Hoe The Bastard haar community activeert met e-mailmarketing en open ratio's van 72% behaald

WOE 12:00 - 12:30

Lezingenzaal 9

Copernica Marketing Software

The Bastard is één van de populairste BBQ-merken in Nederland. Niet alleen de hoogwaardige en unieke Kamado-BBQ heeft hieraan bijgedragen, maar ook het vermogen om via tips en verhalen constant waarde te bieden aan bestaande klanten. Begin 2019 hebben ze een frisse focus gelegd op e-mailmarketing. Met o.a. recepten, downloads en workshops breiden ze hun database uit en brengen ze de waarde nu ook in de inbox van hun klanten - om ze als het ware om te toveren tot echte merkambassadeurs. Het resultaat: binnen 4 maanden is de e-maildatabase meer dan verdubbeld en de wekelijkse e-mailcampagnes hebben een gemiddelde open ratio van 72%. Siebe en Laurens-Jan nemen je mee door de stappen die genomen zijn. Naast diverse tips & tricks die bij hebben gedragen aan dit mooie resultaat zullen er ook diverse feiten en fabels over e-mail marketing worden bevestigd en/of ontkracht. Aflsuitend behandelen wat AMP voor The Bastard in 2020 kan betekenen.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door Copernica Marketing Software.