Hoe fietsbezorging bijdraagt aan de optimale klantreis van Bol.com

DON 14:45 - 15:15

Lezingenzaal 9

Bol.com heeft gemak voor al hun klanten en partners hoog in het vaandel staan. Gemak tijdens het winkelen op de site en app, maar ook in bezorgen en retourneren. En die bezorging is cruciaal voor die ideale klantreis. Daarom innoveert bol.com constant op bezorging. Niet alleen in nieuwe diensten, maar ook in het vergroten van de duurzaamheid. Dit alles om de ideale klantreis te realiseren van zoektocht tot en met een tevreden aankoop.

Om het verschil te kunnen maken, is Bol.com kortgeleden een strategische samenwerking aangegaan met Cycloon (Fietskoeriers.nl). Samen delen ze de ambitie om bezorgen duurzamer en socialer te maken.

Tijdens deze presentatie delen Bol.com en Cycloon lessons learned en inzichten voor de optimale klantreis. Hoe meet en verbeter je die? En hoe wordt fietsbezorging onderdeel van die klantbeleving, en daarmee de levering een verlengstuk van je klantreis?