Hoe fonQ 160% ROAS verbetering realiseerde met persuasion en branding in hun dynamische Facebook advertenties

13:15 - 13:45

Dit is een presentatie van 2022

Bannerwise

Social dynamic ads, Facebook advertenties die dynamische product elementen bevatten, zijn bijna niet meer weg te denken uit het repertoire van de e-commerce manager. Dat adverteren op Facebook en Instagram met dynamische advertenties werkt is al lang geen geheim meer. Maar elke marketeer weet ook de beperkingen die het met zich mee brengt. Je zit vast aan standaard templates, mist branding en mogelijkheden om persuasion toe te voegen. Resultaat? Inconsistentie qua branding en gemiste kansen op gebied van conversie optimalisatie.

Zonde! Want met de juiste tool en een aantal slimme tweaks kun jij je ROAS aanzienlijk verbeteren.

Maurice van Son, Customer Success Manager bij Bannerwise, presenteert hoe fonQ de Return-On-Ad-Spend aanzienlijk hebben verhoogd. Door een stap verder te gaan dan de concurrentie met branding en in te spelen op menselijke psychologie.

In deze presentatie neemt hij je stap-voor-stap mee hoe ze dit hebben bereikt. Zien we jullie bij lezingenzaal 6?

 

Thema('s):

Marketing