Fygital, de volgende stap in omnichannel commerce
WOE 10:30 - 11:00
Lezingenzaal 6

In een omnichannel wereld verwachten klanten een naadloze integratie van fysieke (offline) en digitale (online) kanalen. Slim gebruik van verschillende kanalen op één moment van de customer journey biedt nieuwe kansen op extra omzet of verbetering van de Customer Engagement. De beide presentatoren delen de kennis van de expertgroep en de Fygital ervaringen bij Intergamma de organisatie achter formules GAMMA en KARWEI.
Deze lezing is onderdeel van het ShoppingTomorrow programma.
De presentaties van ShoppingTomorrow worden op deze website gedeeld.
-
Thema
User experience & CRO
Een geoptimaliseerde conversieratio (CRO) hangt samen met een goede user experience (UX). Dit draait om de interactie die een klant heeft met een product, website of mobiele app. Een goede UX zorgt voor een optimale conversieratio. UX gaat namelijk over de ervaring die de gebruiker heeft met het product. Deze hoeft niet altijd esthetisch optimaal te zijn, als het er maar voor zorgt dat de gebruikservaring positief is.