben zij een behoorlijke fanbase opgebouwd. Het product is een krachtige sonische tandenborstel met 90 dagen batterij, met een abonnement op de opzetstukjes, zodat je niet vergeet om deze op tijd te vervangen.

Tijdens deze presentatie vertellen Kim en Elias hoe zij er voor zorgen dat Boombrush opvalt tussen alle e-commerce bedrijven, hoe zij het vertrouwen van de consument winnen in de lastige categorie tandenborstels, hoe Boombrush is gekomen waar het nu staat en hoe jij het beste het abonnementsmodel kunt gebruiken voor jouw business!

 

Wil jij deze en meer inspirerende lezingen volgen? Schrijf je gratis in voor de Webwinkel Vakdagen op 26 & 27 januari 2022 in Jaarbeurs Utrecht.