Hoe fonQ 160% ROAS verbetering realiseerde met persuasion en branding in hun dynamische Facebook advertenties

DON 13:15 - 13:45

Lezingenzaal 6

Bannerwise

Social dynamic ads, Facebook advertenties die dynamische product elementen bevatten, zijn bijna niet meer weg te denken uit het repertoire van de e-commerce manager. Dat adverteren op Facebook en Instagram met dynamische advertenties werkt is al lang geen geheim meer. Maar elke marketeer weet ook de beperkingen die het met zich mee brengt. Je zit vast aan standaard templates, mist branding en mogelijkheden om persuasion toe te voegen. Resultaat? Inconsistentie qua branding en gemiste kansen op gebied van conversie optimalisatie.

Zonde! Want met de juiste tool en een aantal slimme tweaks kun jij je ROAS aanzienlijk verbeteren.

Maurice van Son, Customer Success Manager bij Bannerwise, presenteert samen met Larissa Goorhuis Oude Sanderink, Lead Online Marketing bij fonQ, hoe zij de Return-On-Ad-Spend aanzienlijk hebben verhoogd. Door een stap verder te gaan dan de concurrentie met branding en in te spelen op menselijke psychologie.

In deze presentatie nemen zij je stap-voor-stap mee hoe ze dit hebben bereikt. Zien we jullie bij lezingenzaal 6?

  • Thema
    Marketing & online advertising

    Marketing is opvallen. Dat gebeurt onder andere door advertising. Advertising is een onderdeel van marketing en behelst het aanprijzen van producten of een service door middel van reclame. Marketing is ook het meten van de behoeften van je klanten om zo de verkoop te bevorderen. Zo simpel kan het zijn, maar zo simpel is het in werkelijkheid natuurlijk niet. In de huidige online wereld vecht iedereen om een plekje en verandert er iedere dag wel iets.