Een omnichannelstrategie mét D2C verkopen zonder kanaalconflict, kan dat? Prins Petfoods heeft het antwoord

14:00 - 14:30

Dit is een presentatie van 2023

CloudSuite


Prins Petfoods is gespecialiseerd in 100% natuurlijke voedingen voor honden en katten. Als familiebedrijf staat Prins al bijna zestig jaar voor Nederlandse kwaliteitsproducten die onder meer te vinden zijn bij Welkoop, Pets Place en Intratuin. Prins is in Nederland te koop bij meer dan 2000 dierenspeciaalzaken en tuincentra en wordt daarnaast ook online verkocht. Sinds kort verkoopt Prins ook via hun eigen webshop rechtstreeks aan de consument. Het doel van Prins is om een diepere klantrelatie op te bouwen om de loyaliteit van de eindklant te verhogen. Maar hoe reageren hun retailpartners hierop? Wat zijn hun grootste learnings? En welke stappen hebben zij genomen om een kanaalconflict niet in de hand te werken?

In deze sessie deelt Marlou alle ins & outs over hoe Prins tot een werkende strategie is gekomen zonder kanaalconflict met hun retailkanaal.