Het succes achter het memberprogramma van Norah & more

WOE 13:15 - 13:45

Dit is een presentatie van 2023

Copernica Marketing Software


Tijdens deze presentatie van CRM Marketeer Sandra Nota wordt dieper ingegaan op het verhogen van de Customer Lifetime Value van Norah klanten. Een van de speerpunten binnen hun organisatie is het loyalty memberprogramma Norah & more.

Klanten konden zich al enige tijd inschrijven voor het Norah & more spaarprogramma. Zo konden ze punten sparen om te profiteren van cadeautjes zoals een verjaardagscadeautje en diverse kortingen. Met het vernieuwde memberprogramma biedt Norah haar klanten nu de mogelijkheid om verworven punten zelf in te zetten voor kortingsvouchers, cadeautjes en andere leuke acties. Door deze wijziging is de Norah-klant zelf in control hoe en wanneer zij haar punten inzet en van voordelen profiteert. Hiermee stemt Norah het spaarprogramma nog meer af op haar individuele klant. De klant bepaalt namelijk zelf welke kortings-/actievoucher zij het liefste wil en claimt deze vouchers met haar punten.

Er is keuze uit diverse vouchers, welke voor diverse puntenaantallen worden aangeboden. Voorbeelden zijn 10% korting op het duurste artikel, een gratis keychain of 10% korting op jassen. De loyaliteit van de klant wordt hiermee beloond. Hoe meer de klant koopt, hoe meer punten zij spaart en hoe meer voordeel zij kan krijgen.

Tijdens de presentatie zal hierop nog veel dieper op worden ingegaan.